ב-axn הדבקתי את מוט הקרבון בצד אחד ועל הריצפה הוא לא יציב ,נופל לכיוון הכנף המודבקת
(זה בסדר?)לא נראה הגיוני שזה משקל של הדבק
ב-axn הדבקתי את מוט הקרבון בצד אחד ועל הריצפה הוא לא יציב ,נופל לכיוון הכנף המודבקת
(זה בסדר?)לא נראה הגיוני שזה משקל של הדבק
א. אולי זה כן המשקל של הדבק. באיזה דבק השתמשת?
ב. שים מתחת לכנף השניה כמה מטבעות של 10 אגורות עם סרט דבק כדי לאזן את המשקל.
אולי לא הצמדת מספיק את הכנפיים, אם תביט מלמעלה הקימור של הכנפיים יתן לך קנה מידה אם הצמדת אותם עד הסוף או לא.
אני בחרתי שלא להדביק את הקרבון בכלל.
לדעתי אין סיבה שכנף אחת תהיה מחוזקת והשניה לא - חוסר סימטריה בחוזק יכול רק לגרום לבעיות.
מהנסיון הקצר שלי (5 הטסות) הכנף מחזיקה מעמד מצויין.
ולשאלתך:
תמיד יכול להיות מצב שבו כנף אחת כבדה יותר מהשניה.
אבל כמו שאמרו לפני - בדוק שאכן הטיסן מורכב כמו שצריך (שתי הכנפיים צמודות עד הסוף), ואם כן, הוסף משקולת בצד המתאים לאיזון הטיסן.
נערך לאחרונה על ידי Liav; 01-05-2011 בשעה 10:00:03.
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
הדבק שמגיע עם הטיסן
וכן הכנפיים עד הסוף כמובן עם המגבלה של החוטים והפלגים השחורים של המפצל שנדחסים באיזור החיבור
צריך להוסיף משקל הרבה יותר רציני
יכול ליהיות שהמוט לא מונח ממש במרכז?
אם אני הוסיף משקל ,לא ישפיע על הטיסה?
זה בדיוק העניין - אולי באמת אחת הכנפיים שלך לא נכנסת עד הסוף ולכן יש חוסר באיזון
פרק את הכנפיים ונסה לחבר אותם ללא הגוף.
הכנפיים צריכות להיות צמודות לחלוטין - כמו שני חלקים של פאזל (גם המחבר מזכיר את זה).
הפלאגים בפנים באמת מאוד מפריעים לחבר את הכנפיים, אבל יש שקע בין הכנפיים שבהם הפלאגים יכולים לשבת.
כשתחבר את הכנפיים ללא הגוף, תוכל לראות את החור הזה בבירור, ותנסה למקם שם את הפלאגים, כשתחבר אותם לגוף.
לקח לי 10 דקות עד שהצלחתי לדחוף את הפלאגים למיקום המדוייק ורק אז הצלחתי להצמיד את הכנפיים לגמרי.
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube