תגובה: שתי שאלות במכה

נכתב במקור על ידי
wonderd
שאלה קצת הזויה למען האמת, אין תשובה מדוייקת לכך.
אתה צריך לבדוק בעיקר חופשים בראש ובזנב, לשמוע את המנוע עובד ובאופן כללי לבדוק את כל המכלולים ואת איכות ההרכבה. אם אתה לא מבין בזה יש סיכוי גדול שתקנה זבל.
+1
בכמה מילים - קח איתך מישהו שמכיר.
דברים שאני הייתי בודק:
- מצב תחזוקה ונקיון כללי. מי ששומר על המסוק שלו, כנראה שגם לא יאפשר פאקים גדולים במבנה. חוץ מזה, מה שקצת אבק יכול לעשות במיסב....
- חופשים בראש ובזנב
- הרכבה
- מצב הלהבים ומוצאם (סדקים וכו')
- חיבור האלקטרוניקה ואיכותה. הכוונה לא רק לאיך האלקרוניקה "יושבת" במסוק, אלה גם איך מנותב החיוט, חיבור והלחמת קונקטורים וכו'.
- אם אפשר, קבע עם המוכר בשטח ותבקש לראות את הכלי בטיסה. בעיות כמו טראקינג (=רמז לאפשרות של דמפרים או מיסבים שחוקים בראש), זחילת זנב (כיול לא נכון של הג'ירו או תקלה), רעש במיסבים וכאלה - תוכל לזהות רק בשטח.
נראה לי זהו...
מקווה שעזרתי
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz