זה יהיה מעניין, לאלו מאיתנו שעדיין מטיסים ניטרו
http://www.os-engines.co.jp/105hz/
![]()
זה יהיה מעניין, לאלו מאיתנו שעדיין מטיסים ניטרו
http://www.os-engines.co.jp/105hz/
![]()
sagi (14-10-2011)
פששש איזה חתיך.
מה ההבדל בין שני המנועים (בתמונה נראים בגדלים שונים) אם שניהם 105 ויש להם אותם נתונים?
נחכה לחוות דעת בעולם, זה טוב שתחום הניטרו ממשיך להתפתח ויש תחרות.
תודה על הפרסום.
ה HZR טיפה יותר כבד אבל מוציא יותר כח..
מעניין מאוד איך המנוע יתנהג ביחס ל YS 120..
נערך לאחרונה על ידי wonderd; 14-10-2011 בשעה 08:09:58.
ה HZR לא מוציא יותר כח, שני המנועים זהים בנפחם ובכ"ס שהם מוציאים.
ה HZR מצוייד ברגולטור שדואג לאספקת דלק רציפה ע"י דיחוס המנוע ומיברנה שמספקת דלק במנות קצובות ומדודות מה ששומר על הספק המנוע ללא תלות בגובה, מצב הדלק, האגזוז וכו...
ההרגשה של יותר כח מתקבלת עקב העובדה שהרגולטור הופך את המנוע ל "נציל יותר" בכל מצב של עבודה זה הכל.
יותר כח במקרה הזה זו לא הרגשה, שכן מעולם לא היה לי את המנוע החדש...פשוט כתוב בנתונים....
אני מדבר על ההשוואה בין HZ ל HZR באותו הנפח ולא בין 105 ל 91, ברור שבין 91 ל 105 יש הבדל בכוח אבל זה לא נושא השירשור.
יפה,מתקרבים ל- 4PS
מה עם המיסבים שמתפרקים כל הזמן.......?
אגב,אצלי ה- HZR עובד הרבה יותר יפה עם ה FBL ולחשוב שרציתי להיפטר ממנו ב- 700 ש"ח................![]()
מוטי ואקנין
[COLOR="Blu
TREX-700N[/B]
בסוף כולם חוזרים לניטרו
בברכה,
טל קוצר
YAK 54 DA-50cc
T-REX 700 V-BAR FBL
BLIZZARD - MULTIPLEX