שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

נושא: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2012
    הודעות
    208
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי

    שלום לכולם ,

    זו ההודעה הראשונה שלי , קראתי פה די הרבה והפורום מקצועי,

    אשמח לדעת אם אוכל לחבר את השלט שלי למקלט שמתאים לטיסנים חשמליים?

    זהו הדגם שברשותי :

    עם השלט הזה הטסתי את הבננה (2 ערוצים)


  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי

    לא הבהרת את עצמך מספיק, אם הכוונה היא להטיס טיסן חשמלי פשוט עם אותה המערכת שהטסתה את הבננה - כן, אפשרי בהחלט.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2012
    הודעות
    208
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי

    גבי , תודה על התגובה !

    הכוונה האם המקלט של הטיסנים החשמליים שונה מאשר אותו מקלט של השלט שלי , והאם צריך סרוו אחר

    החשש של זה המשקלים השונים / התדרים והגדלים

    כי בעתיד אני רוצה לקנות או לבנות טיסן חשמלי ולדעת אם מערכת הרדיו שלי מתאימה לסוג אחר של טיסנים

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי

    אין הבדל במקלטים.

    את ערוץ המצערת מחברים ל ESC (בקר מהירות) במקום לסרבו מצערת, והוא גם מספק מתח למקלט ולסרבואים ברוב המקרים (בקרים שכוללים BEC).
    בקרים גדולים יותר הם לעיתים OPTO - לא ברור לי מהיכן בא המונח הזה אבל אלו בקרים ללא BEC, ואז יש צורך ב BEC נפרד להמרת מתח סוללת המנוע ל 5V או 6V במקום ה RX Battery pack שכנראה השתמשת בטיסן ניטרו.
    הסרבואים למשטחי ההיגוי נשארים אותו דבר.

    לעיתים הבקר מייצר רעשים שמפריעים לקליטה יותר ממה שיש בטיסני ניטרו, מידת ההפרעה משתנה ממקלט למקלט ודורשת בדיקה. אבל אין דבר כזה "מקלט מיוחד לטיסנים חשמליים". אנשים משתמשים עם מערכות FM ו 2.4GHz מכל הסוגים בהצלחה, צריך רק להיות מודעים לכך שייתכן שמקלט שעבד פיקס על ניטרו לא ייתן טווח מלא על הטיסן החשמלי, לבצע בדיקת טווח אחרי שכל המערכת החשמלית מורכבת ולפני שמתחילים לטוס, ואם מגלים שיש בעיה לטפל בה. כמעט תמיד זה פתיר ללא החלפת מקלט.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2012
    הודעות
    208
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי

    עמית ,

    ומה לגבי סוללות ?

    מנוע חשמלי אמור לקבל מתח וגם כן המקלט...אז צריך גם בטריות למנוע וגם למקלט ??

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי

    הי, תשובה לשאלתך... אבל קרא גם את הפרקים המתאימים (ג' - הרכיבים החשמליים) כאן:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...EE%FA%E7%E9%EC

    משתמשים באותה סוללה למנוע ולמקלט. הסוללה מזינה את המנוע (יותר נכון את הבקר) ישירות, ואת המקלט והסרבואים דרך מעגל שהזכרתי קודם (BEC) שיכול להיות נפרד ויכול להיות כלול בבקר.
    לרוב, בטיסן הראשון מתחילים עם סוללות 12V (שלושה תאים) למנוע, וה BEC מוריד את ה 12V ל 5V למקלט ולסרבואים.

    ההתיחסות לסוללות והטיפול בהן בטיסנים חשמליים די שונים מסוללות מקלט בניטרו. מומלץ בחום שתשקיע קצת זמן לימוד (קריאה) בנושא לפני שאתה קונה \ מטעין \ מרכיב \ סוללות לטיסן חשמלי (סוללות LiPO).
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •