תגובה: איזה 450?
450 V2- דגם ישן, יהיה קשה למצוא אותו. תכנון מיושן יחסית ולכן כבר אינו רלוונטי-זנב מונע על ידי רצועה
450 SPORT- בעצם עדכון לגרסאת ה-V2. מבנה מפושט, פחות חלקים וראש מעודכן. מסוק נחמד מאוד שיחסית למסוקי 450 קל לעבוד עליו ולתחזק אותו. זנב מונע על ידי רצועה ולכן לא יהרס בכל נגיעה עם הקרקע. אופציה נחמדה למי שעדיין מרסק יחסית הרבה מכיוון שמאוד קל לחווט אותו ולתחזק אותו. כמו ה-V2 השלדה עשוייה מ-2 חתיכות מה שנקרא stacked frames ככה שהיא יותר רחבה ולכן יותר קל לעבוד על המסוק
450 PRO- מסוק שונה לגמרי מהספורט וה-V2. ראש שונה לחלוטין. שילדה שונה לחלוטין. זנב מונע על ידי ציר (TT-torque Tube) ולכן רגיש יותר בנחיתות. מסוק זה אינו נועד בכלל למתחילים, מאוד לא נוח לעבוד עליו וזה סיוט לעשות לו חיווט יפה.
נועד בעיקר למטיסים מתקדמים. בנוסף לכך עולה בסביבות 100$ יותר. שלדה שעשויה בחתיכה אחת-single plate frames ולכן מתקבל מסוק צר יותר- השלדה כתוצאה קשיחה מאוד אבל מאוד לא נוח לעבוד עליה
שני המסוקים בגרסאת הסופר קומבו באים עם אותה אלקטרוניקה פרט לסרוו הזנב. ב-450 ספורט זהו ה-DS420 שהוא סרוו בגודל מיקרו (אותו גודל כמו הסרוואים של הסייקליק) וב-450 פרו סרוו הזנב הוא ה-DS520 שהוא בגודל מיני
(כמו שתראה על טירקס 500)
את שני המסוקים יהיה לך יותר זול להזמין מחו"ל מאשר לקנות מאירופה. אם אתה עדיין מטיס מתחיל אני ממליץ לך להתרחק מה-450 פרו מכיוון שהוא מאוד לא ידידותי למשתמש בכל מה שנוגע לתחזוקה תיקונים ובנייה.
הבדלי הטיסה בינו לבין דגם הספורט זניחים. שני הדגמים- גם ה-450 פרו וגם הספורט טסים יותר טוב, והם הרבה יותר יציבים מהטירקס 450 V2 הישן, תודות לראש המעודכן ובעיקר היות ומשתמשים בהם בספינדל ארוך יותר
המגדיל את קוטר הרוטור- ולכן מתקבל מסוק יציב יותר.
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz