איפה קונים סוללת nickel–cadmium חדשה...?
אני צריך סוללת מקלט כזאת לטיסן ואני לא מוצא באף אתר
אשמח לעזרה![]()
איפה קונים סוללת nickel–cadmium חדשה...?
אני צריך סוללת מקלט כזאת לטיסן ואני לא מוצא באף אתר
אשמח לעזרה![]()
בברכה,
סער אורדן
כמעט ואין. הן נאסרו ליצור וליבוא ברוב המדינות (בגלל רעילות הקדמיום).
לך על NiMH או LiPO+BEC במקום.
למה ליפו?
לך על LIFE. הרבה יותר בטוחות מליפו ולא צריך להוריד מתח למקלט.
ניתן לטעון אותן בבטחה ב 3-4C. כלומר תוך רבע שעה הסוללה טעונה במלואה.
כמו כן הן כבר מגיעות עם פלג מתאים למקלט:
http://www.ebay.com/itm/Hobbico-LiFe...item53e97116ce
סער ידידי ,יש לי פאק סוללות 2700 סאניו מקורי אם אתה מעוניין הוא שלך אתה יודע איפה אני גר.
שבת שלום
שחר
TREX 700N DFC
GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
EASYGLIDER PRO
דניאל, עם הניסיון שלך עם הלייף, קניתי ("לסגור משקל חבילה") סוללת לייף 700מי'ל 6.6V, תכלס, מה אפשר לעשות איתה??? היא תספיק לשתי טיסות?
אני מדבר על טיסן ניטרו עם 5 סרוואים סטנדרטים דיגיטאלים "זללנים", טיסה בסדר גודל של 5 דקות במקס', או שזה סיכון מידי..?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ever_Pack.html
אני סוגר לפחות שתי שבתות הטסה (3 עד 4 טיסות בשבת) ללא טעינת ביניים עם סוללה A123 (תואמת LIFE), בקיבוליות של 1100 מיליאמפר/שעה. טיסן רגוע אבל די גדול ו-5 סרוואים אנלוגיים.
לדעתי אתה יכול להטיס עם הסוללה שלך 2 טיסות ללא בעיה. יתר על כן, בדוק את מצב הסוללה לאחר כל טיסה וראה עד כמה המתח יורד. אני מניח שתוכל להטיס גם יותר מכפי שאתה חושב.
אני מטיס עם ה700 הזאת טריינר עם 4 סרווואים סאנווה 102, היא מספיקה לי נגיד ליום של הטסות. לא יודע כמה טיסות אלו.
והיא מספיקה לי לעוד לפי המטען.
למרות שיש עכשיו את ה1100 במלאי, רק הזרם שלהם הוא 10C ולא 5C כמו ה700.
אז שתי טיסות אין בעיה, כיוון שמדובר ב-10 דקות "עבודה" לשתיהן ביחד, אני מאמין שאוכל לעלות גם לשלישית, אבל אבדוק לפני כמו שכתבתם, תודה![]()
קבל כתובת:
http://www.cheapbatterypacks.com/
הוא יכין לך איזה פאק שתרצה
יש לו הכל
אספקה מהירה
רק בשמחות
אדי - שכחתה איזה שלט יש לך ?
אדי.
פה בדיוק הנקודה, יש לי טיסן עם סרוואים דיגיטליים "זללנים", אז טיסה אחת, שתיים- אין חשש, אבל אם אני מגיע לשטח וצריך להטעין פעם-פעמיים, אז מה עשיתי??? כמו חשמלי..
אני רוצה "חופש", להגיע עם טיסן ולהטיס ללא בעיה של סוללה, כמה שבא לי, 5,6,7 טיסות, כול היום.. נראה לי יותר בכיוון של 2000מי'ל, בתכל'ס מדובר בכ-30-40 דקות אויר במקס'.
הדילמה התחילה ממקום שיש או בעצם שאין ממש לסוללה "גדולה"- די צפוף בתוך הטיסן שלי.. אבל עושים מה שצריך.
לדעתי אתה מסבך דברים פשוטים. טען את הסוללה במלואה וצא למנחת ליום הטסה. אחרי כל טיסה בדוק מה מצב הסוללה. אחרי יום הטסה אחד כזה תדע בדיוק נמרץ מה יש בידך ומה אתה יכול לעשות עם זה. כלומר כמה טיסות אתה יכול לבצע בבטחון.
לאור הממצאים תדע אם הסוללה הנוכחית מספקת או שמא עליך להחליף לגדולה יותר.
אדי (הפעם אני מקווה שזה בסדר, האדום הרג לי את העיניים)
אתה שוכח דבר מאוד פשוט. שים וולט ווטש, ואם אתה רואה שהוא הגיע לטווח האסור,
חבר למטען חכם, ותוך רבע שעה יש לך סוללה טעונה !!!
טוב, זה ממש לא ביג דיל, אני חושב שאקנה כבר סוללה גדולה יותר מה-700 שיש לי.
הבעיה בוולט ווטש, שלליפו יש גרף כזה שהיא נותנת מתח די אחיד ולקראת הסוף "צונחת", מה שעלול לקרות בטיסה, בוולט ווטש האינדיקציה לא תמיד משקפת את המציאות במדויק,
בכול מקרה יש לי אורורה שנותנת את מתח הסוללה על הצג בשלט.
כול הדיבורים והשאלות, הן תיאוריות בכדי לחסוך ניסויים לפני שאני מגיע לשטח, אני מאמין שדי קבלתי תשובה וארכוש סוללה גדולה יותר (הכי גדולה שתוכל להכנס בגוף הטיסן) מעדיף להימנע מטעינות בשטח.
![]()