שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: מנוע מוצף

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    239
    תודה!
    8
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע מוצף

    היי חברים.

    היום עשיתי הרצה למנוע LEO 0.46 שלי, בהנעה הראשונה הכל עבר תקין וסיימתי מיכל ראשון ללא בעיות.
    במיכל השני לא הצלחתי להניע כי המנוע הוצף [הקרבורטור התמלא בדלק...]

    השאלות שלי הן:
    האם זה נרמאלי שכשהמנוע מוצף יוצא דלק מהציר שעליו מוברג הפרופ? [ברווח שבין הציר למיסב הקידמי]
    אילו נזקים יכולים להיגרם מנסיון להנעה עם סטרטר בזמן הצפת מנוע? [חיפשתי כאן בפורום וכולם רושמים שיכולים להיגרם נזקים אבל אף אחד לא מציין אילו נזקים]

    תודה רבה!
    ----------------------------------------------------
    If you want a job done right - do it yourself
    ----------------------------------------------------
    if you can't do it yourself, buy ARF

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע מוצף

    כאשר המנוע מוצף נכנסת כמות רבה של דלק לחלל תא השריפה. הדלק כנוזל איננו ניתן לדחיסה. כאשר אתה מנסה לסובב את הפרופלור ביד, הוא נתקע ואינך יכול להשלים את הסיבוב. לעומת זאת, לסטרטר יש כוח רב וכאשר הוא מגיע לנקודת העצירה, מפאת כוחו הוא עלול לגרום לכיפוף הטלטל ובמקרה קיצוני לשבור את הבוכנה ו/או לקרוע את ראש המנוע ממקומו.
    כאשר המנוע מוצף עליך להרים אותו כך שהפרופלור יפנה לפנים בזוית קטנה כלפי מעלה ופתח הפליטה יפנה כלפי מטה. ע"י סיבוב הפרופלור הלוך ושוב מספר פעמים עודף הדלק ייצא מראש המנוע דרך המשתיק והפרופלור יוכל להסתובב חופשי.
    בכל מקרה, תמיד (!) לפני התנעה עם סטרטר עליך לבדוק שהמנוע מסתובב ללא תקיעה.
    נערך לאחרונה על ידי flatspin; 03-10-2011 בשעה 22:08:13.

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לflatspin על הודעתו:

    Shalev054 (04-10-2011)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע מוצף

    תמיד יצא דלק או שמן דרך המיסב הקדמי החוצה.
    השאלה היא כמה יוצא? זה נורמלי שבסיום יום הטסה יש כמה טיפות של שמן אבל אי אפשר לקרוא לזה נזילה.
    אם זה באמת נזילה, אתה צריך לטפל במיסב הקדמי שלך.
    תבדוק חופש בציר אולי המייסבים הגיעו פגומים מהייצרן.
    הasp שברשותי גם מוציא שמן מהמיסב הקדמי. שוקל בקרוב להחליף לו את המיסב.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לMenash על הודעתו:

    Shalev054 (04-10-2011)

נושאים דומים

  1. [עזרה!] מחפש מנוע Typhoon Motor 2W-30 במחיר סביר או מנוע שווה ערך
    על ידי alexk בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-07-2011, 19:54:07
  2. [עזרה!] שאלה מעניינת, איך בוחרים מנוע חשמלי לטיסן עם מנוע דלק
    על ידי mishali8 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 19-10-2010, 17:10:26
  3. תל אביב והסביבה מנוע 1400KV, מנוע 4500KV ומנוע 1850KV מיקרו מעוניין להחליף ל - 2000KV+
    על ידי alexk בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-06-2010, 18:29:45
  4. מחפש מניפה EDF 64 + מנוע או מנוע למניפה בלבד
    על ידי gal בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-01-2010, 17:44:12
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-01-2009, 22:27:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •