שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    174
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    שלום
    ברשותי מנוע OS 46FXI המנוע זורק בזמן הטיסה המנון דלק/שמן מאזור הקדמי של המנוע נראב כי יוצא מאזור הציר או ממצערת מה יכולה להיות הבעיה?
    יש לציין כי ברשותי עוד מנועים כאלה ולא נתקלתי בעיה כזו

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    במיסב הקדמי ישנו מגן פלסטיק המונע מהשמן לצאת החוצה.
    יש לציין שאף פעם אין אטימה של 100%, תמיד יוצא קצת שמן.
    התופעה נגרמת כשהמיסב הקדמי חופשי ויוצר חופש בצגן הפלסטיק.
    במקרה זה נדרש להחליף את המיסב הקדמי ועל הדרך את האחורי גם.
    אם הדליפה מאזור הקרבורטור יש לאטום עם חומר אטימה עמיד בטמפרטורות.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    מנשה, באזור הקרבורטור אין צורך לשים RTV שעמיד בטמפ', האזור הזה קר לחלוטין, שים אצבע כשהמנוע עובד (בזהירות) ותרגיש.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    גבי שלום.
    אתה צודק, האזור של הקרבורטור אכן לא מרגיש את חום המנוע אבל אני אוהב לקחת מקדם בטיחות וללכת על האופציה שהטמפ׳ שם קצת גבוהה מטמפ׳ הסביבה ולכן המלצתי על יישום חומר אטימה עמיד בחום מהסיבה שגם אני עשיתי את אותו הדבר
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    174
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    המנוע חדש רק סיים הרצה, לא הגיוני להחליף מיסב .
    יש שם איזה דיסקית כזו שחור אולי להחליפה ?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    אין שם שום 'דיסקית' להחלפה, דור.

    ייתכן כי המסב הוא אטום; סיומת RS בשם שלו, אבל במנוע שלך מדובר לרוב במסב עם מגן פלדה; סיומת Z בשם; כלומר R6-Z שהוא מסב במידות 7/8 על 3/8 על 0.2812 אינצ'.
    המסב מגיע כשהוא פתוּח, אטוּם, או מוגן.
    ניתן להוציא מגן, או אטם; ממסב שהגיע עם כזה. אבל לא ניתן להחליף אטם, או מגן במסב.

    גם תפקידו של האטם אינו 'שמירת השמן בתוך המנוע'... מדובר במנוע שתי-פעימות ה-'מבזבז' את השמן שבדלק על שימון (total loss lubrication) ונזילה של שמן מהמסב אינה בבחינת 'תקלה'.
    תפקיד האטם לשמור חלק מהדוהן (גריז) שבמסב לסיכתו; ולמנוע כניסת טינופת מבחוץ לתוכו.
    מסב אטום מגיע מיצרנו כשהוא ממולא בדוהן איכותי.

    מסב צריך לשרוד בלי בעיה מעל 100 שעות עבודה.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 01-05-2011 בשעה 13:44:59. סיבה: הבהרת הכתוב.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    174
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    זה מה שאני אומר, המנוע עדיין חדש ולא נראה הגינוי להחליפו.
    מה אני יכול עוד לעשות כדי לפתור את הבעיה?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    דור,


    תוכל להזמין מפול בחברת RC-Bearings, את המסב הזה.

    למרות שנזילת שמן כזו אינה תקלה מבחינתי, החלפה למסב אטום תפחית אותה.
    יש להשאיר את המסב אטום משני צדדיו ולא להוציא את האטם הפנימי.

    הוא ישרוד הרבה יותר זמן עם הדוֹהן המקורי בו הוא מלא, מאשר עם מעט השמן המדולל במתנול, המגיע מפנים המנוע.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    174
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    אבל המנוע חדש כבר להחליף מייסב?
    יש לי יותר 10 מנועי OS ובחיים לא נתקלתי שבמנוע חדש צריך להחליף מיסב

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי dor12 צפיה בהודעה
    אבל המנוע חדש כבר להחליף מייסב?
    יש לי יותר 10 מנועי OS ובחיים לא נתקלתי שבמנוע חדש צריך להחליף מיסב
    דור,


    כפי שכבר כתבתי שלוש פעמים, מבחינתי; נזילת שמן דרך המסב הקדמי, אינה תקלה ואינה מצדיקה החלפת המסב.

    אבל אם הנזילה מפריעה לך אישית, תוכל להפחית אותה באופן סופי, ע"י החלפת המסב.


    בכל מקרה, מדובר בתיקון שיעלה לך כ-40 ש"ח כולל המשלוח מארה"ב...
    בישראל; בכל חנויות המסבים ברחוב צ'לנוב והסביבה, סיכוייך למצוא מסב R6-2RS, במרווח C3 ועם כלוב מחומר פלסטי (Phenolic, או Poly-Amide), שואפים לאפס המוחלט...

    רק לנסוע כדי לחפש יעלה לך יותר והמסב גם יעלה לך יותר כסף.


    נזילה מהמסב מעידה על הצטברות אפיצויות בגדלים, בין הצינה לבין גל-הארכובה המסתובב בתוכה; המאפשרים ליותר שמן משצריך לעבור ביניהם.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    עוד אוסיף, דור, ה-FXi הוא מנוע שנועד למתחילים...

    אחרי יותר מ-10 מנועי OS, אתה כבר צריך מנוע נורמלי; לא כזה המיועד לכאלה שאינם מבינים מהחיים שלהם במנועים.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    174
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    האם המיסב הזה מתאים?
    http://cgi.ebay.com/Bearing-R6-2RS-3...#ht_1649wt_905

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    174
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    דור,


    תוכל להזמין מפול בחברת RC-Bearings, את המסב הזה.

    למרות שנזילת שמן כזו אינה תקלה מבחינתי, החלפה למסב אטום תפחית אותה.
    יש להשאיר את המסב אטום משני צדדיו ולא להוציא את האטם הפנימי.

    הוא ישרוד הרבה יותר זמן עם הדוֹהן המקורי בו הוא מלא, מאשר עם מעט השמן המדולל במתנול, המגיע מפנים המנוע.
    דר, היום הגיע לי המיסב מאתר שהבאת אבל נראה כי זה לא חברה מוכרת רשום עליו EXT מכיר?

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    דור,


    שמו של יצרן המסב אינו מופיע על מסבים המיוצרים בסין (כולם כיום מייצרים שם - אבל לפי הדרישות הארופאיות\יפניות\אמריקאיות).
    לכן, זה לא חשוב כל כך.

    וודא שמידות המסב מתאימות לצרכיך - כלומר שהוא זהה במידותיו למסב המותקן במנוע.
    אני מניח שהאטמים כחולים.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    174
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    האטמים שחורים כמו באתר, אני מפחד לשים אותו שאני לא יודע מי היצרן.
    דווקא NSK שאני מקבל בעבודה שלי רשום יפן

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    174
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    האטמים שחורים כמו באתר, אני מפחד לשים אותו שאני לא יודע מי היצרן.
    דווקא NSK שאני מקבל בעבודה שלי רשום יפן

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    ייתכן שהמסב שקיבלת אינו הנכון!

    שני האחרונים שקיבלתי היו עם אטמים כחולים.
    אם כתוב על הגומי 608RS, החשד גדול עוד יותר...

    שלח דוא"ל לפול (paul@rc-bearings.com) ושאל אותו.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    174
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    גם על שלי רשום 608RS EXT אבל האטמים שחורים, לפי מה שראיתי הכחולים הם קרמים.
    כדאי לשים אותו או לקנות של NSK?

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע OS 46FXI זורק הרבה שמן/דלק

    המסב אינו נכון!

    דבר עם פול והוא ישלח לך ללא חיוב מסב נכון.


    אדבר איתו על הנושא.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. [שרשור בניה] לטיסן הזה חיכיתי הרבה הרבה זמן
    על ידי yar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 02-05-2010, 14:08:01
  2. [מדליק] הרבה זמן לא היה וידאו יפה כזה
    על ידי eitan-ro בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-02-2010, 07:44:18
  3. הריסוק ה 1 מזה הרבה זמן
    על ידי AVIV123 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-09-2009, 17:54:49
  4. יש לי הרבה שאלות
    על ידי guy0405 בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17-03-2009, 19:43:55
  5. הרבה OFF
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 15-12-2008, 21:40:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •