שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 24 מתוך 24

נושא: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    ערב טוב,

    התקנתי מנוע חדש על המקסי.
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=14736

    אני משתמש בבקר 40A של Super Brain.
    המנוע אכן גדול וחזק מידי לבקר, ולכן אני מחפש דרכים להגביל את יכולותיו על מנת שיתאים למגבלות המערכת.

    על המנוע מותקן פרופ 10X5 והוא צורך מעל 40A. (מעבר ליכולת הבקר).
    ניסיתי גם פרופ 8X4, אך לא קיבלתי את העוצמה הרצויה, אלה רק 23A.

    כרגע הגבלתי בשלט בעזרת פונקציית E/P שיעמוד על 35A בפול מצערת.
    אך המנוע מגיע ל-70 מעלות בעבודה, והבקר מגיע ל-50 מעלות.

    האם הטמפרטורות תקינות?

    תודה.
    בברכה,
    תומר עינבר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    אם נכנסת לe.piont זה אמור לעשות תעבודה
    052-3200015

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    הטמפרטורות גבוהות מעט.
    חוץ מזה אני לא מאמין שזה בריא במיוחד לבקר ההגבלה הזו, למה עשית את הקפיצה הענקית מהפרופ הגדול לקטן ולא ירדת באינצ' אחד בפסיעה או בקוטר וזהו?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    אופיר? אתה קורא בכלל את הנושא שכתבתי?
    כתבתי במפורש:
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar
    כרגע הגבלתי בשלט בעזרת פונקציית E/P שיעמוד על 35A בפול מצערת.
    בברכה,
    תומר עינבר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    כןןן ..בסוף רק שמתי לב ...שנתי תתגובה..תרד לפרופ 10.3.8
    052-3200015

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי valaza צפיה בהודעה
    הטמפרטורות גבוהות מעט.
    חוץ מזה אני לא מאמין שזה בריא במיוחד לבקר ההגבלה הזו, למה עשית את הקפיצה הענקית מהפרופ הגדול לקטן ולא ירדת באינצ' אחד בפסיעה או בקוטר וזהו?
    כיוון שאין לי את הפרופים המתאימים.
    אני לא רוצה מהירות, אני רוצה כוח.
    האם פרופ 9X5 ישמור על 30A+ ויתן את העוצמה שאני מחפש?

    תודה
    בברכה,
    תומר עינבר

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    כןןן ..בסוף רק שמתי לב ...שנתי תתגובה..תרד לפרופ 10.3.8
    זה פרופ SF, זה לא יעלה את הצריכה?
    בברכה,
    תומר עינבר

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    9.4.7
    9.3.8
    כן זה סלופליי ...תנסה כמה פלופלורים תראה מה הכי מתאים.
    איזה גודל המנוע 28mm?
    052-3200015

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    שוב לא קראתי ...חמור אני....באנה המנוע הזה צריך לקחת 10.4.7 בלי להתחמם..זה מנוע 35 mm 1300kv !!
    052-3200015

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    אז למה הוא מתחמם בצורה כזו?
    בברכה,
    תומר עינבר

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה
    אז למה הוא מתחמם בצורה כזו?
    א.יכול להיות שהמנוע הזה לא משהו ..אני לא מכיר אותו

    ב.ניסית 10.3.8?

    בכל מקרה יש לי חלופה בשבילך אם תרצה rctimer 3530 יש לי 2
    הם 1700 kv מסובבים 7x6
    052-3200015

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה
    כיוון שאין לי את הפרופים המתאימים.
    אני לא רוצה מהירות, אני רוצה כוח.
    האם פרופ 9X5 ישמור על 30A+ ויתן את העוצמה שאני מחפש?

    תודה
    נו אז שים 10X4, מה הבעיה?

    בנוגע לשימוש בפרופים SF- פרט לטיסני 3D קטנים אני נגד הפרופים הללו, בולמים את הטיסן מאוד כאשר מורידים מנוע (אין גלישה) ונוטים להתעוות כאשר טיסן כבד מחובר מאחורה.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    זה באמת עוצר את הטיסן ..זה נכון..עדיף 10 על 4 אבל אני לא מבין למה לקחת לדאון מנוע 1300 kv

    תומר,היית צריך מנוע 2200kv 1600kv משהו כזה לדעתי..
    052-3200015

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    שאלה אחרת-
    למה אתה מחפש דווקא כוח ולא מהירות?

    זה טיסן FPV, לא?
    אני אישית הגעתי למסקנה שבFPV צריך דווקא מהירות, כי:
    1. בFPV אין צורך במנוע ופרופ ש"ימשכו" אתה הטיסן למעלה, אם הגעת למצב שאתה מטפס חזק סביר להניח שתראה רק שמיים במצלמה ותאבד אוריאנטציה, לכן הטיפוס בFPV הוא כמעט תמיד עדין יחסית (לא צריך כוח).
    2. המהירות טובה לFPV- ככל שאתה מהיר יותר יש לך פחות סיכוי להזדקר, והזדקרויות הן לא דבר טוב, בפרט בFPV, כי במבט הטיסן לא קל לזהות אותן כמו ממבט המטיס.

    יש לי מנוע דומה בגודלו, עם KV דומה, מורכב אמנם לא על טיסן FPV אבל את הביצועים הטובים ביותר ממנו קיבלתי עם פרופ 9X6, שגם לא מעביר בבקר יותר מ30A.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    חולון
    הודעות
    1,656
    תודה!
    3
    הודה 46 פעמים ב 36 הודעות
    כניסות לבלוג
    12
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    העסק מתחמם לך כי אתה מודד לא נכון את הטמפרטורה, בטיסה יש תנועת אויר שמקררת את המנוע ואת הבקר אם הם חשופים...
    גם משדר הוידאו יתחמם לך על הקרקע אבל אם תשים לב, לאחר טיסה הוא ירד בין קר לפושר...

    אני לא יכול לדעת בוודאות אם בדקת לאחר טיסה או הרצה יבשה ללא טיסה אבל אני מניח שזה לא היה בטיסה ממשית...

    אם זה המצב על תתרגש מהחום הזה ותבדוק בפועל לאחר טיסה.

    ולמנוע שיכול לצרוך 40 אמפר קבוע, מומלץ לשים בקר של 50+

    ממליץ לך על פרופ 9X6 APC

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    אין לי כרגע תקציב לבקר אחר, אז אני מחפש את הפתרונות האחרים שגם הם טובים.
    אני לא אוהב את רעיון ההגבלה בשלט, אך גם זו אופציה.
    הבדיקה היתה סטטית.
    בקשר ל-FPV, אני רוצה כוח כיוון שאני רוצה יכולת טיפוס טובה וחילוץ ממצבים מסוכנים.
    אני אבדוק לגבי פרופ 9X5 ו-9X6.
    האמת שיש לי בקר 70A, מה דעתכם? לשים במקום?
    בברכה,
    תומר עינבר

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    ע"פ דיווחי המשתמשים אצל הסיני, עם פרופ 11X5.5 וסוללת 3 תאים מקבלים 40-42A ו- 1.5ק"ג דחף.

    אתה לא אמור לקבל זרם שעובר את ה- 40A עם המדחף שציינת.
    1.5ק"ג דחף זה הרבה מעבר למה שאתה צריך.
    אתה יכול לרדת בשקט לפרופ 9X4.7 ולהיות רגוע עם צריכת הזרם ועדיין יהיה לך מספיק דחף.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    מה שמוזר זה שאני עובר את ה-40A עם פרופ קטן יותר ממה שציינו.
    בברכה,
    תומר עינבר

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    באיזה פרופ אתה משתמש ?

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    10X5, כתבתי בתשובה הראשונה.
    בברכה,
    תומר עינבר

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    חולון
    הודעות
    1,656
    תודה!
    3
    הודה 46 פעמים ב 36 הודעות
    כניסות לבלוג
    12
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    פרופ לא מאוזן יכול לגרום לעומסים מיותרים, התחממות וצריכת יתר (חוץ מלעקם את הציר ולגרום לו גם להישבר אפילו תוך כדי טיסה) לכן המלצתי על פרופ APC הם מדוייקים יותר וההבדלים פשוט לא נתפסים עד שאתה משתמש בפועל בכזה פרופ...

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    אפשר פשוט לאזן את הפרופ.... גם אופציה, למרות שאני תומך יחסית בAPC מקורי

    ותומר-
    אני מניח שתחום הFPV לא חדש לך, אבל באמת שאני ממליץ על מהירות וכוח מאוזנים

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה
    10X5, כתבתי בתשובה הראשונה.
    התכוונתי מי היצרן : APC מקורי, סיני או אחר ?

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הגבלת צריכת המנוע בעזרת נקודת סוף

    יש לי פרופ סיני אך הוא מאוזן להפליא.
    אני אבדוק פרופים אחרים של APC ואעדכן.
    בברכה,
    תומר עינבר

נושאים דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-11-2010, 23:19:17
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-09-2010, 14:19:37
  3. [שאלה] צריכת HXT900 ב- 3D
    על ידי hai בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-02-2010, 21:38:24
  4. צריכת זרם גבוהה
    על ידי asafsee בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-11-2008, 20:03:33
  5. צריכת זרם בסרוו
    על ידי dikoz בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-09-2008, 20:54:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •