שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: כיוון סיכות בסייאטו 82

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    128
    תודה!
    10
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כיוון סיכות בסייאטו 82

    שלום לכולם, יש ברשותי סאיטו 82 אחרי אוברול, אשמח לעזרה בכיוון ראשוני של סיכות האוויר והדלק. כרגע המנוע מניע עם קרוב לחצי מצערת פתוחה, ושתי הסיכות פתוחות בערך 3.5 סיבובים. סגירת מצערת ופתיחתה מייד מביאה לכיבוי המנוע, בנוסף הוא שומר על סל״ד נמוך בסדר אבל לא מגיע לסל״ד גבוה בפתיחת מצערת.
    תודה לכל המשיבים,
    מיכה.
    נערך לאחרונה על ידי mikha; 26-04-2011 בשעה 07:50:47.
    השחף המגביהה עוף הוא הרואה למרחוק
    www.tholon.co.il
    מנחת גור אריה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    יש לי בדיוק את אותו המנוע.

    סיכת הדלק אמורה להיות פתוחה 1 וחצי עד 2 סיבובים ממצב סגור

    הסיכה הנגדית אמורה להיות סגורה כ 2-3 סיבובים ממצב שבו ה FACE של הסיכה מיושר עם ה FACE החיצוני של הבית השחור

    כמובן שאת הסיכה הנגדית יש לכוון במדויק ברמה של שמינית סיבוב על מנת להגיע לביצועים אופטימליים.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    128
    תודה!
    10
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    ראשית תודה רבה על התשובה, שנית הכוונה ב FACE היא לזרוע של הפושרוד?
    השחף המגביהה עוף הוא הרואה למרחוק
    www.tholon.co.il
    מנחת גור אריה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    מיכה ודניאל,


    למצב 'הראשוני' של המחטים אין למעשה שום השפעה על פעולתו הסדירה של המנוע.
    רק לכיונונן הסופי יש השפעה (דרמטית) על פעולת המנוע ועל צריכת-הדלק שלו.

    התקנת 'חצוצרת אויר' קצרה על פתח הקרבורטור, תשפר מהותית את צריכת-הדלק ותפחית מאוד את כמות רסס-הדלק המתפזר על הטיסן; בייחוד בסל"ד בינוניים.



    וזה לא סייאטו, אלא סָאִיטוֹ...




    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    128
    תודה!
    10
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    אוקיי..... תודה על התגובה, אבל עכשיו אני קצת מבולבל. מה כוונתך :"למצב 'הראשוני' של המחטים אין למעשה שום השפעה על פעולתו הסדירה של המנוע" אני יכול לכוון את הסיכות לפי מה שבא לי זאת אומרת מספר סיבובים לפי איך שבא לי? אני יודע סתם, לדוגמא, שבמנועי OS55 אני מכוון את הסיכה ל3 סיבובים ומשם קליק ימינה או שמאלה לפי איך שהמנוע נשמע וכמה זמן אני אחרי ההרצה. זה לא תופש במנועי סאיטו?( שים לב שתיקנתי את הטעות)
    ולגבי החצוצרה בואדי :-) איפה ניתן להשיג אותה?
    תודה רבה על תגובתך ואשמח להמשך תשובות בפורום או בפרטי תודה והמשך יום טוב
    השחף המגביהה עוף הוא הרואה למרחוק
    www.tholon.co.il
    מנחת גור אריה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    מיכה,


    אין דבר כזה factory settings, שבו המנוע יפעל כראוי.
    למצב בו המנוע שלך יפעל כראוי אתה חייב להגיע בעצמך (או בעזרתו של מישהו שמבין במנועים).

    מצב המחטים אותו תיאר דניאל בהודעתו (מחט הדלק הראשית אמורה להיות פתוחה 1 וחצי עד 2 סיבובים ממצב סגור. המחט המשנית אמורה להיות סגורה כ 2-3 סיבובים ממצב שבו ה-face של המחט מיושר עם ה-face החיצוני של זרוע המצערת), בהחלט יכולה להיחשב נקודת התחלה מתאימה.
    אבל אין להסתפק במצב זה ולתאר את המנוע כמכוון...

    חצוצרת אויר שתתאים למנוע, תוכל למצוא בכמה אתרים; ביניהם אתר Horizon Hobbies, האמריקאי.
    באתר זה תוכל למצוא הרבה מידע נוסף.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    128
    תודה!
    10
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    מעולה תודה רבה, זה יותר ברור בכל מקרה אני אגיע איתו למנחת שבו אני מטיס ובעזרת החברים שם והרבה ניסוי וטעייה אני מעריך שבסוף אגיע למנוע מכוון, תודה רבה על העזרה.
    השחף המגביהה עוף הוא הרואה למרחוק
    www.tholon.co.il
    מנחת גור אריה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    "ראשית תודה רבה על התשובה, שנית הכוונה ב FACE היא לזרוע של הפושרוד?"
    כן.
    שים לב כי בתמונה ששם דר, רואים את ראש הסיכה מעט שקוע לעומת הזרוע
    כאמור, תגיע למצב בו ראש הסיכה מיושר עם הזרוע. ואז תסגור 2-3 סיבובים. מכאן תתחיל לכוון עדין יותר.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    128
    תודה!
    10
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    שוב תודה, אני רק מוודא בשביל שלא אצא טמבל לגמרי, אני פותח את הסיכה עד לגובה של הface ומכאן סוגר 2 או 3 סיבובים? הבנתי נכון? ואם כבר אני מציק באיזה סל״ד המנוע אמור לעבוד? ואיזה פרופ אתם ממליצים? המנוע יושב על אולטימייט שנבנה מקיט של greatplanes.
    תודה רבה למשיבים,
    מיכה.
    השחף המגביהה עוף הוא הרואה למרחוק
    www.tholon.co.il
    מנחת גור אריה

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    "ראשית תודה רבה על התשובה, שנית הכוונה ב Face היא לזרוע של הפושרוד?"
    כן.
    שים לב כי בתמונה ששם דר, רואים את ראש המחט מעט שקוע לעומת הזרוע
    כאמור, הגע למצב בו ראש המחט מיושר עם הזרוע. ואז סגור 2-3 סיבובים. מכאן התחל לכוונן באופן עדין יותר.
    דניאל,


    אני מתעקש.
    לפוש-רוד אין שום זרוע.

    זו הזרוע שבאמצעותה דחיפת הפוש-רוד מסובבת את תוף המצערת; לכן זו זרוע המצערת - Throttle arm/lever ולא Push-rod arm/lever (לחישורי ההגה במכוניתך אתה לא קורא 'חישורי אצבעות', למרות שאצבעותיך יכולות לאחוז בהם בעת סיבוב ההגה ולסובבו באמצעותן...).


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    לגבי הכיוון הראשוני של הסיכה הנגדית, נראה לי שהבנת נכון.
    לגבי גודל מדחף, אני עובד לפי ה MANUAL עם 13X8
    http://saito-engines.info/prop_sizes.html
    כמו בכל מנוע 4 פעימות טיפוסי, הסל"ד אמור להגיע לכ 10,000
    לאחר שהגעתי לסל"ד המירבי, אני נוהג לפתוח את הסיכה עד שהסל"ד יורד בכ 500 לפחות (9,500)
    כדי לא לטוס עני מידי ובכך להסתכן בחימום המנוע.
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 27-04-2011 בשעה 20:41:34.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    128
    תודה!
    10
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    מעולה תודה רבה, מחר אני אתחיל ליישם את כל מה שהמלצתם ומבטיח לעדכן,
    תודה רבה, מיכה.
    השחף המגביהה עוף הוא הרואה למרחוק
    www.tholon.co.il
    מנחת גור אריה

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון המחטים בסאיטו 82.

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    לגבי הכיוון הראשוני של המחט הנגדית, נראה לי שהבנת נכון.
    לגבי גודל המדחף, אני עובד לפי ה-Manual עם 13X8.
    http://saito-engines.info/prop_sizes.html
    כמו בכל מנוע 4 פעימות טיפוסי, הסל"ד אמור להגיע לכ-10,000.
    לאחר שהגעתי לסל"ד המירבי, אני נוהג לפתוח את המחט עד שהסל"ד יורדים בכ-500 לפחות (9,500).
    כדי לא לטוס עני מידי ובכך להסתכן בחימום המנוע.
    דניאל,


    במנוע ארבע-פעימות (להבדיל משתי-פעימות) הסכנה אינה 'התחממות'...
    והיא הרבה יותר מוחשית...

    היות שתערובת ענייה בדלק תוצת מוקדם יותר ותבער מהר יותר (ביחס לתערובת תקינה), לחץ הבעירה המרבי במצב כזה יגיע כשהבוכנה עדיין בדרכה למעלה; לפני הנקודה המתה העליונה.
    מנוע כזה המנצל את הדלק ביתר יעילות, עלול לעשות backfire... גל-הארכובה נעצר באחת והופך את כיוון סיבובו להרף-עין, המדחף מחליק על ה-prop-driver למרות הידוקו בשני אומים...

    אתה צריך לראות מה זה עושה לספינר...

    אם יש רק אום אחת המחזקת את המדחף למקומו, הוא עלול לעוף קדימה...
    בכל מקרה, אתה בקאט... ב-'דאון' עם שיעור גלישה 'לא משהו'...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    128
    תודה!
    10
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    אז ככה, היום מצאתי סופסוף זמן וביצעתי את העצות של שני החברים שטרחו ועזרו ואכן לשמחתי הרבה דניאל ודר היקרים המנוע עובד מדהים , הניע בנגיעה ממש, ניתקתי את הבוסטר אפילו לא שיעולון כלום, פתחתי לאט לאט מצערת הסל"ד עלה בהתאם, עד למצערת פתוחה לחלוטין, סגרתי בפתאומיות קיוויתי אולי בכל זאת הוא יענה לציפיות הפסימיות שלי, אבל לא הוא בשלו אמרתי אוקיי נפתח מצערת בבת אחת עד הסוף אבל לא הוא השלו מעלה סל"ד. אז ראשית באמת המון המון תודה לשניכם דניאל ודר, אתם מוזמנים לראות אותו טס בימי שישי במנחת שחק.
    תודה רבה והמשך ערב טוב.
    השחף המגביהה עוף הוא הרואה למרחוק
    www.tholon.co.il
    מנחת גור אריה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    מיכה,


    אין דבר כזה factory settings, שבו המנוע יפעל כראוי.
    למצב בו המנוע שלך יפעל כראוי אתה חייב להגיע בעצמך (או בעזרתו של מישהו שמבין במנועים).

    מצב המחטים אותו תיאר דניאל בהודעתו (מחט הדלק הראשית אמורה להיות פתוחה 1 וחצי עד 2 סיבובים ממצב סגור. המחט המשנית אמורה להיות סגורה כ 2-3 סיבובים ממצב שבו ה-face של המחט מיושר עם ה-face החיצוני של זרוע המצערת), בהחלט יכולה להיחשב נקודת התחלה מתאימה.
    אבל אין להסתפק במצב זה ולתאר את המנוע כמכוון...

    חצוצרת אויר שתתאים למנוע, תוכל למצוא בכמה אתרים; ביניהם אתר Horizon Hobbies, האמריקאי.
    באתר זה תוכל למצוא הרבה מידע נוסף.
    מה הכוונה בחלק המודגש? ראיתי את ההמלצה הזו בעוד מנועים ואני לא כ"כ מבין.

    תודה.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    המחט המשנית נמצאת בתוך מעין כיס בזרוע המצערת.
    הכוונה היא לפתוח את המחט עד שפני השטח שלה יהיו במישור אחד עם פני השטח של זרוע המצערת, ומשם לחזור ולסגור 2-3 סיבובים.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    ציטוט נכתב במקור על ידי mikha צפיה בהודעה
    אז ככה, היום מצאתי סופסוף זמן וביצעתי את העצות של שני החברים שטרחו ועזרו ואכן לשמחתי הרבה דניאל ודר היקרים המנוע עובד מדהים , הניע בנגיעה ממש, ניתקתי את הבוסטר אפילו לא שיעולון כלום, פתחתי לאט לאט מצערת הסל"ד עלה בהתאם, עד למצערת פתוחה לחלוטין, סגרתי בפתאומיות קיוויתי אולי בכל זאת הוא יענה לציפיות הפסימיות שלי, אבל לא הוא בשלו אמרתי אוקיי נפתח מצערת בבת אחת עד הסוף אבל לא הוא השלו מעלה סל"ד. אז ראשית באמת המון המון תודה לשניכם דניאל ודר, אתם מוזמנים לראות אותו טס בימי שישי במנחת שחק.
    תודה רבה והמשך ערב טוב.
    תודה רבה. כיף לשמוע.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    המחט המשנית נמצאת בתוך מעין כיס בזרוע המצערת.
    הכוונה היא לפתוח את המחט עד שפני השטח שלה יהיו במישור אחד עם פני השטח של זרוע המצערת, ומשם לחזור ולסגור 2-3 סיבובים.
    אוקיי תודה על נסיונות ההסבר כנראה אני צריך להבין טוב יותר אך בנוי העסק הזה בפנים.לפני מספר ימים שאלתי שאלה דומה לגבי מנוע 75 שתי פעימות שם היה רשום שיהיה מרווח של 2 מ"מ בין שני המחטים האם ניתן לאמר שזו נק' התחלה טובה לכל סוגי המנועים?

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון סיכות בסייאטו 82

    בגדול, אין כמעט שני מנועים הבנויים אותו הדבר. עד שלא תכיר לפרטיו את המנוע המסויים עליו אתה שואל, התשובות שתקבל יהיו עבורך כמו שפה זרה.
    תתקדם לאט ובבטחה. אין ספק שעם הזמן והנסיון תכיר את הנושא והדברים יסתדרו לך על הצד הטוב ביותר.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון המחטים במנוע סאיטו 82.

    טיסנאים פה נחלקים לשניים...

    ישנם כאלה שדורשים לקבל manual חדש ושונה עבור מנוע הזהה מבנית ותפקודית לאחר אותו הם מכירים, למעט שינוי קטן בנפח...
    אחרים התנסו במנוע Fox .35 לפני כארבעים וחמש שנה; ובטוחים שהידע והניסיון שלהם מספיק כדי להפעיל כשורה מנוע פורמולה 1 של Metkemeijer...



    דרושים קצת הבנה וניסיון חיים, כדי להבדיל בין מה שהם אמורים לַרֶשֶת וליישם, לבין מה שהם צריכים ללמוד מחדש.

    הגישה צריכה, כמובן, להיות זהה גם למנועי ארבע-פעימות.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 05-05-2011 בשעה 07:47:22. סיבה: שיפור.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. [עזרה!] כיוון ה טירקס 700
    על ידי capochino בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-03-2011, 14:52:47
  2. [שאלה] איך לכוון מנוע עם שתי סיכות?
    על ידי אליקופטר בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-06-2010, 11:09:02
  3. כיוון מסוק
    על ידי Ashaman בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 19-09-2009, 08:07:39
  4. [עזרה!] מצב סיכות
    על ידי Shay בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-08-2009, 17:57:49
  5. כיוון טירקס 450
    על ידי נועם ג בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-08-2008, 21:32:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •