שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: טיפים לריחופים ונחיתות ?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    102
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question טיפים לריחופים ונחיתות ?

    בנוגע לאימון בסימולטור.
    לפעמים עולים לגובה רב ובנחיתה לא מספיק לבלום את המהירות ואז הוא מתרסק לקרקע.
    איך אתם בולמים מהירות (כמובן מלבד הורדת המצערת)?
    איך אפשרי לרחף במקום ללא סטיות לצדדים?
    ואיך אפשר להגיע לרמת דיוק טובה בנחיתה - הכוונה להחליט אני נוחת במקום הזה ולנחות במדוייק?

    כל טיפ יתקבל בברכה, תודה רבה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיפים לריחופים ונחיתות ?

    לבלימה הזו קוראים "הצפה", והיא מתרחשת כשאתה מיצר עילוי נוסף שיבלום את כלי הטיס רגע לפני הנגיעה בקרקע, כלומר דווקא פתיחת מצערת.

    אני ממליץ שתתאמן על ריחוף בגובה בינוני ושמירה על הגובה והמיקום במרחב, ולא תתפתה להתחיל לטייל ברחבי השמים (זה כיף אבל לומדים מזה פחות).

    שמור על הזנב מופנה אליך בשלבים הראשונים, ונסה לא להשתולל עם הסטיקים אלא לעבוד בתנועות קטנות ומדוייקות.
    קצת כמו לנסות לאזן גולה על לוח שטוח קטן וחלק.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיפים לריחופים ונחיתות ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי id.an צפיה בהודעה
    בנוגע לאימון בסימולטור.
    לפעמים עולים לגובה רב ובנחיתה לא מספיק לבלום את המהירות ואז הוא מתרסק לקרקע.
    איך אתם בולמים מהירות (כמובן מלבד הורדת המצערת)?
    איך אפשרי לרחף במקום ללא סטיות לצדדים?
    ואיך אפשר להגיע לרמת דיוק טובה בנחיתה - הכוונה להחליט אני נוחת במקום הזה ולנחות במדוייק?

    כל טיפ יתקבל בברכה, תודה רבה.
    בלימת מהירות-
    החזק הגה כיוון לצד אחד ותקן עם המאזנות לצד שני, הטיסן יטוס על הצד, שטח הפנים שלו יגדל והמהירות תפחת חיש מהר.
    צריך להתאמן על זה כי צריך לשחק עם המאזנות כדי להיות באיזון כל הזמן, זו הדרך הטובה ביותר שאני מכיר להפחית מהירות (פרט לבלמי אוויר) אבל גם הדרך שדורשת את האימון הרב ביותר.

    ריחוף-
    להתאמן הרבה,בריחוף אתה צריך להיות בריכוז ולהתאים את מצב כל 4 צירי השליטה למצב הטיסן בכל רגע נתון.
    אחרי אימונים רבים זה יהיה "אוטומטי", כל עוד זה לא- תמשיך להתאמן.

    נחיתה מדוייקת-
    כנ"ל, להתאמן, ללמוד את הטיסן ותכונות הטיסה שלו, זה כבר יגיע...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיפים לריחופים ונחיתות ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי valaza צפיה בהודעה
    בלימת מהירות-
    החזק הגה כיוון לצד אחד ותקן עם המאזנות לצד שני, הטיסן יטוס על הצד, שטח הפנים שלו יגדל והמהירות תפחת חיש מהר.
    צריך להתאמן על זה כי צריך לשחק עם המאזנות כדי להיות באיזון כל הזמן, זו הדרך הטובה ביותר שאני מכיר להפחית מהירות (פרט לבלמי אוויר) אבל גם הדרך שדורשת את האימון הרב ביותר.

    ריחוף-
    להתאמן הרבה,בריחוף אתה צריך להיות בריכוז ולהתאים את מצב כל 4 צירי השליטה למצב הטיסן בכל רגע נתון.
    אחרי אימונים רבים זה יהיה "אוטומטי", כל עוד זה לא- תמשיך להתאמן.

    נחיתה מדוייקת-
    כנ"ל, להתאמן, ללמוד את הטיסן ותכונות הטיסה שלו, זה כבר יגיע...




    שמת לב במקרה שהוא שואל על מסוק?
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיפים לריחופים ונחיתות ?

    אוי נכון
    איזה פאשלה

    עריכה:
    אבל אי אפשר להאשים אותי, אם לא היה רשום "פורום מסוקים" למעלה לא היתה שום דרך לדעת אם מדובר בטיסן או מסוק...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיפים לריחופים ונחיתות ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי id.an צפיה בהודעה
    בנוגע לאימון בסימולטור.
    לפעמים עולים לגובה רב ובנחיתה לא מספיק לבלום את המהירות ואז הוא מתרסק לקרקע.
    איך אתם בולמים מהירות (כמובן מלבד הורדת המצערת)? ראה מה שאייל רשם.
    איך אפשרי לרחף במקום ללא סטיות לצדדים? - לא , אלא אם אתה רוצה לרכוש מערכת ייצוב בכמה מאות דולרים
    ואיך אפשר להגיע לרמת דיוק טובה בנחיתה - הכוונה להחליט אני נוחת במקום הזה ולנחות במדוייק? באותו הדרך שמגיעים ל'קרניגי הול'

    כל טיפ יתקבל בברכה, תודה רבה.
    ..........
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיפים לריחופים ונחיתות ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי id.an צפיה בהודעה
    בנוגע לאימון בסימולטור.
    לפעמים עולים לגובה רב ובנחיתה לא מספיק לבלום את המהירות ואז הוא מתרסק לקרקע.
    איך אתם בולמים מהירות (כמובן מלבד הורדת המצערת)?
    איך אפשרי לרחף במקום ללא סטיות לצדדים?
    ואיך אפשר להגיע לרמת דיוק טובה בנחיתה - הכוונה להחליט אני נוחת במקום הזה ולנחות במדוייק?

    כל טיפ יתקבל בברכה, תודה רבה.
    1. נחיתות:
    תנמיך לגובה העיניים בערך. בגובה הזה תעצור את ההנמכה עד ריחוף (כן, מגבירים פיטץ'/מצערת בשלב הזה). כשהמסוק מיוצב ובריחוף תוריד טיפה מצערת (ממש קליקים בודדים) עד שתראה את המסוק מתחיל לרדת לאט. שמור אותו בקצב ירידה אחיד. בגובה נמוך (תלוי במסוק שאתה מטיס) תתחיל להרגיש חוסר יציבות, בגלל אפקט הקרקע. אל תנסה להלחם איתו, פשוט שמור את המסוק מיוצב פחות או יותר. אחרי ששני הסקידים נגעו בקרקע - תוריד מצערת מתחת לאמצע - בד"כ מוגדר שם פיטץ' שלילי ללהבים ופעולה כזאת "תדביק" את המסוק לריצפה ותמנע התהפכות סתמית מרוח או מסחיפת צד. זהו.
    עם הזמן תלמד לעשות את כל הפעולות האלה ברצף, כך שלא באמת תצטרך ריחוף ותוכל לנחות בפעולה חלקה אחת.
    2. ריחוף - תתאמן כשאתב בערך בגובה העיניים. תעקוב אחרי הדיסקה של הרוטור, היא תסטה הרבה לפני גוף המסוק ותוכל לתקן בזמן. התנועות שלך צריכות להיות עדינות - ממש מילימטרים לכל כיוון.
    3. נחיתות מדויקות - אל תנסה לחקות מסוקים אמיתיים ולנחות "בגלישה". תתחיל לבצע נחיתה (כמו מה שכתבתי בסעיף 1) באזור המטרה. את התיקונים האחרונים והעדינים תעשה בהנמכה הסופית עד לנגיעה.

    מקווה שעזרתי
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    510
    תודה!
    10
    הודה 13 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיפים לריחופים ונחיתות ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי HeliDraco צפיה בהודעה
    1. נחיתות:
    תנמיך לגובה העיניים בערך. בגובה הזה תעצור את ההנמכה עד ריחוף (כן, מגבירים פיטץ'/מצערת בשלב הזה). כשהמסוק מיוצב ובריחוף תוריד טיפה מצערת (ממש קליקים בודדים) עד שתראה את המסוק מתחיל לרדת לאט. שמור אותו בקצב ירידה אחיד. בגובה נמוך (תלוי במסוק שאתה מטיס) תתחיל להרגיש חוסר יציבות, בגלל אפקט הקרקע. אל תנסה להלחם איתו, פשוט שמור את המסוק מיוצב פחות או יותר. אחרי ששני הסקידים נגעו בקרקע - תוריד מצערת מתחת לאמצע - בד"כ מוגדר שם פיטץ' שלילי ללהבים ופעולה כזאת "תדביק" את המסוק לריצפה ותמנע התהפכות סתמית מרוח או מסחיפת צד. זהו.
    עם הזמן תלמד לעשות את כל הפעולות האלה ברצף, כך שלא באמת תצטרך ריחוף ותוכל לנחות בפעולה חלקה אחת.
    2. ריחוף - תתאמן כשאתב בערך בגובה העיניים. תעקוב אחרי הדיסקה של הרוטור, היא תסטה הרבה לפני גוף המסוק ותוכל לתקן בזמן. התנועות שלך צריכות להיות עדינות - ממש מילימטרים לכל כיוון.
    3. נחיתות מדויקות - אל תנסה לחקות מסוקים אמיתיים ולנחות "בגלישה". תתחיל לבצע נחיתה (כמו מה שכתבתי בסעיף 1) באזור המטרה. את התיקונים האחרונים והעדינים תעשה בהנמכה הסופית עד לנגיעה.

    מקווה שעזרתי
    +1000

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    102
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיפים לריחופים ונחיתות ?

    תודה חברים אם יש עוד הברקות כאלו ואחרות אשמח לשמוע.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    Petah Tiqva, Israel
    הודעות
    327
    תודה!
    9
    הודה 11 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיפים לריחופים ונחיתות ?

    עידן אחי היקר
    לסימולטור יש השפעה אחד (לפי דעתי ולפי חוויתי) לימוד טכניקה
    כמה להזיז, יותר, פחות, מהירות התנועה, תגובה, השפעת רוחות, אפקט קרקע, וכל אלף ואחת הדברים שעוד נוכל לומר לך כאן
    רק יחזקו את חוט המחשבה שלך לגבי ההטסה
    ברגע הראשון שתצטרך להרים אותו זה לא יהיה כמו בסימולטור פתאום תבוא לך רוח נגדית ותרים אותו או תוריד אותו ועוד המון דברים
    יש אמת בסימולטור אבל היא חלקית למדי מכיוון שתנאים שם הם די אידיאלים תתמקד באיזון והחזקה ישרה
    כמו שאמרו לך בגובה העיניים ככה אני כבר עושה 20 הטסות בערך
    Spektrum DX7
    T-Rex 550E

    צוות בוקילה

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיפים לריחופים ונחיתות ?

    אתן לך טיפ כללי ללימוד שלבי ריחוף ןנחיתה.
    לגבי ריחוף הבהירו את הנקודות המרכזיות של מבט על הדיסקה ומבט כללי על המסוק בריחוף גובה העיניים בזנב אליך.
    לגבי נחיתה נסה לבצע נחיתה מדורגת עם קיטועים כלומר הנמך חצי מטר, בלום את המסוק וחזור לריחוף יציב לאחר מכן רד שוב כמה סנטימטרים ובכל פעם בלום וייצב בריחוף יציב וכך גם עד למצב שני סנטימטר מהקרקע עד לנחיתה. זה יעזור לך לשלוט בנחיתה בצורה הטובה ביותר.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

נושאים דומים

  1. [מדליק] המראות ונחיתות של ה-Skyraider היום בשומרת
    על ידי tomer_inbar בפורום גלריה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 31-07-2010, 20:33:22
  2. סקירה של טירקס 250 +טיפים. חלק א'
    על ידי bendisar בפורום סקירות מסוקים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-06-2010, 23:19:08
  3. סקירה של טירקס 250 +טיפים. חלק א'
    על ידי bendisar בפורום מאמרים וסקירות
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-06-2010, 23:19:08
  4. סקירה וטיפים של טירקס 250 +טיפים חלק ב'
    על ידי bendisar בפורום סקירות מסוקים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-05-2010, 13:53:35
  5. סקירה וטיפים של טירקס 250 +טיפים חלק ב'
    על ידי bendisar בפורום מאמרים וסקירות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-05-2010, 13:53:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •