יצא לשוק שידרוג גיר מתכת קדמי לטורק-טיוב לטירקס 550,600E ו-600EFL,
לכל אלו שנוהגים לשבור את הגירים בנחיתות קשות...
http://helidaily.com/metal-torque-tu...550600e600efl/
![]()
יצא לשוק שידרוג גיר מתכת קדמי לטורק-טיוב לטירקס 550,600E ו-600EFL,
לכל אלו שנוהגים לשבור את הגירים בנחיתות קשות...
http://helidaily.com/metal-torque-tu...550600e600efl/
![]()
bartovmoti (21-12-2011),yooovel (22-12-2011)
נראה מצויין
מתי יהיה ניתן לרכישה ואיפה?
T-rex 700e V2
T-rex 450 V2
מיכאל,
0526-10-11-42.
נראה פצצה! יחסוך כנראה הרבה כאב ראש!
מוטי ברטוב
הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
שלט פוטאבה 8FG - סקירה
Goblin570 3 Blades
Goblin380
"די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"
80$???????? ועוד לפני משלוח? מי השתגע?
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
עכשיו במקום שישבר הגיר הבודד הזה ילך גלגל שיניים אוטורטציה
במקומו
רעיון טוב , באמת עדיף להחליף כל ריסוק גיר אוטורוטציה , והמחיר ? כמו 5 סטים של גירי TT רגילים לפחות.
תומר
TBS Discovery Naza
Multiplex Fun Cub
VMar RV-4
Axial SCX10 Jeep Rubicon
Baja 5B SS
Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF
Once upon a time: TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF
אבל עם החלק הזה לא יטחן, אז חלק אחר יטחן...
היצרנים לא סתם עושים דברים...
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
אף אחד לא התייחס לנושא העיקרי:
בגלגלי שיניים מקובל לעשות תמיד מפגש בין מתכת לפלסטיק מטעמי חיכוך
בכל מערכת שבה כל הגלגלים ממתכת , הם נמצאים בתוך אגן שמן, כמו בגיר של אוטו למשל.
מעניין איך היצרן של זה התייחס לסוגיה, או שהוא פשוט מתעלם ממנה ומוכר גימיק.
זה נראה מצויין, ואולי אפילו חשבו על הכל, אבל לא הייתי ממהר לפני בדיקה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
yooovel (22-12-2011)
נערך לאחרונה על ידי עוז; 23-12-2011 בשעה 22:18:46.
זה נראה לי יותר BLING כמו שהחבר'ה בחו"ל מכנים את כל החלקים הנוצצים שניתן לרכוש כשדרוגים למסוק אבל לא ממש נחוצים...
בהחלט מיותר ובטח ובטח במחיר שכזה...
http://www.infinity-hobby.com/main/p...oducts_id=7830
ההגיון מאחורי שדרוג שכזה הוא לחסוך בקניית הגלג"ש הנ"ל לאחר ריסוק
אבל במחיר של 73$ לפני משלוח קצת קשה לתרץ את החלק הנ"ל בתור "לחסוך"
T-rex 700e V2
T-rex 450 V2
מיכאל,
0526-10-11-42.
אני מניח שמהר מאוד ירד המחיר וגם יקומו מתחרים.אבל הזמן יגיד את שלו.
אני מניח שצריך למצוא מי יהיה החלק החלש במקום זה, לדעתי זה לא יהיה גלגל האוטורוטציה אלא הגג"ש האחורי של הטורק טיוב.
בקשר למחיר - אם לא יירד כנראה שלא יהיו הרבה קונים..
כתוב במפורש שזה יגרום לכך שהגיר האחורי יטחן לפני האוטורוטציה..
The metal gear set is much durable than stock gear, to make sure only the tail gear set will broken when most heli crash
וגם אם האוטורוטציה הקדמי יטחן זה עדיף על החלפה של החלק הזה, אבל במחיר הזה? נראה לי הם יצאו מדעתם!
מוטי ברטוב
הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
שלט פוטאבה 8FG - סקירה
Goblin570 3 Blades
Goblin380
"די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"
עדיף שהאוטורוטציה ילך ולא הכאב ראש הזה של ה טורק הקידמי
אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים
אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק
כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA
מחיר מופרז
נראה מצוין אבל...
זה החלק החלש שנטחן באלגנטיות, לא יהיה חכם למתקן כזה ממתכת.
נערך לאחרונה על ידי hai; 22-12-2011 בשעה 18:25:06.
___________
בברכה
חי
גיא האם ידוע לך על סט כזה גם ל 450PRO?
יואב
מיותר לחלוטין![]()
Gaui X7
Scorpion Power System
V-Bar 5.2 Pro
Futaba 8FG
אני מניח שמי שתכנן את זה וחשב גם על המחיר , גם חשב על כל הנושאים שהועלו פה...הזמן יגיד את שלו.
קניתי את זה !!! עדיין בדרך נראה מה שווה לאחר מכן![]()
נערך לאחרונה על ידי Melnikov; 26-12-2011 בשעה 14:41:50.