שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: דלק 4 פעימות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    הודעות
    45
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל דלק 4 פעימות

    האם דלק מסוקים 30% מתאים למנוע 4 פעימות (SAITO)?
    האם ישמור על אותו כיוון סיכה כמו דלק 4 פעימות יעודי?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק 4 פעימות

    עם איזה דלק הטסת קודם? כמה אחוז ניטרו?

    אאל"ט דלק מסוקים מכיל הרבה שמן. לא בטוח שזה הדבר הכי מומלץ למנוע שלך.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק 4 פעימות

    הורנט,


    מנוע ארבע-פעימות צורך פחות דלק ממנוע שתי-פעימות, כאשר משתמשים בדלק עם אותו אחוז ניטרו.
    דלק עם 30% ניטרו נצרך בקצב הרבה יותר מהיר מדלק המכיל, נאמר, 15% ניטרו, כי למרכיב זה בדלק יחס סטויכיומטרי נמוך יותר מזה של המתנול אותו הוא החליף (ניטרו 0.5-2.5:1, מתנול ~6.5:1).

    שימוש בדלק עתיר ניטרו תחייב אותך לפתוח את המחט (לא סיכה) יותר משהייתה פתוחה עם דלק דל-ניטרו... ואם לשפוט על-פי דלק המסוקים הזה, המכיל גם 30% שמן, תצטרך לפתוח את המחט אפילו עוד יותר, כי השמן, כמו האשכים; משתתף, אבל לא נכנס פנימה, כלומר לא בוער.
    היחס סטויצ'יומטרי הוא בין חומרי הדלק נטו לאויר.

    כמות השמן שמנוע ארבע-הפעימות שלך יאכל, תהיה עצומה. הוא ממש יטבע בשמן וזה מיותר; במיוחד אם תיקח בחשבון את עלותו הגבוהה של הדלק הזה.
    לדעתי, התענוג עבור הסאיטו שלך עלול להיות די מפוקפק...

    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 26-03-2011 בשעה 16:59:08. סיבה: תיקון לשון.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    הודעות
    45
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק 4 פעימות

    תודה על התשובה , שאלתי משום שיש לי גלון מסוקים ללא שימוש...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק 4 פעימות

    תמכור אותו וקנה דלק יעודי,איזה חברה הדלק?
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    הודעות
    45
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק 4 פעימות

    30% של חברת "מורגן" כמדומני

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    218
    תודה!
    13
    הודה 8 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק 4 פעימות

    חוות דעתי מעט שונה -
    אני משתמש אך ורק בדלק HELI של "מורגן" (ה- Omega Heli) עבור המנועים שלי, גם מנועי ה- 2 פעימות וגם ה- 4 פעימות.
    לרוב אני משתמש ב- Heli 15% ועבור ה- YS (שהוא 4 פעימתי - כידוע) אני משתמש בדלק Heli 30%

    אחוז השמן בדלק HELI גבוה יותר ב- 2% מאשר בדלק 2 פעימות, ובכ- 4% ביחס לדלק 4 פעימות (סך כולל של בין 18% ל- 22% בהתאם לאחוז הניטרו), והשימון הנוסף - מתוך נסיוני - שומר על המנועים באופן מופלא ממש, בעיקר באקלים החם והלח בו אנו מטיסים.

    למרות הנטייה להפחית בשימון במנועי 4 פעימות אני מחזיק בדעה ההפוכה (וכמוני - מסתבר - גם הכוהן הגדול של מנועי הטיסנים - Clarence Lee), במיוחד במנועים בעלי יחס הספק משקל גבוה כמו ה- YS וכן חלק מדגמי Saito - מנועים הסובלים מ"מחסור באלומיניום" אשר הופך אותם לרגישים יותר להתחממות - ולכן לכאלו הנהנים יותר משימון עדיף.

    הסאיטו שלך יאהב מאד את הדלק האמור. כיוון הסיכה יצטרך אכן להיות פתוח יותר שכן - כפי שכתב דר, יחס התערובת הסטויכיומטרית (יחס דלק אוויר) עומד על 4:1 עבור מתנול נקי ו- 1:1 עבור ניטרומתאן נקי. היחס לגבי הדלק הספציפי בו אתה משתמש נקבע על פי היחס בין מרכיבים אלו, כאשר יותר ניטרו = סיכת דלק פתוחה יותר = תצרוכת דלק גבוהה יותר (שמביאה מצידה לקירור עדיף של המנוע, ומכאן הטעות הנפוצה לפיה "ניטרו מקרר")


    לך תטיס ותהנה

    ירון

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק 4 פעימות

    ירון,


    בדיוק על דלק מסוקים Cool Power של מורגן, עניתי בהודעה #3 בשרשור זה.

    דלק מסוקים 30% זה אינו מכיל 22% שמן, אלא 30% שמן...

    אני לא יודע מה יש למנוע לעשות עם כזה שיעור ניכר של שמן.
    גם לעודף שמן, שבשונה ממתנול, אינו תורם הרבה לקירור המנוע; שכן אינו מתאדה בעת פעולתו, צריך להיות גבול כלשהו.

    מניעת שחיקה במנוע מושגת באופן מלא גם עם 10% שמן.

    אפילו דלק שנועד למנועי ducted-fan, הפועלים ב-25,000 סל"ד; אינו מכיל יותר מ-22-23% שמן...
    עודף השמן העצום הזה נועד לאפשר למתנול להתערבב עם 30% ניטרו.

    דלק כזה עולה כאן כ-200 ש"ח לגלון, שיחזיק מעמד מחצית מהזמן, ביחס לדלק 15% ניטרו רגיל, העולה 110 ש"ח...
    עלויות דלק גבוהות פי 3.5 לטיסה מתאימות רק להטסה תחרותית... או לאנשים שיש להם כסף כמו מים.

    נתוני היחסים הסטויכיומטריים בהם נקבתי, נלקחו מהטבלה של Brian Hampton, ומתאמתים בחישובים כימיים.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק 4 פעימות

    דר, אני מאוד אוהב את התשובות שלך
    אתה מקצוען אמיתי

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    283
    תודה!
    0
    הודה 28 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק 4 פעימות

    בדלק של COOL POWER מורגן HIGH POWER HELI יש 30% ניטרו ו 22% שמן.
    כל מילה שירון כתב בסלע. אוסיף רק שמעבר להבדל במינון השמנים והניטרו דלק ה HELI של מורגן
    כולל שמן סנטטי מסוג KLZ198 ולא KLZ200 כמו בדלקים הרגילים. ה KLZ198 בעל צמיגות יותר נמוכה ומיועד לקירור יותר טוב שלהמנוע במסוקים ששם האיוורור של המנוע בעייתי בעת ריחופים וטיסה איטית. כמובן שיש לזה מחיר $$$. לפחות בעבר בטיסן חיפה, לדלק לאותו השימוש הוסיפו אם זכור לי כ4% שמן קיק מהונדס מסוג בנול שמחזיק בתכונותיו בטמפ יותר גבוהות וככה חוסכים את השימוש ב KLZ198 שהוא יקר.

    תאכלס ולעניין:
    היו לי חצי תריסר או יותר מנועי סייטו וכולם ללא יוצא מהכלל עבדו על דלק מורגן HELI HIGH PERFORMACE ניטרו 30% שמן 198 22%... איך אמרו הגשש: "צ'וקר.."
    גם ביצועים מוגברים, גם מיד RANGE וסרק פנטסטיים....

    HOPE YOU HAVE ENJOYED IT AS MUCH AS I DID

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק 4 פעימות

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמרם צפיה בהודעה

    בדלק של CoolPower מורגן High Power Heli יש 30% ניטרו ו-22% שמן.
    עמרם,


    באתר טאואר יש שני דלקים 30% ניטרו של מורגן, המיועדים למסוקים.
    יש את הרגיל ואת זה האמור להוציא פחות עשן... שניהם מכילים 30% שמן.

    לא מופיע שם High Power Heli של מורגן.

    התוכל לחדש לי היכן מופיע הדלק המדובר? האתר הפרטי של מורגן בשיפוצים.


    אני מסכים שירון לרוב יודע על מה הוא מדבר, אבל קרא במפרטים!

    האם תכולת השמן בשני הדלקים; כלומר 30% שמן סינתטי בעל צמיגות נמוכה (KL-198, או KL-189, בו באמת מומלץ להשתמש עד 22%), על-פי Tower Hobbies, שגויה?
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 07-04-2011 בשעה 09:55:38. סיבה: הוספה.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. [דיון] הבדלים בין מנוע 4 פעימות למנוע 2 פעימות
    על ידי tomer_inbar בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 12-02-2013, 10:59:24
  2. השרון פלג 4 פעימות OS-F
    על ידי Boogle בפורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-07-2010, 20:09:41
  3. [עזרה!] מה אתם מציעים ? 60 2 פעימות או 91 4 פעימות לטריניר ?
    על ידי איהאב בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-04-2010, 16:20:44
  4. תל אביב והסביבה 120 4 פעימות
    על ידי sudi9 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-03-2010, 19:32:22
  5. מחפש אגזוז של os 91 4 פעימות או asp 91 4 פעימות
    על ידי אוהד בפורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-08-2008, 16:16:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •