שלום לכולם
שאלה: אם הבקר מתקלקל באוויר, הרסיבר והסרבואים לא מקבלים חשמל, נכון?
תשובה: כן
מה עושים?
סוללת גיבוי?
ממתין לתשובה
שלום לכולם
שאלה: אם הבקר מתקלקל באוויר, הרסיבר והסרבואים לא מקבלים חשמל, נכון?
תשובה: כן
מה עושים?
סוללת גיבוי?
ממתין לתשובה
האפשרויות הן:
- סוללת מקלט
- UBEC חיצוני מחובר לסוללה הראשית
- UBEC חיצוני מחובר לסוללת ליפו נפרדת
ואת הרסיבר לא מחברים כלל לבקר?
או שיש איזה מתג אוטומטי שכאשר אין זרם מהבקר אז הוא לוקח מהסוללה?
אלדד
בדרך כלל (לא תמיד) כשהולך הבקר לא מתקלקל ה BEC הפנימי
אבל אם אתה מטיס ציוד יקר במיוחד ורוצה להפריד את המערכות אתה רוכש BEC חיצוני ומבטל את הפנימי (חובה לבטל)
אתה לא צריך סוללה נוספת (אם כי זאת אופציה), אתה מתחבר לאותה סוללה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
בטיסן שחשוב לי לשלוט עליו במקרה של תקלת בקר, אני מפריד מעגלים!
1. סוללה ובקר עם BEC מושבת או ללא BEC עבור הנעה
2. סוללת ליפו קטנה נפרדת עם UBEC או סוללת LIFE ללא UBEC או סוללת ניקד (בלבד).
כשנשרף הבקר, יש מצבים שהBEC שלו שורד, אך יש מצבים שהחום מתיך ומנתק את אחד מחוטי הסוללה ואז אין מתח, אם אין מתח אין טיסה....
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי