שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: UDB4 יצא לדרך.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל UDB4 יצא לדרך.

    היום קיבלתי את ה UDB4
    זוהי גרסה חדשה ומשופרת של מחשב טיסה שכבר טס אצלי לא מעט .
    הגרסה החדשה מכילה מעבד חזק הרבה יותר
    יותר יציאות הן לסרווים והן לסנסורים
    מה שיאפשר לי להפעיל בו זמנית כניסות אנלוגיות למדידת מתח/זרם , שליטה בטיסה , והפעלה של PAN/TILT מיוצב (כרגע אין תמיכה ב ROLL עבור מצלמה)
    יש עוד שיפורים רבים כגון מייצבי מתח חזקים יותר המאפשרים הפעלה ישירה של XBEE מתוך הלוח , גיירוים ומדי תאוצה משופרים ומחיר נמוך יותר.

    הלוח הגיע אליי בזמן לתחרות T3 של DIYDRONES
    אני מתכוון להפעיל את המינימום ההכרחי
    כלומר UDB4 המחובר ל GPS מסוג EM406 וכמובן OPENLOG לשמירת טלמטריה והמרתה לקובץ KML .
    עדיין לא החלטי אם אשים על הטיסן GOPRO אבל מצלמת מחזיק מפתחות בטח תיהיה עליו.
    הטיסן שיטוס אוטונומית הוא FALCON EPO , שעוד לא ניסיתי לקנפג אבל יש לי לא מעט נסיון מוצלח עם כנפיים מעופפות וטיסה אוטונומית.

    קצת מדידות של הלוח הערום ומחשבות על טיסן קטנטן שאולי הוא יכול להכנס לתוכו:
    Click image for larger version. 

Name:	Picture 070 (Medium).jpg 
Views:	323 
Size:	99.9 קילובייט 
ID:	56928
    וגם לרוחב :
    Click image for larger version. 

Name:	Picture 071 (Medium).jpg 
Views:	305 
Size:	80.2 קילובייט 
ID:	56929
    הרבה פינים לשבור :
    Click image for larger version. 

Name:	Picture 072 (Medium).jpg 
Views:	313 
Size:	109.7 קילובייט 
ID:	56930

    אחרי הלחמה מתחיל לקבל צורה:


    Click image for larger version. 

Name:	Picture 073 (Medium).jpg 
Views:	298 
Size:	114.6 קילובייט 
ID:	56931

    ההלחמות נראות יפה .
    אפשר ללכת לישון.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    יגאל ...

    שוב אני פונה אל הלב שלך ...
    תן רשימה של לינקים מה צריך להזמין !!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    רשימת קניות
    המינימום ההכרחי -
    לוח :
    http://www.dash.co.il/index.php?rout...product_id=590
    גיפיאס :
    http://www.dash.co.il/index.php?rout...product_id=189
    צורב :
    http://www.dash.co.il/index.php?rout...product_id=386


    אפשר לחסוך קצת אם קונים בחול במיוחד בגיפיאס וצורב שבטח יש גם תואמים ב EBAY שעולים גרושים (אני לא מכיר) .

    תוספות -

    OSD:
    http://www.dash.co.il/index.php?rout...product_id=475


    לוגר :
    http://www.dash.co.il/index.php?rout...product_id=386
    (יש לרכוש מיקרו SD בנפרד)

    מד זרם ומתח:
    http://www.dash.co.il/index.php?rout...product_id=314


    קצת מחברים וחוטים.
    לשים לב שהמחירים באתר של DASH אינם כוללים מע"מ
    וכל מה שיש ב DASH אפשר לרכוש ב SPARKFUN , פער המחיר הוא מע"מ + 10-20% , פער זה מצטמצם עקב עלויות משלוח.



    נערך לאחרונה על ידי igalr; 10-11-2011 בשעה 10:57:43.

  4. המשתמשים הבאים אמרו תודה לigalr על הודעתו:

    guy1a (10-11-2011)

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    עוד קצת שורות של חיבורים :
    Click image for larger version. 

Name:	Picture 079 (Medium).jpg 
Views:	286 
Size:	101.8 קילובייט 
ID:	56966

    ככה נראה מה שיעלה על הטיסן :
    Click image for larger version. 

Name:	Picture 077 (Medium).jpg 
Views:	301 
Size:	101.3 קילובייט 
ID:	56965

    הגולש SHARONX שים לב שהשתמשתי בשרינק שחור עבור ה GPS , מה שיקשה עליי להבחין בנורית חיווי נעילת לווינים .... על אחריותך.

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    כיוונתי הכל , ההגאים זזים לכיוון הנכון,המחשב מתקן לכיוון הנכון הכל יושב בטיסן מוכן לטיסה
    נתקלתי בבעיה בלתי צפויה . מסתבר שאת הMCU החדש אי לצרוב עם PICKIT2 שיש לי. צריך לעשות קומבינה לא נוחה שגם לא עבדה אצלי.
    למזלי יש לי ICD2 וקצת הלחמות להתאמת מחבר הכל נצרב בנסיון הראשון.
    עכשיו אני חושב אם לצאת החוצה ולנסות לקבל נעילת GPS לפי השינה.

    Click image for larger version. 

Name:	Picture 081 (Medium).jpg 
Views:	269 
Size:	64.9 קילובייט 
ID:	56980
    Click image for larger version. 

Name:	Picture 080 (Medium).jpg 
Views:	283 
Size:	61.9 קילובייט 
ID:	56979

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    היום בבוקר לקחתי את הילדים לגן כשהטיסן בבגאז .
    נעילת GPS היתה מאוד מהירה .
    סקריפט הפייטון שמנתח את קובץ ה WAYPOINTS מזהה רק את הנקודה הראשונה ושם אותה על המפה.
    כרגע לא ברור לי למה .

    LOG00146.zip

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    היום עשיתי שני נסיונות לבדוק מה הסיפור של המשימה הזו.
    בקיצור לא פשוט.
    הסיפור המלא:
    לתומי חשבתי להכניס 4 נקודות ציון בסדר הנכון והנה יש לי שמיניה.
    מסתבר שממש ממש לא.
    מה שהתחיל טוב מאוד נגמר כמעט הכי גרוע שאפשר.
    טיסה ראשונה : המראה במצב ידני קיזוז של הטיסן באוויר ונסיון טיסה מיוצבת, הטיסן טס ממש ממש טוב . מגיב מצויין וחוזר לישרה ואופקית בצורה מאוד טוב בלי אוסצילציות ובלי רעידות.
    אני טס קצת קצת לפני הקטע הצהוב למצב טייס אוטו והנה הטיסן מכוון את עצמו לנקודה הראשונה מבצע פניה מסביב ל W0 ומתחיל לטוס לכיוון W1
    הקטע האדום . כבר אפשר לראות שאת הפניה הטיסן מבצע מהכיוון הלא נכון של השמיניה.
    הטיסן עושה פרסה שוב מהכיוון הלא נכון ב W1 אבל מתמקם נכון על הקטע הורוד לפניה בכיוון הנכון ב W2 הקטע האפור מתבצע בצורה סבירה וב W3 הפניה מתבצעת נכון לכיוון W0 .
    אני כבר חושב לעצמי שאין בעיה בכלל מכיוון שכל מה שאני לעשות הוא להתחיל במיקום הנכון לפני W0 ואז הכל מסתדר.

    כמה טעיתי.....

    Click image for larger version. 

Name:	first.JPG 
Views:	257 
Size:	76.0 קילובייט 
ID:	57080

    הגולש איציק מוזמן להוריד את הקבצים המלאים ולהתעמק בנושא מהירות קרקעית/אווירית/וקטור רוח
    LOG00148.zip
    נערך לאחרונה על ידי igalr; 12-11-2011 בשעה 20:33:10.

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    נראה מגניב, אבל אני מבין שטיילת קצת בשדות השוּמר בביאליק? לטיסן שלום?
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    טיסה שניה:
    הפעם אני קצת יותר חכם ומתכוון להתחיל את המסלול כשאני נמצא מערבית ל W0 אם כי קצת דרומית וכך להגיע נכון יותר ל W1 וכך אני בקטע הצהוב מעביר לאוטומט
    הטיסן מבצע פניה שנראית סבירה לכיוון W1 בקטע באדום
    אבל אז נראה שהקטע הוורד ממש ממש גרוע ואת הפניה לכיוון W3 הטיסן מבצע מהצד הלא נכון .
    את הקטע האפור הטיסן עושה באופן סביר אבל מ W3 הוא לא מבצע את הפניה המתוכננת לכיוון W4
    אחרי מספר שניות הטיסן נעלם מעבר לעצים אל האופק.
    בשלב הזה עוד קיוויתי שהוא יבצע את הפניה ובאורך פלא יחזור אבל מטיסים אחרים כבר דיווחו שראו אותו נופל בשדה מעבר לשביל הלבן מאחורי העצים.
    המזל הוא השדה מאחורי העצים נקים ופנוי וברגע שהגענו לשביל מיד ראינו את הטיסן שוכב כמעט ללא נזקים.
    הטיסן נפל כ 450 מטר מנקודת ההמראה .
    ניתוח הנתונים מעלה שכנראה מדובר בהפרעות רדיו (מקלט קורונה חדש) הקטעים הכחולים צהובים מצביעים על כך שהטיסן עבר ממצב WAYPOINT לידני וחוזר חלילה.
    בדיקה של נתוני טלמטריה מעלה שהאותות מהרדיו התחילו להשתגע בשלב מסויים , זה עדיין לא מסביר את הסחיפה הגדולה בקטע הירוק אבל זה מסביר למה הטיסן לא חזר.
    מה שהיתי צריך לעשות במקרה הנ"ל זה לכבות את רדיו ואז הטיסן היה עובר לRTH .
    בכל אופן המסקנות הן שצריך לתכנן את המסלול כך שיהיה קל לטיסן להחליט לאיזה כיוון לקחת את הפניה .
    בנוסף אפעיל CROSSTRACKING כך שהטיסן ינסה להתיישר למסלול הטיסה ולא רק לטוס לנקודה .
    וכמובן להחליף מקלט לאחד מהמקלטים המוכחים והבדוקים.

    Click image for larger version. 

Name:	second.JPG 
Views:	248 
Size:	74.2 קילובייט 
ID:	57082

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
    נראה מגניב, אבל אני מבין שטיילת קצת בשדות השוּמר בביאליק? לטיסן שלום?
    דווקא נפל במקום נוח

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    מכיוון שמנוע הFALCON לא הגיעו העברתי הכל לSWIFT ששוכב אצלי בצד ויצאתי לעשות הטסת ניסיון .
    הוספתי עוד קצת נקודות ציון כדי לעזור לטיסן לקחת את הסיבובים מהצד הנכון של הפיילונים הגדרתי אילוץ לעקוב אחרי מסלול בין הקווים ולא לטוס לנקודות.
    Click image for larger version. 

Name:	flight3plan.JPG 
Views:	226 
Size:	38.8 קילובייט 
ID:	57720

    התוצאה נראית יותר טוב אפילו אפשר לזהות את השמיניה.
    Click image for larger version. 

Name:	flight3.JPG 
Views:	234 
Size:	85.7 קילובייט 
ID:	57721
    בכל אופן הזמנים ממש מאכזבים . 1:20 עם ה SWIFT לעומת קווים הרבה פחות נכונים של הפלקון שעשה זאת ב1:03

    המסקנות לנסיונות הבאים להוריד CROSS TRACKING ולהוסיף נקודות

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    זו תוכנית הטיסה החדשה . ואיתה ננצח.
    Click image for larger version. 

Name:	flightplan4.JPG 
Views:	233 
Size:	49.5 קילובייט 
ID:	57727

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    רק עכשיו ראיתי את השרשור הזה.. כל הכבוד יגאל. זה נראה טוב מאוד
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,203
    תודה!
    73
    הודה 92 פעמים ב 60 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    כל הכבוד יגאל, בקצב הזה שי אגאסי יגייס אותך לפרוייקט המכונית האוטונומית...

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: UDB4 יצא לדרך.

    היום היה יום כמעט מושלם וכמעט השלמתי את המשימה בזמן כמעט מצויין


    הסיפור שהיה כך היה:
    החלפתי מנוע למנוע קצת יותר גדול מהמנוע שהיה על הטיסן , המנוע ישב כמעט מושלם על הטיסן מרכז כובד קצת אחורי אבל לא נורא
    מזג האוויר כמעט מושלם
    למה כמעט מושלם , כי היתה רוח דיי חזקה , ולא מספיק שהרוח היתה חזקה כיוון הרוח היה בידיוק הפוך מהרוח שהטסתי עד היום .
    את נקודות הציון תכננתי כך שיפצו על רוח צפונית ואילו היום הרוח דרומית-מזרחית.


    אחרי בדיקות קרקע מתברר ששכחתי להדביק שבר קטן מהשבוע שעבר , בכל אופן טיפול מהיר והכל בסדר.

    המראה בלי בעיות מיוחדות וטיסה תוך ביצוע פניות כדי לאפס את המערכת ולחשב כיוון ועוצמת רוח.
    אני מעביר למצב אוטונומי והכל עובד כמו שצריך
    הטיסן חולף את הראשונה מבצע פניה יפה וקשת בידיוק כמו שזכרתי את נקודות הציון , עובר את הפניה השניה שזה בעצם נקודת ציון 4 נראה שתוך פניה מושלמת ואז אני רואה את הטיסן ממשיך לכיוון נקודת ההתחלה.
    בתחילה חשבתי שהרוח החזקה גורמת לו להסחף צפונה ומערבה ולכן נתתי לו לטוס עוד כמה דקות ממה שנראה כבאלגאן בשמיים , כשנראה לי שהטיסן התחיל לצאת מטווח נוח לי ולא היתי בטוח מה הוא עושה לקחתי שליטה ונחתתי.

    אחרי ניתוח התוצאת מתברר שבידיוק בפניה הראשונה הטיסן יצא ממצב אוטונמי ועבר לבד למצב MANUAL , בכל הצלחתי להוציא נתונים משארית הטיסה שלא הושלמה כאמור משילוב נסיבות.
    Click image for larger version. 

Name:	flight4.JPG 
Views:	174 
Size:	80.0 קילובייט 
ID:	58197
    הזמן של חלק הטיסה הזה הוא כ 40 שניות מה שאומר שאם הטיסן היה משלים את הצלע האחרונה הזמן הכולל היה 50-60 שניות

    בנסיון הבא אפעיל RACE MODE שאמור להחזיק את המצערת על ערך קבוע ובתקווה שהמשימה תושלם.

נושאים דומים

  1. [מוצר חדש] יצאה גרסה חדשה UDB4 במחיר מפתיע ביותר
    על ידי igalr בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-10-2011, 09:46:56
  2. [חדשות] שימו לב ! אירוע אלקלעי יוצא לדרך
    על ידי flatspin בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-09-2010, 19:37:11
  3. תל אביב והסביבה מדרך
    על ידי MOSHE.S בפורום פורום אתרים מסחרים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-05-2010, 08:30:40
  4. גימור מבריק וחלק לטיסן קצף
    על ידי vinay בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 25-07-2009, 17:26:15
  5. פרוייקט 700 יצא לדרך...
    על ידי AMIR בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 23-11-2008, 07:01:46

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •