שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: עזרה saito 82

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    16
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עזרה saito 82

    שלום לכל חברי הפורום!
    אני חוזר לתחביב אחרי כשנה שהוקדשה ללימודים.
    לפני כשנה ריסקתי את הטיסן כשעליו היה מורכב saito 82.
    הנזק למנוע הוא אחת הארובות שמובילות לשסתום התעקמה וכתוצאה מכך המוט האחראי על פתיחת וסגירת השסתום יצא ממקומו (המוט היושב בתוך הארובה).
    אין לי ידע וניסיון עם המנוע, זהו מנוע ה-4 פעימות הראשון שלי.
    אשמח לקבל כל עזרה מקצועית ומוכן לשם כנדרש!
    אם יהיה צורך אני אעלה תמונות של הנזק.
    תודה לכולם והמשך יום טוב.
    יבגני

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה saito 82

    היכן אתה גר?
    יש לי בדיוק מנוע כזה...
    כעקרון, עליך לפתוח את הברגים של מכסה ראש השסתומים הרלוונטי, להוציא את ה ROCKER החוצה (הזרוע שלוחצת על המוט שיצא ממקומו) וכעת להחזיר את המוט למקומו כך שקצהו ישב בדיוק במקום שלו.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה saito 82

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    היכן אתה גר?
    יש לי בדיוק מנוע כזה...
    כעקרון, עליך לפתוח את הברגים של מכסה ראש השסתומים הרלוונטי, להוציא את ה ROCKER החוצה (הזרוע שלוחצת על המוט שיצא ממקומו) וכעת להחזיר את המוט למקומו כך שקצהו ישב בדיוק במקום שלו.
    הכל נכון, אלא שהשרוול בתוכו נע המוט התעקם ואיתו יחד גם המוט עצמו. זו הסיבה שהוא נשמט ממקומו בתוך הנדנד (roker). את המוט ניתן לישר אבל את השרוול לא ניתן ליישר והוא חייב להחליף אותו.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה saito 82

    צודק גדעון, Евгений.

    יהיה צורך, כנראה, להחליף את החלקים שניזוקו.

    מוטות-הדחף (push-rod) למנוע זה, תמצא כאן ואת המובילים (push-rod tube) תמצא פה.

    ייתכן שניתן ליישר את מוט-הדחף, אבל עלותו נמוכה יחסית... לשיקולך.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה saito 82

    ניצול שרשור
    פירקתי את המנוע שלי לצורך טיפול
    ושכחתי את הכיוון הנכון שלה
    הבוכנה סימטרית, אבל על צד אחד של הטלטל יש סימן של נקודה (ריקוע)
    האם הצד הנכון עם הנקודה הינו לכיוון הטיסה או הפוך?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה saito 82

    יש סימן היכר מובהק על הטלטל שאין אפשרות לטעות בו. בחלק התחתון של הטלטל, למיסב ההחלקה העולה על הארכובה, יש בצידו האחד פזה בזוית של 45°. הצד הזה פונה כלפי חזית המנוע, כלומר לכיוון הפרופלור.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה saito 82

    דניאל,


    אם יש ציון על גבי הטלטל, מיקומו צריך להיות בצד הנראה שלו (זה שמופנה לאחור - לכוון ה-back plate); וגלוי עם התחלת הפירוק.
    אבל אל לך לסמוך על מי שהרכיב את המנוע לפניך. הסתכל בבקשה על החור של הארכובה בטלטל...
    צידו האחד 'שטוח', בעוד צידו השני מעובד זוויתית (bevel, chamfer).

    הצד עם הזווית פונה קדימה, אל גל-הארכובה והצורך בו הוא כדי לאפשר עיבוד 'מעוגל', בשורש הארכובה, בזרוע גל-הארכובה; שלא ייצוֹר נקודת-שבר אפשרית. ראה את מקום הצבעת החץ בתמונה.

    זה אומנם לא גל-ארכובה של Saito, אבל גם בו יש רדיוס שהקדח בטלטל צריך להביא בחשבון.


    גם הטלטל הזה אינו של סאיטו, אבל תוכל לראות את הזווית המעובדת בו.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	crank prep 001.jpg‏ 
Views:	107 
Size:	107.2 קילובייט 
ID:	42140  

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה saito 82

    תודה דר
    אבדוק ואחזור לדווח
    עדכון:
    כעת הטלטל עם הנקודה לכיוון הטיסה. נראה שהמנוע עובד טוב יותר.
    אגב, גם בגלג"ש האחראי על התזמון יש נקודה כזו (צריכה להיות בשעה 6 בזמן ההרכבה)
    וגם היא פונה לכיוון הטיסה.
    כנראה שתהליך ההרכבה מוגדר כך שהמנוע פונה אלינו...
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 14-04-2011 בשעה 17:23:43.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה saito 82

    יופי, דניאל. תודה על העדכון.

    בהצלחה וחג שמח.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה saito 82

    גם לך. אשמח אם תשתתף יותר בפורום. אני מאוד אוהב את תשובותיך המקצועיות.

נושאים דומים

  1. אשדוד והסביבה SAITO 82
    על ידי tisons בפורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-03-2011, 07:01:41
  2. [עזרה!] עזרה בכיוון SAITO 100
    על ידי hornet בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-01-2011, 15:26:13
  3. [עזרה!] saito 82 עזרה
    על ידי yevgeni26 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-04-2010, 08:58:29
  4. [דיון] דלק ל saito
    על ידי dikoz בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-10-2009, 17:30:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •