שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: אולי פשוט תגידו תודה?!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    כרמיאל\צפת
    הודעות
    648
    תודה!
    47
    הודה 43 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל אולי פשוט תגידו תודה?!

    אהלן חבר'ה
    חשבתי על רעיון,
    שאני אממש אותו במיידי, חשבתי שיועיל גם לכם
    חברי הפורום מקבלים מאות הזמנות כל חודש,
    כאשר אנו מתרעמים על כל דבר לא תקין אנו שולחים
    לאתרים שמהם הזמינו מכתבי נאצה ואיומים, דיספיוטים בפיפאל ומה לא.

    בעקבות הלקוח הישראלי המתלונן הרבה ספקים, פשוט לא שולחים לישראל!
    מה דעתכם, שכל פעם שאתם מקבלים חבילה והכול בסדר
    פשוט תיהיו שגרירים של רצון טוב, ותשלחו חיוך קטן ותודה לספק:

    לעצלנים:

    Hello dear HOBBY-KING
    I just wanted to say thank you very much for order number XXXXXXXXX
    I received it and now I am satisfied costumer!, I will recommend your store to my friends!

    Best regards, and shalom (hi) from Israel
    Michael.


    אל תשכו לשנות את השם של החנות, ואת השם בסוף..
    מומלץ גם לשלוח לאתרים מאי בי, דיל אקסטרים, וכל דבר דומה אחר!

    מי יודע, אולי יאהבו את הלקוח הישראלי ונשפר את ההסברה הגרועה שלנו..
    נערך לאחרונה על ידי michaelgl; 17-05-2011 בשעה 23:47:44.
    T-rex 700e V2
    T-rex 450 V2

    מיכאל,
    0526-10-11-42.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אולי פשוט תגידו תודה?!

    יוזמה יפה,
    אך יש לי איזה חוסר הסכמה, אחלק ל2 תחומים ואפרט:

    1. ה"סיני" ושאר חבריו (אתרים גדולים, גם חנויות גדולות באיביי)- לא יתייחסו לדברים הללו בכלל, מי שיקרא את זה יהיה איזה עובד שירות לקוחות ממורמר עם אנגלית עילגת לרוב,
    שדעתך, לטוב, לא מעניינת אותו (ולא צריכה לעניין, הוא כולה עובד שם), דעתך לרע כן אמורה לעניין אותו, בגלל זה הוא שם...
    בחנויות כאלו מספיק לדעתי פשוט "להצביע עם הרגליים" ולהמשיך להזמין.

    2. מוכרים פרטיים (קטנים) באיביי- אולי אתה לא מודע לכך, אבל שיטת העבודה של רוב הסינים למיניהם (וזה אחרי התכתבויות רבות איתם) לא בדיוק דוגלת באמינות אפשר להגיד (אני אפרט בהמשך), גם אותם הלקוח לא מעניין במיוחד אחרי ששילם, פרט להשארת פידבק חיובי, ובהשארת הפידבק עשית את שלך (לידיעתך מעל 50% מהקונים באיביי לא נוהגים להשאיר פידבק)
    מה היתה כוונתי כשכתבתי שהסינים הפרטיים לא בדיוק דוגלים באמינות?
    אז ככה- רוב המוכרים הקטנים באיביי לא מחזיקים שום מלאי (הכסף שלהם זול יחסית לסטנדרטים שאנחנו מכירים, לכן די יקר לסיני להחזיק מלאי עצמי), כאשר אתה מזמין מוצר, הוא יסומן כ"נשלח" יום למחרת, כאשר בפועל, הוא יכול להישלח גם אחרי כשבוע, למה? כי הם מחכים עד שהם צוברים הזמנות, ואז הולכים לספק וקונים את הסחורה שמכסה את ההזמנות הללו, ורק אז שולחים. כל זה ללא יידוע של הלקוח, שחושב שהחבילה שלו כבר בדרך...
    אני לא אומר שכולם עובדים כך, אבל הרוב כן,
    ובתכלס, גם כאן, הדרך הנכונה להודות היא פשוט להצביע ברגליים (לא יודע איך אתה עובד, אבל לי יש רשימת חנויות שמורות באיביי, שאני יודע שהם אמינים ועובדים טוב, ואני תמיד משאיר להם פידבק חיובי)

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אולי פשוט תגידו תודה?!

    אני בד"כ מודה לרוב המוכרים, הם שולחים לי בחזרה בד"כ:
    Thanks for your kind adivce. It is our pleasure doing business with you.

    take care and see you next time.
    בברכה,
    תומר עינבר

נושאים דומים

  1. תגידו לי
    על ידי yaron78 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-05-2010, 18:36:52
  2. תודה תודה תודה לאורן - "דמבו"
    על ידי hai בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-04-2009, 20:41:18
  3. תגידו שזה לא טיסן יפה:)
    על ידי גיא חנוך בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 18-11-2008, 15:56:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •