שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

נושא: שאלה על PID

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה על PID

    הי

    האם מישהו מוכן להסביר את העקרונות או את הבסיס של הבנת כיול PID ?

    ( גיא או איציק ? .. )

    תודה מראש.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    הי

    האם מישהו מוכן להסביר את העקרונות או את הבסיס של הבנת כיול PID ?

    ( גיא או איציק ? .. )

    תודה מראש.
    גייא

    מקווה שתחכים
    http://www.rcgroups.com/forums/showp...postcount=3824

    מוטי
    The sky is my playground
    מוטי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    יא וראדי ...

    תודה מוטי


    זה כמות האנגלית שמספיקה ל 40 אנשים לכל החיים ...
    אין תקציר בעברית ?


  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    ok
    תו"כ קריאה ושבירת שיניים ... מה זה כל אחד מהפוטים ב PID?
    אצלי כתוב פיטש - רול - יאאו
    מי זה מי ?

    הלוח של הסיני גרסה 2

    תודה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    הפוטים מכוונים GAIN בכל אחד מהערוצים
    אתה לא יכול לבצע כיול נפרד של PID רק את הערוצים בנפרד
    הנה דוגמא של GAIN גבוהה מדיי :

    אותו כלי ערכים נמוכים יותר :

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    מה שמוטי שלח מתייחס לכיול של מיקרוקופטר, יש שם שמות שונים לפרמטרים.
    גיא.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    יגאל
    1. יש לך ילדים מקסימים
    2. יש לך ברחפן מנוע ניטרו ?
    3. אני חשבתי ככה בהתחלה, אבל הסבירו לי שיש שם PID בגרסה 4.7 ולכן לא כל פוט שולט על ערוץ / ציר אחד אלא איזה מיקס.

    אם זה כמו שאתה אומר,אז כל פוט אחראי לגיין של כיוון אחד ולכן חוסר יציבות בכיוון של קדימה אחורה, אומר שאני צריך לשנות עם הפוט של פיטש. נכון ?
    ואם לא, ... אז אני הולך לאיבוד.

    כרגע הרחפן יציב למדי.
    אני יכול בחוץ להשאיר אותו כל עוד אין משב חזק אפילו 10 שניות ללא שום תיקון. והוא בקושי זז.

    אבל אני חותר לשיפור בכל זאת

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    ok
    תו"כ קריאה ושבירת שיניים ... מה זה כל אחד מהפוטים ב PID?
    אצלי כתוב פיטש - רול - יאאו
    מי זה מי ?

    הלוח של הסיני גרסה 2



    תודה.

    ההסבר מתיחס ללוח של( MK(mikrokopter כאשר יש אפשרות לווסת את שלושת הפרמטרים(PID)בעזרת פוטנציומטרים הנשלטים ע"י הרדיו.
    הלוח של הסיני אינו דומה ללוח של MK אבל ההסבר לגבי PID אותו הדבר.

    מוטי
    The sky is my playground
    מוטי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    475
    תודה!
    2
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    בלוח של הסיני גירסה 4.7 הפוטים שונו ROLL זה הגיין ל-PITCH+ROLL
    YAW זה הגיין ל-YAW RUDDER
    PITCH שולט בסחיפה של הכלי וה-YAW, הוא לא באמת משנה הרבה ואפשר להשאיר אותו על 0
    כיוון גיינים בלוח של הסיני:
    YAW 50%
    PITCH 0%
    ROLL 50%
    תתחיל להרים ROLL בקליקים קטנים לכיוון השעון עד שיהיו אוסלציות, ואז תחזיר מעט אחורה שהאוסלציות יעלמו.
    תחזור על התהליך עם ה-YAW
    סאב טרים.
    תרים גיין PITCH מ-0 ב-5% כל פעם עד שהרחפן )שלפני זה עמד יציב( יתחיל להתקדם קדימה, זה הסימן לחזור מעט בפוט אחורה.
    ברכותיי, הרחפן שלך יציב
    אושרי

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    או קי אושרי,

    קודם כל תתחדש !
    איפה הסרט ??

    שנית,
    תתחיל להרים ROLL בקליקים קטנים לכיוון השעון עד שיהיו אוסלציות, ואז תחזיר מעט אחורה שהאוסלציות יעלמו.
    תחזור על התהליך עם ה-YAW
    אוסילציות זה הנידנוד של תיקון בלתי ניגמר ? נכון ?

    סאב טרים
    מה הכוונה ? בשלט ?


    הפוטים שלי עכשיו עומדים על

    רול - טיפה מעל 50%
    פיטש - טיפה מעל 0%
    יאו - טיפה פחות מ 50%

    וככה זה ניראה.
    מצטער על העוקם .. המצלמה חוברה לא ישר - אני אתקן את זה כשאגיע הביתה.
    מעבר לסחיפה של רוח שיכולה להיות - כך מתברר מאד מהירה ומאד חזקה ! ( דרור אני מבין עכשיו איך נעלם לך הרחפן בשניות )
    הוא נישאר די יציב במקום - אולי טיפה תיקונים מהירים מידי לפעמים.

    http://www.youtube.com/watch?v=1Mi8vMINh0U
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 28-11-2011 בשעה 17:40:33.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    475
    תודה!
    2
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    ראיתי את הסרטון והגבתי לך שם. יפה מאוד.
    סאב טרים בשלט.
    הבנת מה זה אוסלציות, תיקון יתר, זה נראה בבירור כרעידות קטנות...

    הנה הסרט:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...0-FH46-TMF-PRO
    אושרי

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    הי

    האם מישהו מוכן להסביר את העקרונות או את הבסיס של הבנת כיול PID ?

    ( גיא או איציק ? .. )

    תודה מראש.
    עוד הסבר קצר
    http://en.wikipedia.org/wiki/PID_controller
    The sky is my playground
    מוטי

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoshinoa צפיה בהודעה
    בלוח של הסיני גירסה 4.7 הפוטים שונו ROLL זה הגיין ל-PITCH+ROLL
    YAW זה הגיין ל-YAW RUDDER
    PITCH שולט בסחיפה של הכלי וה-YAW, הוא לא באמת משנה הרבה ואפשר להשאיר אותו על 0
    כיוון גיינים בלוח של הסיני:
    YAW 50%
    PITCH 0%
    ROLL 50%
    תתחיל להרים ROLL בקליקים קטנים לכיוון השעון עד שיהיו אוסלציות, ואז תחזיר מעט אחורה שהאוסלציות יעלמו.
    תחזור על התהליך עם ה-YAW
    סאב טרים.
    תרים גיין PITCH מ-0 ב-5% כל פעם עד שהרחפן )שלפני זה עמד יציב( יתחיל להתקדם קדימה, זה הסימן לחזור מעט בפוט אחורה.
    ברכותיי, הרחפן שלך יציב
    מה ולמה PITCH באפס?
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    הי

    האם מישהו מוכן להסביר את העקרונות או את הבסיס של הבנת כיול PID ?

    ( גיא או איציק ? .. )

    תודה מראש.
    במערכות שאין בהן כוח מחשוב כדוגמאת ה KK לרוב אין מערכת PID אלה רק P, הגבר או GAIN.
    במערכות מתקדמות בעלות יכולת חישוב ניתן להוסיף עוד חוגי בקרה המשפרים מאוד את ההתנהגות, הדבר משמעותי כאשר תנאי הסביבה משתנים (הכנסת הפרעה למערכת).
    להלן ההסבר בעברית, מאוד פשוט:
    הP הוא מקדם הגבר. מספר קבוע שיוכפל בשגיאה. הסבר: נגיד שהמקדם הוא 3 (או הפוט נמצא בחלק השלישי מהדרך). כל שגיאה שהמערכת תראה היא מיד תגיב בגודל השגיאה X כפול 3. נגיד שהקואד סוטה ב 15 מעלות מהאופק, גודל התיקון שהכלי יבצע הוא 15X3. ככל שהמקדם הוא גדול יותר הכלי יתקן מהר יותר.
    עכשיו יש שתי בעיות. P גדול מידי, הכלי יגיב מהר אבל בגלל האנרציה הכלי לא יעצור בנקודה אלה יעבור אותה ואז הכלי ינסה לתקן לצד השני אבל שוב חזק מידי..... ברור? אלו הנדנודים שרואים כשההגבר גבוה מידי. לכן עדיף P נמוך מידי מאשר גבוה מידי.
    בעיה שניה. נגיד שבאותו ההגבר, הסטיה/ השגיאה מאוד קטנים, חלקי מעלה. מכפלה של מספר קטן מאוד בהגבר נותנת מספר קטן ולא משמעותי. לכן במערכת מסוג זה (רק הגבר, רק P ), תמיד תהיה סטיה מהמיקום הדרוש. או מין נידנוד כזה סביב המטרה.
    לכן נכנס הפרמטר D (נגזרת DERIVATIVE), ביצוע פעולה זו על השגיאה מרגיעה את קצב התיקון. המערכת תעלה מהר לכיוון הערך הרצוי אבל לא תעבור אותו או במעט. הנגזרת עובדת על ערכי שגיאה קטנים ומשפיע בעיקר על ה overshoot. ב D יש שתי בעיות. בעיה ראשונה, קצב התיקון הכללי של המערכת ירד, היא תרוץ לאט יותר לתיקון השגיאה. בעיה שניה, הD מרגיע לחלוטין את הנדנוד אבל הוא לא יכול לסגור שגיאה לאפס. הכלי יהיה מאוד רגוע ויציב, עם סטיה מהמיקום הדרוש.
    ערך גבוה מידי יעשה את ההפוך: עם D גבוה מידי יקרה מצב מאוד חמור, המערכת יכולה להתחיל ולהתבדר (תנועות הולכות וגדלות), בדיוק הפוך ממה שרצינו.
    כאן נכנס החבר השלישי I, גם הוא מטפל בערכים מאוד קטנים. I יסגור את השגיאה לאפס. ויאיץ את כל התהליך. הכלי ירוץ מהר יותר לקראת המטרה. האינטגרל עובד רק על ערכי שגיאה מאוד קטנים. במידה והכלי סוטה בחלקי מעלה, האינטגרל יכול לבטל את השגיאות לגמרי. לכן הרבה מערכות מסתפקות בבקרת PI.
    תהליך כיול:
    מתחילים עם P ב 30% מהסקלה שלו. I ו D ב"0". מתחילים להעלות את P הכלי מתייצב יותר ויותר עד שנכנס למין נדנוד שכזה. מורידים 3% וזו הנקודה. זה התהליך גם ל KK ודומה.
    עכשיו הכלי יציב אבל לפעמים מתחיל קצת להסחף. במצב הזה מתחילים להרים את I בערכים של אחוזים בודדים מהסקלה, עד שהכלי נעצר. זה עובד בדיוק כמו TRIM.
    D, זה כמו החותנת, לא מתעסקים!

    ההסבר הזה טוב למי שמתעסק עם ה ARDUCOPTER
    פשוט?

    PIDיציק
    הוספתי ציור מכוער.Click image for larger version. 

Name:	PID.jpg 
Views:	83 
Size:	24.7 קילובייט 
ID:	58443
    נערך לאחרונה על ידי איציק רונן; 01-12-2011 בשעה 02:26:52.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  15. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאיציק רונן על הודעתו:

    mix57 (01-12-2011)

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    איציק תודה על ההסבר
    הוא כמו ההסבר הראשון באנגלית רק ניכנס יותר טוב למוח עם החורים שלי ..

    רק עדיין לא הבנתי מה זה כל אות פיסית בלוח .. מה ה p מה ה i מה ה d ? יש שם roll / pitch / yaw ...

    תודה שוב.

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    P רופורציונלי
    I ינטגרלי
    D יפרנציאלי

    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    זה כמו היסטראזיס ...



    מי צדיק בסדום שיתן פה רמז ? ...

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    אנסה להסביר באופן הכי פשוט שאני יכול.
    שלושת הכפתורים (פוטים) שעל הלוח שלך הם רק הגבר (מתנהג כמו P בהסבר למעלה) I ו D אין לך.
    הפוט שכתוב עליו PITCH, מטפל בהגבר ותיקון שגיאות בכיון הPITCH (יענו גילגול קדימה אחורה).
    הפוט ROLL עושה אותו דבר בכיוון הרול (גילגול ימינה שמאלה)
    זה מאוד ברור כאשר עובדים בצורה +. יש שני מנועים בלבד לכל ציר. בתצורת X כל ארבעת המנועים משתתפים בכל תיקון.
    לכן אני ממליץ לעשות את הכיוונים ב + ורק אחרי שהכלי יציב, לעבור בשלט ל X.
    בעיקרון אפשר היה לצפות לרותו כיון ברול ופיטצ', אבל בגלל הבדל במנועים ובבקרים ובהבדל בחוסר האיזון של הכלי הכיוונים שונים.
    לגבי YAW, אותו ההסבר רק בציר YAW, סיבסוב שטוח במישור הכלי. הכלי די אדיש בציר הזה והתיקונים הם לא משמעותיים.

    ברור?
    איציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    שניה, נראה לי שהבנתי ...

    את מה שאתה מסביר פה אני מבין וזה עובד לי טוב.

    מה שחשבתי זה שיש בלוח של הסיני PID .. ועכשיו אני מבין שאין.

    אז בגלל זה לא הסתדר לי ההסבר .. עכשיו ברור.

    תודה !

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: שאלה על PID

    זה לא שאין PID. כנראה שיש (לא מכיר את הבקר הספציפי, אבל כמעט כל בקר של מערכת מכנית כולל PID. ובכלל, בימינו זה הכל עניין של התוכנה בבקר ופחות בחומרה).
    מה שאין זה שליטה על כל אחד מהפרמטרם (P,I,D) בנפרד דרך פוטנציומטר.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  22. #21
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    475
    תודה!
    2
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    מה ולמה PITCH באפס?
    גיא מטיס עם 4.7 של הקפטן, הוא שינה את התפקוד של הפוטים, הנה מה שהוא כותב:
    "ere is the new QuadControl V4.7 (plus and X mode) firmware.

    The poor atmega48's memory is now full

    Changes:
    Higher ESC refresh: 300Hz

    Added I-term on yaw axis

    Added I-term anti wind-up, all axis

    Changed potmeter usage:
    Roll pot now controls P-term gain on roll/pitch axis.
    Pitch pot now controls I-term gain on roll/pitch axis.
    Yaw pot controls P-term on yaw axis as before. Yaw axis I-term is fixed at 0.2

    X-mode setup:
    Motor 1: front left, CW
    Motor 2: back left, CCW
    Motor 3: Front right, CCW
    Motor 4: Back right, CW

    Suggested initial setup:

    P pot at 50%

    I pot at 0% (it can be left at 0% since it does not have a secondary function.

    Yaw P pot at 50%

    Trim it level.

    Adjust P (roll/pitch) to your liking.

    Add I until it flies straight forward without pitching up."
    http://www.rcgroups.com/forums/showp...5&postcount=73

    ופה הוא מתפייט על כמה הוא נהנה להטיס MW, והוא ניסה בגרסה הזאת להתקרב קצת ל-MW

    "After trying Duck!'s MultiWii tricopter I found out that I needed to improve my firmware for the KK multicopter. The MultiWii flew like it was on rails

    First out is the quad:

    - higher ESC update frequency, from 180 to 290Hz

    - PI control loop instead of just P.

    - Easier to arm, no throttle trim required.

    - Improved LED feedback when setting up. Entering the ESC throttle range adjustment will flash the LED 2 times. Entering the gyro/potmeter reversing flashes the LED 3 times, and will flash rapidly when correct input is given.

    - Improved the multiply part of my math library by using the AVR hardware multiplier. The old one where written to suit AVR's without hardware multiplier.

    It now flies like it is on rails, no ballooning (pitching up) when stick released in high speed. It also can descend rapidly straight down without wobbling.

    The firmware fits in the small atmega48, so users of the HK KK card can upgrade without swapping chips.

    Have fun!"
    אושרי

  23. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    hhmmmm

  24. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoshinoa צפיה בהודעה
    גיא מטיס עם 4.7 של הקפטן, הוא שינה את התפקוד של הפוטים, הנה מה שהוא כותב:
    "ere is the new QuadControl V4.7 (plus and X mode) firmware.
    OK, יפה. לא הכרתי את התוכנה הזו.
    זה תואם את ההסבר שלי: הוא תכנת מערכת שעובדת בבקרת PI. הוא גם מסביר לכוון אתP כמכוון עיקרי לבצע TRIM עם I

    מעניין עם מקבלים ביצועים טובים יותר. הערכה שלי שללא אקסלרומטרים השינוי באיכות הטיסה לא יהיה גדול...
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  25. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    שיחקתי עם זה. יש שינוי, כמו שאמרת.. לא גדול בכלל
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  26. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על PID

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    שיחקתי עם זה. יש שינוי, כמו שאמרת.. לא גדול בכלל
    כל עוד לא ניתן לקרוא את הנתונים של מה שעושים,כמו שנאמר "חבל על הזמן"
    The sky is my playground
    מוטי

נושאים דומים

  1. [שאלה] שאלה שאלה דחוףף
    על ידי moshe amzaleg בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-09-2009, 22:37:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •