השקיעו השקיעו ואז שמו פרופ מתקפל חרא של הוביקינג...
מילא, אני חושב שאם מקשיבים טוב שומעים המון המון המון קיזוז רגע לפני שהוא איבד שליטה, ויש מצב שהוא פשוט קיזז לכיוון הלא נכון.
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 05-04-2011 בשעה 21:48:49.
יש לו יותר טורק ממאזנות, הטעות הנפוצה בהוטליינרים- לתת יותר מצערת כדי לצאת ממצב ובעצם זה החמיר אותו, בטיסנים האלו שיש לך מנוע מאוד חזק עם פרופ גדול, לפעמים הפתרון היחידי זה במיקס.
לא נראה כמו בעיית טורק, המטוס לא גילגל כלל, לא הסתחרר ולא עשה שום דבר הזוי כתוצאה מאסימטרייה.
נראה כאילו קוזז באגרסיביות ע"י מטיס בינוני ששכח שכאשר טיסן צולל, ניתן למשוך את הסטיק של הגה הגובה ולהרים את החרטום לפני שהקרקע עושה את זה באופן אוטומטי...
תגידו מה שתרצו...זה לא הוטליינר "כשר"! בסה"כ פוקס עם המון כח-צפוי...
מה ציפו שני הקשקשנים?!?![]()
אני די בטוח שזה מה שקרה, במצב כזה אתה מרגיש שאין לך הגיים, אתה נותן פול צד שני והטיסן מסתובב לאט את הרול האחרון שלו, זה שיש טורק חזק זה לא אומר שהטיסן צריך לעשות רולים מהירים, במקרה הנוכחי, המטיס נתן מצערת מלאה וניסה ל"תקן" לצד שני אבל לא היה לו מספיק מאזנות ולכן (אפשר לראות בסרטון) הטיסן מגלגל לאט אבל ללא שינוי כלל כאילו שההגיים תפוסים בו, חוויתי את אותו מקרה בדיוק כך זה נראה, עם בליזרד 4s בטסט שהסתיים גם כמו בסרט..אבל חזר לטוס![]()
לי דווקא נראה כמו שהרדיו הפסיק לעבוד ונפל כמו אבן לאדמה.![]()
חיים גיל תעשה תרגיל
הטיסן היה מהיר מספיק בשביל שהטורק ישפיע עליו.אם היה טורק חזק היינו רואים זאת בהמראה.
חיים גיל תעשה תרגיל