שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 67

נושא: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    בפעם האחרונה שהטסתי לפתע רעש קצת שונה מהרגיל נשמע מהמסוק.
    מיד נחתתי ותוך זמן קצר התגלה הגורם לרעש:
    Click image for larger version. 

Name:	להב זנב מפוצל.jpg 
Views:	189 
Size:	489.8 קילובייט 
ID:	53070

    הלהב התפצל קצת. אני מניח שעוד קצת טיסה וזה היה נגמר בריסוק
    ואז גם לא הייתי יודע למה.

    הלהבים הספציפיים האלה טסו אצלי זמן רב והם מעולים ביותר.
    זה להבי TIG 68MM קרבון לזנב של 450 מהסיני. הם סבלו הרבה דשא וכמה ריסוקים.
    יואב

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    כרמיאל\צפת
    הודעות
    648
    תודה!
    47
    הודה 43 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    carbon fatigue
    מזל שגילית את זה בזמן =]
    T-rex 700e V2
    T-rex 450 V2

    מיכאל,
    0526-10-11-42.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    376
    תודה!
    24
    הודה 58 פעמים ב 36 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    מזל שלא הטסת לידי באותו זמן.
    Logo 700 extreme


    Futaba-12FG
    Futaba-6XH


  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי liron mizrahi צפיה בהודעה
    מזל שלא הטסת לידי באותו זמן.
    או מעלייך בתוך הצילייה...

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguyro על הודעתו:

    ziki (13-09-2011)

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    בפעם האחרונה שהטסתי לפתע רעש קצת שונה מהרגיל נשמע מהמסוק.
    מיד נחתתי ותוך זמן קצר התגלה הגורם לרעש:
    Click image for larger version. 

Name:	להב זנב מפוצל.jpg 
Views:	189 
Size:	489.8 קילובייט 
ID:	53070

    הלהב התפצל קצת. אני מניח שעוד קצת טיסה וזה היה נגמר בריסוק
    ואז גם לא הייתי יודע למה.

    הלהבים הספציפיים האלה טסו אצלי זמן רב והם מעולים ביותר.
    זה להבי TIG 68MM קרבון לזנב של 450 מהסיני. הם סבלו הרבה דשא וכמה ריסוקים.
    תזכיר לי - אלו הלהבים עם הביקורות הטובות מחו"ל?
    אלוהים ישמור.

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לziki על הודעתו:

    Hagay (13-09-2011)

  8. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    "כמה ריסוקים"?!?!
    אחרי ריסוק תחליף להבים (הם גם ככה זולים לא?).
    יום אחד עוד יעוף לך להב לעין (ורק תשאל את אריה הלפרין)

    אתה משחק באש יואב
    רון טוסמן

  9. המשתמשים הבאים אמרו תודה לRonTo על הודעתו:

    tkolber (13-09-2011)

  10. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    "כמה ריסוקים"?!?!
    אחרי ריסוק תחליף להבים (הם גם ככה זולים לא?).
    יום אחד עוד יעוף לך להב לעין (ורק תשאל את אריה הלפרין)

    אתה משחק באש יואב
    מר טוסמן אני לא יודע אפילו על מטיס אחד שמחליף להבי זנב אחרי כל ריסוק.
    לפי ההגיון הזה כדאי להחליף גם עוד כל מיני רכיבים שאולי ניזוקו במכה.
    יואב

  11. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    מר טוסמן אני לא יודע אפילו על מטיס אחד שמחליף להבי זנב אחרי כל ריסוק.
    לפי ההגיון הזה כדאי להחליף גם עוד כל מיני רכיבים שאולי ניזוקו במכה.
    תעשה מה שאתה מבין.
    יש דברים שאיתם אני לא משחק ולהבי זנב ולהבים ראשיים ביניהם.
    מכיוון שפיזיקה אתה יודע, תעשה חישוב ותבדוק באיזה מהירות מסתובב קצה להב הזנב ב 450 שלך. תכפיל במסה שלו ותקבל את התנע.
    עכשיו תחשוב, לאיזה כיוון מופנה הזנב בד"כ במהלך המראה ונחיתה ותשער לעצמך מה יקרה לו יעוף הלהב לכיוונך.

    לאחר שתחשוב על זה, תחשוב אם זה שווה לך עשרה דולר (ומהיכרותי אותך אני בטוח שהרבה פחות) שעולים סט להבי זנב.
    רון טוסמן

  12. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    מר טוסמן,

    קצה להב הזנב נע באיזור ה 500 קמ"ש ב IDLE-UP.
    המהירות הרלוונטית דרך אגב אם הלהב נתלש כולו היא זו של מרכז הכובד ולא של הקצה.

    ולעניינינו: אתה מטיס מסוק גדול וחזק בהרבה ואם אצלך חס וחלילה קורה משהו (לינק משתחרר,
    בורג נשבר או רכיב אחר כלשהו כושל, טעות מטיס) והמסוק פוגע במישהו זה כמו שאומרים ביג בלגן.
    המסוק שלך יכול להוריד איזה ילד קטן כמו כלום והלכו לך החיים ושום ביטוח לא יוציא אותך מזה.

    אז לפי דרכך, אתה אמור לשלוח את רכיבי המסוק למעבדה לבדיקות כל כמה שעות טיסה לפי הוראות יצרן,
    אתה אמור להחליף רכיבים לפי מספר שעות פעולה ולערוך למסוק טיפולים תקופתיים מסודרים.
    הרי לכל רכיב יש אורך חיים סופי ויום אחד הוא יכשל וייקח איתו את המסוק שלך לאדמה במקרה הטוב
    או לראש של מישהו שטייל בסביבה במקרה הגרוע.

    ובוודאי שהמסוק אמור להבדק באופן יסודי אחרי כל התרסקות כי לך תדע מה באמת ניזוק ולא תדע זאת לעולם
    בבדיקות הפשוטות שאתה מסוגל לעשות לבד בלי ציוד בדיקה מתקדם.

    האם אתה דואג למסוק ברמה כזו? מיותר לשאול כי אתה לא.

    אז כמו שאמרת לי מר טוסמן,
    פיזיקה גם אתה יודע, תעשה חשבון מה יקרה לגולגולת של ילד קטן אם קצה הלהב זנב או ראשי של ה TDR שלך או ה TREX 700 יפגע בה ב IDLE-UP ומה זה יעשה לחיים שלך. אם אתה רוצה אני יכול לחפש לך מעבדה לבדיקות לא הורסות
    לרכיבי המסוק ולגבי אורך חיי הרכיבים צור קשר עם היצרנים השונים.
    הבדיקות לא יעלו לך יותר מידי ובוודאי שזה שווה לך לעומת הנזק שיכול להגרם.
    תעשה מה שאתה מבין.

    תקלות וטעויות קרו , קורות ויקרו גם אם תחליף ותדאג להכל ותשים לוקטייט ותקנה ציוד טוב וכו וכו. וזה שאני לא מחליף להבי זנב אחרי כל התרסקות זה ממש חסר משמעות. אני בודק את המסוק ומחליף לפי הצורך בדיוק כמו שאתה עושה.
    אני כן מחליף אם אני רואה שיש צורך והזנב ניזוק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    תעשה מה שאתה מבין.
    יש דברים שאיתם אני לא משחק ולהבי זנב ולהבים ראשיים ביניהם.
    מכיוון שפיזיקה אתה יודע, תעשה חישוב ותבדוק באיזה מהירות מסתובב קצה להב הזנב ב 450 שלך. תכפיל במסה שלו ותקבל את התנע.
    עכשיו תחשוב, לאיזה כיוון מופנה הזנב בד"כ במהלך המראה ונחיתה ותשער לעצמך מה יקרה לו יעוף הלהב לכיוונך.

    לאחר שתחשוב על זה, תחשוב אם זה שווה לך עשרה דולר (ומהיכרותי אותך אני בטוח שהרבה פחות) שעולים סט להבי זנב.
    יואב

  13. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    מר טוסמן,

    קצה להב הזנב נע באיזור ה 500 קמ"ש ב IDLE-UP.
    המהירות הרלוונטית דרך אגב אם הלהב נתלש כולו היא זו של מרכז הכובד ולא של הקצה.

    ולעניינינו: אתה מטיס מסוק גדול וחזק בהרבה ואם אצלך חס וחלילה קורה משהו (לינק משתחרר,
    בורג נשבר או רכיב אחר כלשהו כושל, טעות מטיס) והמסוק פוגע במישהו זה כמו שאומרים ביג בלגן.
    המסוק שלך יכול להוריד איזה ילד קטן כמו כלום והלכו לך החיים ושום ביטוח לא יוציא אותך מזה.

    אז לפי דרכך, אתה אמור לשלוח את רכיבי המסוק למעבדה לבדיקות כל כמה שעות טיסה לפי הוראות יצרן,
    אתה אמור להחליף רכיבים לפי מספר שעות פעולה ולערוך למסוק טיפולים תקופתיים מסודרים.
    הרי לכל רכיב יש אורך חיים סופי ויום אחד הוא יכשל וייקח איתו את המסוק שלך לאדמה במקרה הטוב
    או לראש של מישהו שטייל בסביבה במקרה הגרוע.

    ובוודאי שהמסוק אמור להבדק באופן יסודי אחרי כל התרסקות כי לך תדע מה באמת ניזוק ולא תדע זאת לעולם
    בבדיקות הפשוטות שאתה מסוגל לעשות לבד בלי ציוד בדיקה מתקדם.

    האם אתה דואג למסוק ברמה כזו? מיותר לשאול כי אתה לא.

    אז כמו שאמרת לי מר טוסמן,
    פיזיקה גם אתה יודע, תעשה חשבון מה יקרה לגולגולת של ילד קטן אם קצה הלהב זנב או ראשי של ה TDR שלך או ה TREX 700 יפגע בה ב IDLE-UP ומה זה יעשה לחיים שלך. אם אתה רוצה אני יכול לחפש לך מעבדה לבדיקות לא הורסות
    לרכיבי המסוק ולגבי אורך חיי הרכיבים צור קשר עם היצרנים השונים.
    הבדיקות לא יעלו לך יותר מידי ובוודאי שזה שווה לך לעומת הנזק שיכול להגרם.
    תעשה מה שאתה מבין.

    תקלות וטעויות קרו , קורות ויקרו גם אם תחליף ותדאג להכל ותשים לוקטייט ותקנה ציוד טוב וכו וכו. וזה שאני לא מחליף להבי זנב אחרי כל התרסקות זה ממש חסר משמעות. אני בודק את המסוק ומחליף לפי הצורך בדיוק כמו שאתה עושה.
    אני כן מחליף אם אני רואה שיש צורך והזנב ניזוק.
    הכל נכון.
    אבל לפי השירשורים שלך, לך התקלות קורות לעיתים קרובות מאוד.
    בדיקות, ניסויים, מעבדות... במבחן התוצאה, דברים כאלה קורים לי לעיתים רחוקות מאוד משום שבריסוק, אני לא מתפשר.
    כמו שאמרתי לך קודם; איש הישר בעניו יעשה.
    אמרתי לך את דעתי,
    אתה יכול להמשיך לסכן את עצמך בטענה שאתה חוסך כסף ומקבל תוצאות מצויינות מהמסוק שלך, ממערכת הרדיו שלך, מהסרבואים שלך, הציר הראשי המוקשח שלך וכו' וכו' (החתימה פשוט קצת ארוכה מדי...).
    מצד שני, אתה יכול להפסיק להיות גרושניק ולהחליף רכיבים המועדים לפורענות ולסכן את עצמך ואת האחרים קצת פחות (ואני אומר "פחות" כי הרי הסיכון קיים תמיד).

    אוסיף עוד דבר אחד ואומר לך כך:
    לי לא התרסק מסוק על גג של בניין ולי לא התפצלו להבים באוויר. אתה בכיוון בטוח להפעלת פוליסת ביטוח צדי הג' שלך באופן בו אתה נוהג.
    מאחל לך מכל ליבי שאני טועה ו/או שתתפכח ומבחינתי הדיון הזה הסתיים.
    רון טוסמן

  14. המשתמשים הבאים אמרו תודה לRonTo על הודעתו:

    יונתן 1 (13-09-2011)

  15. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    מר טוסמן תרשה עוד דבר לפני שאנחנו מסיימים פה:

    זה לא זה שלאחרים זה לא קורה. פשוט אני מספר על כך ואחרים לא.
    אני ראיתי במו עיני תאונות של אחרים שרק פסע ביניהם לבין פציעה קשה או מוות של אדם שהיה בסביבה.
    סוס שנבהל מממסוק והתפרע, מטייל שמסוק 600 נכנס בעוצמה באדמה לידו בגלל תקלה ועוד הרבה.


    ועוד משהו:
    שתתחיל להטיס 200-250 סוללות בחודש תספר לי אז מה מצב התקלות אצלך.
    המסוק שלי נמצא יותר באויר מאשר על הקרקע
    יואב

  16. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    מר טוסמן תרשה עוד דבר לפני שאנחנו מסיימים פה:

    זה לא זה שלאחרים זה לא קורה. פשוט אני מספר על כך ואחרים לא.
    אני ראיתי במו עיני תאונות של אחרים שרק פסע ביניהם לבין פציעה קשה או מוות של אדם שהיה בסביבה.
    סוס שנבהל מממסוק והתפרע, מטייל שמסוק 600 נכנס בעוצמה באדמה לידו בגלל תקלה ועוד הרבה.


    ועוד משהו:
    שתתחיל להטיס 200-250 סוללות בחודש תספר לי אז מה מצב התקלות אצלך.
    המסוק שלי נמצא יותר באויר מאשר על הקרקע
    מה קורה יואב? לא נמאס לך לבלבל כאן לכולם את המוח?
    הבנו שאין כמוך כמו הניסיון שלך וכמו המסוק האימתני שלך.
    עכשיו תעשה טובה לכולנו, תטיס תהנה ותעזוב אותנו בשקט מהשטויות שלך.
    כמי שמכיר את רון טוסמן טוב (אפילו טוב מאד) דברים שהוא הספיק לשכוח בתחום הזה אתה עדיין לא למדת.
    מנסים לכוון אותך לתרבות עבודה נכונה ומקצועית יותר אבל אתה בוחר ללכת עם הראש בקיר וכל פעם נכווה מחדש.
    אין מה לעשות גם חתול מאולף לעולם לא ינבח !

  17. המשתמשים 4 הודו ל ziki על הודעתו:

    יונתן 1 (13-09-2011),guyro (13-09-2011),Hagay (13-09-2011),RonTo (13-09-2011)

  18. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    יואב עזוב אותך מרון וציקי מה הם מבינים טיפה דבק שלוש שניות סוגר את הפתח בלהבים והופ חוזרים לאוויר ועכשיו הרבה יותר טוב אפשר אפילו להגביר מהירות ואפילו נעילת הזנב תהיה הרבה יותר טובה.

    עכשיו ברצינות .

    *הפורום הנ"ל הינו פורום מקצועי האמור לתת מענה מקצועי ככל שניתן במסגרת הניסיון המגוון של חברי הפורום לזה קוראים קהילה חברתית .

    *זה לא המקום ללא כל קשר לרמת ההשכלה\או כמה אתה אינטילגנט ,לשתף "אותנו" בכל שטות ,אירוע או רעיון אידיוטי כזה או אחר ולכן בהמלצה חמה כאשר יהיה לך משהו רלוונטי ומהותי לשאול תקבל תשובות מלאות ומקצועיות במיוחד מאלו שאתה די מזלזל בתשובותיהם ,הקילומטרז שלהם ענק בתחום ואפילו לידך ותראה מה טובים הם חבריך בפורום.

    אם אתה מקרה של אובר חוכם אז רק תציין על מפה איפה את מטיס שלא נגיע ונקפח את חיינו עקב התיאוריות המושכלות שלך שאתה כל כך מתלהב לכתוב מידי יום .
    TREX 450 PRO FBL
    TREX 600 N FBL
    TREX 700N FBL
    TREX 700E V2 FBL
    שלט DX7

  19. המשתמשים 7 הודו ל נולד לטוס על הודעתו:

    יונתן 1 (13-09-2011),guyro (13-09-2011),kondason (14-09-2011),mosheks (13-09-2011),RonTo (13-09-2011),sagi (13-09-2011),ziki (13-09-2011)

  20. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    אדון ציקי,

    כדאי שתתחיל לרסן את התגובות שלך.
    אני לא מבלבל תמוח ולא זכור לי שמינו אותך לדובר משתמשי EFLY שאתה מדבר בשמם.
    לא מוצא חן בעיניך תגיב עניינית ולא כמו בשוק הכרמל.

    תודה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    מה קורה יואב? לא נמאס לך לבלבל כאן לכולם את המוח?
    הבנו שאין כמוך כמו הניסיון שלך וכמו המסוק האימתני שלך.
    עכשיו תעשה טובה לכולנו, תטיס תהנה ותעזוב אותנו בשקט מהשטויות שלך.
    כמי שמכיר את רון טוסמן טוב (אפילו טוב מאד) דברים שהוא הספיק לשכוח בתחום הזה אתה עדיין לא למדת.
    מנסים לכוון אותך לתרבות עבודה נכונה ומקצועית יותר אבל אתה בוחר ללכת עם הראש בקיר וכל פעם נכווה מחדש.
    אין מה לעשות גם חתול מאולף לעולם לא ינבח !
    יואב

  21. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    מר נולד קודם כל אני שואל לא מעט ונהנה לקרוא התשובות המלומדות.
    דבר שני מי אתה שתקבע פה מה שטות ומה לא? חלק מהפורום הזה נועד לפרסם מה קרה לך ולחלוק האינפורמציה עם אחרים ולקרוא תגובותיהם.
    כמו שכבר כתבתי פעם: "לא מוצא חן בענייך אל תסתכל" ובטח אל תקבע לכולם מה שטויות ומה לא, מה מעניין ומה לא.

    אותי למשל מאד מעניין לדעת אם למישהו הייתה תקלה, איך הוא זיהה אותה מה הוא שינה כדי שלא תחזור ומה אני יכול להפיק מכל זה.

    אז תעשה לי טובה, תתמקד בנושא השרשור ולא בכותבו. אם יש לך מה להגיד לי יש בשביל זה הודעות פרטיות.

    תודה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי נולד לטוס צפיה בהודעה
    יואב עזוב אותך מרון וציקי מה הם מבינים טיפה דבק שלוש שניות סוגר את הפתח בלהבים והופ חוזרים לאוויר ועכשיו הרבה יותר טוב אפשר אפילו להגביר מהירות ואפילו נעילת הזנב תהיה הרבה יותר טובה.

    עכשיו ברצינות .

    *הפורום הנ"ל הינו פורום מקצועי האמור לתת מענה מקצועי ככל שניתן במסגרת הניסיון המגוון של חברי הפורום לזה קוראים קהילה חברתית .

    *זה לא המקום ללא כל קשר לרמת ההשכלה\או כמה אתה אינטילגנט ,לשתף "אותנו" בכל שטות ,אירוע או רעיון אידיוטי כזה או אחר ולכן בהמלצה חמה כאשר יהיה לך משהו רלוונטי ומהותי לשאול תקבל תשובות מלאות ומקצועיות במיוחד מאלו שאתה די מזלזל בתשובותיהם ,הקילומטרז שלהם ענק בתחום ואפילו לידך ותראה מה טובים הם חבריך בפורום.

    אם אתה מקרה של אובר חוכם אז רק תציין על מפה איפה את מטיס שלא נגיע ונקפח את חיינו עקב התיאוריות המושכלות שלך שאתה כל כך מתלהב לכתוב מידי יום .
    יואב

  22. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    794
    תודה!
    237
    הודה 35 פעמים ב 33 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    חח הפורום הזה הפך לבדיחה ח ח ח ח ח ח ח

  23. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    701
    תודה!
    134
    הודה 50 פעמים ב 47 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    +1

  24. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    אדון ציקי,

    כדאי שתתחיל לרסן את התגובות שלך.
    אני לא מבלבל תמוח ולא זכור לי שמינו אותך לדובר משתמשי EFLY שאתה מדבר בשמם.
    לא מוצא חן בעיניך תגיב עניינית ולא כמו בשוק הכרמל.

    תודה.
    אדון להב
    כשאדם אחד אומר לך שאתה שיכור תתווכח, כשמספר אנשים אומרים לך את זה אז תפנים ולך לישון.
    לילה טוב !

  25. המשתמשים הבאים אמרו תודה לziki על הודעתו:

    נולד לטוס (14-09-2011)

  26. #19
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    צריך לשקול שנית את מתן התואר חבר קהילה וותיק המותנה אם אני לא טועה במספר התגובות או ההודעות ,במקרה של פותח השרשור עצות "מהוותיק" יכולות להתפרש בקלות כדרך קלה למיון .

    בדאגה לכלל חברי הפורום החדשים צריך לשנות את הקריטריונים.
    TREX 450 PRO FBL
    TREX 600 N FBL
    TREX 700N FBL
    TREX 700E V2 FBL
    שלט DX7

  27. #20
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    200-250 סוללות בחודש?? אתה לא עובד במשרה מלאה והורה לילדים, אם הבנתי נכון?
    מאיפה יש לך זמן להטיס כ״כ הרבה? חישבתי לפי זמני הטיסה שכתבת שהמסוק שלך נותן, שזה ממוצע של בערך שעה וחצי בכל יום בחודש?
    מגיע לך ח.ח. על ההשקעה בזמן הטסה זה בטוח, אבל אני מניח שעם כל כך הרבה טיסות בחודש המסוק שלך על כל חלקיו חשופים לבלאי גבוה במיוחד, לא? אני לא נוקט דעה בויכוח הערני שהתפתח, אבל אשמח אם תתייחס לסוגיית הבלאי תחת כזו עבודה מסיבית של המסוק.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  28. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    עניתי לך תשובה מפורטת בפרטי.
    יואב

  29. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    92
    הודה 45 פעמים ב 37 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    עניתי לך תשובה מפורטת בפרטי.
    למה בפרטי ?
    זה המקום לחלוק ידע ....
    שתף את כולם !
    מהקטן לגדול

    Blade MCPX
    TREX 500 ESP
    TREX 550
    TREX 700 NITRO FLYBARLESS

  30. #23
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    חשבתי וחשבתי וחשבתי

    חשבתי גם אם אני רוצה להקים לי אוייבים מרים וגם אם יש לי דיעה שהיא מספיק נחרצת על מנת להגן עליה ...

    אני חושב שהתשובה היא כן. יש לי.

    לשיטת המתנגדים ... חייבים כולנו לנהוג מרצדס מינימום או לפחות פרארי .. כי המכוניות היותר יקרות הן הטובות והבטוחות ביותר .. כי לא יכול להיות שבקרת האיכות של סובראו או סקודה .. עומדות באותה רמה של מכונית שעולה פי 400 מהן ...

    כמובן שזה לא עומד במבחן המציאות וכמובן שכולנו נוסעים באוטו זול וסביבנו על הכביש בתנאים קשים נוסעות מכוניות יותר זולות אפילו משלנו ..

    אני גם מטיס מסוק שנאמר עליו שהוא לא יכול לטוס. אז נכון שאני לא עושה תלת מימד מפואר כמו יואב .. אבל מצד שני אני גם לא מתלונן על תקלות כמו יואב ... ויחד עם זה, המסוק שלי טס ולטעמי טס נהדר !

    אני חושב שמבחן המציאות מוכיח שלא חייבים את הכי יקר על מנת שהמוצר יפעל ואפילו יפעל היטב.

    יש פה טיסנים / מסוקים / סירות / מכוניות במאות $$ או בעשרות או באלפי .. וכולם פועלים בצורה כזאת או אחרת ...

    לבוא ולפסול לחלוטין מוצר רק כי לא כתוב עליו אליין .. או כי הוא עלה רק 100$ ולא 1000$ .. ואללה .. נראה לי לא נכון.

    לא כולם צריכים / רוצים מרצדס ...

    למרות זאת, זכות כל אדם לחשוק בכזה.

  31. #24
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    חשבתי וחשבתי וחשבתי

    חשבתי גם אם אני רוצה להקים לי אוייבים מרים וגם אם יש לי דיעה שהיא מספיק נחרצת על מנת להגן עליה ...

    אני חושב שהתשובה היא כן. יש לי.

    לשיטת המתנגדים ... חייבים כולנו לנהוג מרצדס מינימום או לפחות פרארי .. כי המכוניות היותר יקרות הן הטובות והבטוחות ביותר .. כי לא יכול להיות שבקרת האיכות של סובראו או סקודה .. עומדות באותה רמה של מכונית שעולה פי 400 מהן ...

    כמובן שזה לא עומד במבחן המציאות וכמובן שכולנו נוסעים באוטו זול וסביבנו על הכביש בתנאים קשים נוסעות מכוניות יותר זולות אפילו משלנו ..

    אני גם מטיס מסוק שנאמר עליו שהוא לא יכול לטוס. אז נכון שאני לא עושה תלת מימד מפואר כמו יואב .. אבל מצד שני אני גם לא מתלונן על תקלות כמו יואב ... ויחד עם זה, המסוק שלי טס ולטעמי טס נהדר !

    אני חושב שמבחן המציאות מוכיח שלא חייבים את הכי יקר על מנת שהמוצר יפעל ואפילו יפעל היטב.

    יש פה טיסנים / מסוקים / סירות / מכוניות במאות $$ או בעשרות או באלפי .. וכולם פועלים בצורה כזאת או אחרת ...

    לבוא ולפסול לחלוטין מוצר רק כי לא כתוב עליו אליין .. או כי הוא עלה רק 100$ ולא 1000$ .. ואללה .. נראה לי לא נכון.

    לא כולם צריכים / רוצים מרצדס ...

    למרות זאת, זכות כל אדם לחשוק בכזה.
    סלח לי אבל לא הבנת את מהות הויכוח בעליל. הדיון פה הוא לא כספי אלא עקרוני - על מה מתפשרים ועל מה לא.
    רון טוסמן

  32. #25
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    785
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 39 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    חשבתי וחשבתי וחשבתי

    חשבתי גם אם אני רוצה להקים לי אוייבים מרים וגם אם יש לי דיעה שהיא מספיק נחרצת על מנת להגן עליה ...

    אני חושב שהתשובה היא כן. יש לי.

    לשיטת המתנגדים ... חייבים כולנו לנהוג מרצדס מינימום או לפחות פרארי .. כי המכוניות היותר יקרות הן הטובות והבטוחות ביותר .. כי לא יכול להיות שבקרת האיכות של סובראו או סקודה .. עומדות באותה רמה של מכונית שעולה פי 400 מהן ...

    כמובן שזה לא עומד במבחן המציאות וכמובן שכולנו נוסעים באוטו זול וסביבנו על הכביש בתנאים קשים נוסעות מכוניות יותר זולות אפילו משלנו ..

    אני גם מטיס מסוק שנאמר עליו שהוא לא יכול לטוס. אז נכון שאני לא עושה תלת מימד מפואר כמו יואב .. אבל מצד שני אני גם לא מתלונן על תקלות כמו יואב ... ויחד עם זה, המסוק שלי טס ולטעמי טס נהדר !

    אני חושב שמבחן המציאות מוכיח שלא חייבים את הכי יקר על מנת שהמוצר יפעל ואפילו יפעל היטב.

    יש פה טיסנים / מסוקים / סירות / מכוניות במאות $$ או בעשרות או באלפי .. וכולם פועלים בצורה כזאת או אחרת ...

    לבוא ולפסול לחלוטין מוצר רק כי לא כתוב עליו אליין .. או כי הוא עלה רק 100$ ולא 1000$ .. ואללה .. נראה לי לא נכון.

    לא כולם צריכים / רוצים מרצדס ...

    למרות זאת, זכות כל אדם לחשוק בכזה.
    אתה טועה בכוונת התגובות, המטרה היא לא לשכנע אותך או מישהו אחר לרכוש מסוקים איכותיים באלפי שקלים, אלא להטיס ברמת בטיחות מינימלית כמו לדוגמה לאחר ריסוק להחליף חלקים שעלולים לסכן את המטיס והסביבה.

    או כמו שציקי רשם כבר מקודם בשירשור הנ"ל: "מנסים לכוון אותך לתרבות עבודה נכונה ומקצועית יותר".

  33. המשתמשים הבאים אמרו תודה לtkolber על הודעתו:

    guyro (14-09-2011)

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. קרבות אויר בשישי הקרוב וסיפור קצר אודות בניית זאגי (לקרבות כמובן)
    על ידי valaza בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 19-05-2011, 18:39:36
  2. [דיון] מתח גבוה מאוד בסוללה אחרי טיסה
    על ידי szangvil בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 23-11-2010, 16:04:47
  3. תל אביב והסביבה BLADE 400 3D אחרי טיסה אחת!
    על ידי matana21 בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-03-2010, 15:48:39
  4. בעיה בHONNY BEE FP- אחרי 2 דקות טיסה הזנב משתולל
    על ידי geft בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-06-2009, 14:27:17
  5. חזרנו לאויר אחרי 22 שעות ללא זמינות
    על ידי MDreamer בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 21-12-2008, 10:04:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •