הגיע משהו היום בדואר מפו , אך אין לי מושג מה ....
מרוב התרגשות לא מעז לפתוח את השקית , היא סגורה כל כך יפה ....
כשאתאושש מבטיח לפתוח ןלדווח , אגב יש עןד מישהו בסביבה שהגיעה לו
שקית דומה מארק למשל ... ?
אני פשוט לא רוצה להיות הראשון שיפתח .![]()
הגיע משהו היום בדואר מפו , אך אין לי מושג מה ....
מרוב התרגשות לא מעז לפתוח את השקית , היא סגורה כל כך יפה ....
כשאתאושש מבטיח לפתוח ןלדווח , אגב יש עןד מישהו בסביבה שהגיעה לו
שקית דומה מארק למשל ... ?
אני פשוט לא רוצה להיות הראשון שיפתח .![]()
"don't forget to write the manual"
פתגם סיני עתיק....
תפתח תפתח ויאללה PNP ולאוויר
ממתינים לסרטון
תתחדש נתי
שיזיזו כבר את הת*ת
"הפריט התקבל מסין העממית ב 27/11/2011 ומועבר ליחידת הדואר בית המיון חיפה לשם מסירתו לנמען "
גם שלי
הפריט התקבל מסין העממית ב 28/11/2011 ומועבר ליחידת הדואר חיפה לשם מסירתו לנמען
גם שלי הגיע לדואר באשדוד
שלומי תהיה מוכן![]()
נערך לאחרונה על ידי naty; 28-11-2011 בשעה 19:32:15.
"don't forget to write the manual"
פתגם סיני עתיק....
נתי אני עכשיו מכייל את 5.5 PLUS שוב ואוזר אומץ לטוס איתו FPV נראה מה יצא
אולי אזמין לו את מערכת הניווט שלו אבל מוטי אמר לי בינתיים לא לגעת....
![]()
אחרי קריאת המדריך הזה
http://www.foxtechfpv.com/product/TM...anual_1025.pdf
מישהו יכול לעזור ?
אני לא הבנתי כלום מהחלק של הכיול סטיקים ..
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 29-11-2011 בשעה 14:23:16.
כיול שאני עושה לפני כל טיסה של הגיירואים ומד התאוצה
סטיק של המצערת עד הסוף למעלה ושמאלה -- האור נדלק לשנייה ונכבה ל כמה שניות ושוב נדלק קבוע ואז אני משחרר ומחזיר סטיק למקום
לכיול מקלט חדש בלבד יש ללחוץ על הכפתור שיושב על הלוח ולהמתין לאור דלוק קבוע
זהו pnp
איפה נתקעת??
אהה דריכה של הכלי מצערת למטה וימינה
שים לב בעת הדריכה המנועים מתחילים לעבוד על סל״ד נמוך מאוד גם אם המצערת למטה
וזאת בכדי להראות לך שהכלי דרוך ומוכן לעבודה
אז זהירות על האצבעות!!!!
אני לא חושב שצריך לעשות את זה לפני כל טיסה. לפעמים הרחפן "שוכח" את הכיול ואז צריך לעשות את הקליברציה הזו מחדש, אך רוב הפעמים אין צורך (במיוחד אם לא שונו רכיבים אלקטרוניים מסביב לבורד).
הצורך בקליברציה חוזרת מפעם לפעם הביאה להרבה טענות מצד משתמשים ולכן יכול להיות שבגירסת ה-PRO החדשה מספיקה קליברציה אחת בלבד, צריך לבדוק. שלומי ואני מכירים היטב את הגירסא הישנה.
גיירוים ומדי תאוצה (בעיקר מדי תאוצה) רגישים מאוד לשינויי טמפרטורה
לכן מדי פעם נדרש לכייל לתנאי טמפרטורה נוכחית.
לפני כיול כדאי לתת למעגל לעבוד מספר דקות כדי שהכיול יתבצע בטמפרטורת עבודה .
שלומי
בשביל שיהיה ברור
הדלקת משדר
חיבור סוללה לרחפן
מצערת פול וימינה
שני הבהובים ואור קבוע
סטיק למינימום
לחיצה על הכפתור בבורד
ואז אור קבוע
ואז סטיק מינימום ושמאלה ומוכן לטיסה.
טווח מצערת לא צריך ?
תודה
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 29-11-2011 בשעה 22:22:31.
ועכשיו בשפה זרה
1.move the throttle up and the rudder to the left. Wait until the LED blinks
2.Calibrate your transmitte maintain the stick in the center. Then press and hold the calibration button until the LED light blinks
3.Start your motor and leave it in an idle mode. Move the throttle down. Then, move the rudder to the right
enjoy the flight
אם בוצע טווח מצערת קודם לבקרים אחד אחד
אם מחליפים את בקר הטיסה, צריך מחדש או שלא ?
קשה לי להבין את הכתוב .. כל אחד ובעיותיו הואתודה על הפרוט.
סעיף 2 בלועזית הוא מה ששבר אותי גם קודם.
מה זה קליבריט ? .. הכיול שאני מכיר זה להעביר את הסטיק לכל הפינות ... זה לא המקרה.נכון ?
סבבה
תודה
אני חושב שאחכה עם זה לאחרי שבת.
עכשיו הסיני שלי טס כל כך יפה
אני רוצה לשחק איתו FPV ( אם אני לא אשבור אותו עד אז ח ח )
אני מניח שאתה עוד תשמע ממני
תודה !
גיא ...
בדיוק מה שאושרי אמר!!!
יאללה כוכב תייצר לנו איזה סרטון יפה ולא משנה עם איזה בורד..![]()
בשאיפה מחר בבוקר
אתה בא ?
מחר בבוקר אין מצב !!! רבוטה !
קבל סרטון קטן שיזכיר לך לעשות קליבריישן !!!
לכולם יש רבוטה ..
הרבוטה תאלץ להמתין קצת .. יש רבוטה כל יום !
FPV לא .. !!
איזה קרוע בניוזילנדי הזה ...
טוב שלא הזמין את הצבא ...
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 30-11-2011 בשעה 13:41:35.