
נכתב במקור על ידי
haimgil
התגובות פה ממש לא נכונות ב100 אחוז,סרווו דיגיטלי מהיר יהיה מומלץ מאוד והוא לא צריך לחפש שום אמצע,הקפיץ לוחץ עליו בדיוק כמו שהוא לוחץ על סרוו אנלוגי ובדרך כלל סרוו מחפש אמצע רק כשאין עליו עומס והוא במצב אמצע ולכן זה לא לעניין.אני מישתמש ועוד הרבה אנשים שמטיסים טיסני בנזין גדולים מעל 50 סמ"ק וכולם עם סרוואים דיגיטליים מהירים וחזקים,שלי לפחות הוא 21 קילו 0.10 טיטניום גיר של בלו בירד ועוד כמה חברים כאלה עם אותם סרוואים והכל דופק כמו שעון.אני אישית ממליץ שכל הסרוואים בטיסן יהיו זהים וכן כולל הגז שהוא לא פחות חשוב ולמעשה בלעדיו כל העסק פשוט לא יעבוד.אני רוצה לציין לגבי צריכת החשמל ברוב הפעמים עושים משהוא כמו 5 או 6 טיסות והסוללות מאפשרות לפחות הרבה יותר בדרך כלל(לפחות שלי).דרך אגב סרוו אנלוגי מת יותר מהר מדיגטלי שכל רוב הדיגיטליים מגיעים עם מנועי קורלס שהם הרבה יותר אמינים ומוצלחים לעומת האנלוגיים שיש בהם מנועי בראש רגילים אך מחוזקים בחלק מהמקרים והפוטנציומטר בסרוו אנלוגי מתבשל יותר מהר והמגעים שלו פשוט משחירים על שמתחיל להיות ניתוקים.עכשיו בטח יגידו כמה מהחברה שאצלם הכל עובד יופי שזה סבבה ,אבל דיגיטלי יותר סבבה ויותר עמיד ואמין יותר,מהיר יותר ומדוייק יותר עם פחות ריצודים ודיוק בפעולת מנוע בסרק.חבריקו תחשוב טוב ועל תזלזל בסרוו מצערת,עם אתה שואל אותי בטיסני 3D המנוע הוא הכי חשוב לא משנה באיזה מצב טיסה אתה נימצא בלי מנוע קשה מאוד לינחות בגלל המישקל ואפי הטיסה בגובה נמוך ובתרגילים מסויימים שבלי מנוע נורא קשה לינחות לא עלינו.