שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: מיכל דלק

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    53
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מיכל דלק

    סיימתי לבנות את הטיסן הראשון שלי,הנעתי אותו והכל בסדר חוץ מזה שכשאני משחק איתו כשהוא מונע אז כשאני מחזיק אותו עם האף למעלה או שהוא על הצד הכל בסדר אבל כשאני מחזיק אותו עם האף למטה אז הוא מפסיק לשאוב דלק וניכבה.
    הוצאתי את המיכל דלק והכל והצינורית דלק לא מצליחה להתקפל לי למטה בשום מצב.
    למה זה?
    והצינורית בכלל אמורה ליפול למטה עם המשקולת כשהטיסן עם האף למטה או שהמשקולת זה רק בשביל שהטיסן יוכל לטוס על הצד?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    "גיבור"
    הודעות
    236
    תודה!
    19
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    הצינור יותר מידי ארוך או קצר מידי
    רון קדוש

    Airtronics/Sanwa SD-10G
    GoldWing RC Yak55Sp w/DLE55
    HobbyKing Yak55m

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    לפי תיאורך נראה שכאשר אתה מנמיך את אף הטיסן המנוע נחנק מעודף דלק.
    יש צורך לכוון נכון את המחטים (דר !!!) והתופעה תיעלם

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    יכול להיות גם שצינורית האלומניום, או הפליז שאליה מחוברת צינורית הסיליקון עם המשקולת, ארוכה מידי ואז נוצר לך מצב שצינורית הסיליקון קצרה מידי ובגלל זה היא קשיחה יותר ומתנגדת לכיפופה כלפי החרטום, תבדוק את כל מה שכתבו לך לפני, ואחרי שתטפל אני בטוח שתפתור את הבעיה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,065
    מנחת הבית
    היה בעבר מנחת ראשון לציון
    תודה!
    151
    הודה 92 פעמים ב 71 הודעות
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    הצינורית לא אמורה להתקפל קדימה, היא צריכה לנוע בחופשיות בחלקו האחורי של המיכל. כשהטיסן מוחזק עם המנוע כלפי מטה (לא בזמן טיסה) לא מגיע דלק למנוע ודי מהר הוא נכבה. בזמן טיסה כלפי מטה הטיסן מאיץ והדלק ממשיך לזרום היות שהוא בחלק הגבוה / אחורי של המיכל.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    "גיבור"
    הודעות
    236
    תודה!
    19
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי איזי צפיה בהודעה
    הצינורית לא אמורה להתקפל קדימה, היא צריכה לנוע בחופשיות בחלקו האחורי של המיכל. כשהטיסן מוחזק עם המנוע כלפי מטה (לא בזמן טיסה) לא מגיע דלק למנוע ודי מהר הוא נכבה. בזמן טיסה כלפי מטה הטיסן מאיץ והדלק ממשיך לזרום היות שהוא בחלק הגבוה / אחורי של המיכל.
    כח G
    רון קדוש

    Airtronics/Sanwa SD-10G
    GoldWing RC Yak55Sp w/DLE55
    HobbyKing Yak55m

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,065
    מנחת הבית
    היה בעבר מנחת ראשון לציון
    תודה!
    151
    הודה 92 פעמים ב 71 הודעות
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי Golan צפיה בהודעה
    כח G
    לא הבנתי.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי איזי צפיה בהודעה
    הצינורית לא אמורה להתקפל קדימה, היא צריכה לנוע בחופשיות בחלקו האחורי של המיכל. כשהטיסן מוחזק עם המנוע כלפי מטה (לא בזמן טיסה) לא מגיע דלק למנוע ודי מהר הוא נכבה. בזמן טיסה כלפי מטה הטיסן מאיץ והדלק ממשיך לזרום היות שהוא בחלק הגבוה / אחורי של המיכל.
    טעות נפוצה. אני לא מכיר הרבה טיסנאים שמאיצים את הטיסן (פותחים מנוע) כאשר האף כלפי מטה.
    אני מניח שהתכוונת למצב בו הטיסן גולש/צולל כאשר האף כלפי מטה, ובמקרה זה, הטיסן המיכל והדלק מושפעים ע"י תאוצת הכובד בלבד.

    במקרה זה, הדלק ישאר בחלק התחתון של המיכל.
    וקל מאוד לבדוק זאת. תקחו בקבוק, מלאו אותו במעט מיים, והפילו אותו מגובה.
    המיים ישארו בחלק התחתון.
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 17-04-2011 בשעה 00:40:03.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,065
    מנחת הבית
    היה בעבר מנחת ראשון לציון
    תודה!
    151
    הודה 92 פעמים ב 71 הודעות
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    טעות נפוצה. אני לא מכיר הרבה טיסנאים שמאיצים את הטיסן (פותחים מנוע) כאשר האף כלפי מטה.
    אני מניח שהתכוונת למצב בו הטיסן גולש/צולל כאשר האף כלפי מטה, ובמקרה זה, הטיסן המיכל והדלק מושפעים ע"י תאוצת הכובד בלבד.

    במקרה זה, הדלק ישאר בחלק התחתון של המיכל.
    וקל מאוד לבדוק זאת. תקחו בקבוק, מלאו אותו במעט מיים, והפילו אותו מגובה כאשר הפקק כלפי מטה.
    המיים ישארו בחלק התחתון.
    תאורטית אתה צודק, מעשית אתה יכול לצבור גובה רב מאוד, ולצלול עם האף כלפי מטה ב-90 מעלות לקרקע במשך עשרות שניות כשהמנוע בסל"ד סרק ועדיין המנוע יקבל דלק.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    53
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    אז הצינורית דלק אמורה להשאר רק בחלק האחורי של המיכל ולא להתקפל לגמרי לכיוון האף ואז בזמן הצלילה היא ממשיכה לקבל דלק בגלל שהדלק נשאר באזור האחורי של המיכל בגלל כח צנטרפוגלי?
    זה כל הסיפור? (הטיסן עדיין לא עלה לאוויר והבדיקה שעשיתי לו לבדוק אספקת דלק הייתה בידיים שלי).

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    עצתי לך, מצא חונך שיעזור לך בבדיקת ההתרחשות. אין לי ספק שבעל נסיון ימצא מיד מה הסיבה ויעזור לך להתגבר עליה.
    ובאותו ענין, לאורך כל השרשור לא ראיתי שציינת כמה זמן אתה מחזיק את הטיסן עם מנוע פועל והחרטום מוטה כלפי מטוה. אם זה לזמן קצר, זו בעיה אחת ואם זה לזמן ארוך ממש, זו בעיה מסוג אחר.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    53
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    אני מחזיק את הטיסן בידיים עם האף למטה בפול גז בערך 7-10 שניות ואז הוא נכבה

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    עומרי,


    במעט מאוד מכלי-דלק, יכולים הצינורית והמשקולת לעקוב אחר הדלק אל קידמת המיכל...
    וגם אז, הם עלולים 'להיתקע' שם, על כל היוצא בזה להמשך הטיסה...

    רק כשהמכל מלא, יכול המנוע להמשיך ולקבל אספקת דלק סדירה, כשהטיסן מנמיך ב-45°.
    אם אתה רוצה אספקת דלק סדירה בכל מצב, החלף למכל 'שלפוחית'... Tettra, או Jett ותהנה.

    במכל מסוג זה, החלל המכיל את הדלק, אינו מכיל שום חומר שאינו דלק במצב נוזלי; לא אויר, לא קצף ולא שום דבר אחר.
    המכל יכול להיות מדוחס ע"י המפלט; אלא שגזי-הפליטה אינם באים במגע עם הדלק, אלא ממלאים את החלל החיצוני של המכל הקשיח, בעוד שהדלק מוכל בשלפוחית פנימית העשויה גומי לטקס, או חומר גמיש דומה.

    מכל כזה, בשונה ממכל דלק רגיל עם משקולת, אף אינו צריך ריפוד (ספוג לייטקס) מפני ויברציה.


    גדעון, וודאי שהמנוע יפעל בתערובת עשירה יותר כשהאף למטה, אבל איני סבור שזה יהיה משמעותי מספיק בכדי לגרום למנוע לכבות.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	pctank.jpg‏ 
Views:	94 
Size:	70.0 קילובייט 
ID:	42312  
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 28-04-2011 בשעה 14:44:51. סיבה: תיקון לשוני.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    53
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מיכל דלק

    אז אני מבין שאני לא צריך לדאוג ורק ללשים לב שהצינורית יכולה לטייל בחלק האחורי של המיכל.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תגובה להודעה: מיכל דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי omri2712 צפיה בהודעה
    אז אני מבין שאני לא צריך לדאוג; ורק לשים לב שהצינורית יכולה לטייל בחלק האחורי של המיכל.
    עומרי,


    בגדול, כן.

    לדעתי, הפתרון האופטימלי הנו החלפה למכל שלפוחית... אבל זו לא חובה.
    פשוט, אל 'תבדוק' את המנוע עם חרטום הטיסן מופנה למטה... לא תשיג כלום בבדיקה כזו.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. [מוצר חדש] ליין סוללות חדש!
    על ידי RonTo בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-04-2011, 14:12:41
  2. ליין בקרים חדש ב HC
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 23-04-2010, 14:00:36
  3. [עזרה!] הגדלת מיכל דלק
    על ידי Shalev054 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-05-2009, 14:13:55
  4. מיכל דלק
    על ידי asafsee בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-05-2009, 14:45:31
  5. מיכל דלק -עזרה
    על ידי d10d בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-04-2009, 22:22:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •