השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי
שלום לכולם ,
זו ההודעה הראשונה שלי , קראתי פה די הרבה והפורום מקצועי,
אשמח לדעת אם אוכל לחבר את השלט שלי למקלט שמתאים לטיסנים חשמליים?
זהו הדגם שברשותי :
עם השלט הזה הטסתי את הבננה (2 ערוצים)
-
-
תגובה: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי
לא הבהרת את עצמך מספיק, אם הכוונה היא להטיס טיסן חשמלי פשוט עם אותה המערכת שהטסתה את הבננה - כן, אפשרי בהחלט.
-
-
תגובה: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי
גבי , תודה על התגובה !
הכוונה האם המקלט של הטיסנים החשמליים שונה מאשר אותו מקלט של השלט שלי , והאם צריך סרוו אחר
החשש של זה המשקלים השונים / התדרים והגדלים
כי בעתיד אני רוצה לקנות או לבנות טיסן חשמלי ולדעת אם מערכת הרדיו שלי מתאימה לסוג אחר של טיסנים
-
-
Re: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי
אין הבדל במקלטים.
את ערוץ המצערת מחברים ל ESC (בקר מהירות) במקום לסרבו מצערת, והוא גם מספק מתח למקלט ולסרבואים ברוב המקרים (בקרים שכוללים BEC).
בקרים גדולים יותר הם לעיתים OPTO - לא ברור לי מהיכן בא המונח הזה אבל אלו בקרים ללא BEC, ואז יש צורך ב BEC נפרד להמרת מתח סוללת המנוע ל 5V או 6V במקום ה RX Battery pack שכנראה השתמשת בטיסן ניטרו.
הסרבואים למשטחי ההיגוי נשארים אותו דבר.
לעיתים הבקר מייצר רעשים שמפריעים לקליטה יותר ממה שיש בטיסני ניטרו, מידת ההפרעה משתנה ממקלט למקלט ודורשת בדיקה. אבל אין דבר כזה "מקלט מיוחד לטיסנים חשמליים". אנשים משתמשים עם מערכות FM ו 2.4GHz מכל הסוגים בהצלחה, צריך רק להיות מודעים לכך שייתכן שמקלט שעבד פיקס על ניטרו לא ייתן טווח מלא על הטיסן החשמלי, לבצע בדיקת טווח אחרי שכל המערכת החשמלית מורכבת ולפני שמתחילים לטוס, ואם מגלים שיש בעיה לטפל בה. כמעט תמיד זה פתיר ללא החלפת מקלט.
-
-
תגובה: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי
עמית ,
ומה לגבי סוללות ?
מנוע חשמלי אמור לקבל מתח וגם כן המקלט...אז צריך גם בטריות למנוע וגם למקלט ??
-
-
Re: חיבור שלט Sanwa vg400 למקלט של טיסן חשמלי
הי, תשובה לשאלתך... אבל קרא גם את הפרקים המתאימים (ג' - הרכיבים החשמליים) כאן:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...EE%FA%E7%E9%EC
משתמשים באותה סוללה למנוע ולמקלט. הסוללה מזינה את המנוע (יותר נכון את הבקר) ישירות, ואת המקלט והסרבואים דרך מעגל שהזכרתי קודם (BEC) שיכול להיות נפרד ויכול להיות כלול בבקר.
לרוב, בטיסן הראשון מתחילים עם סוללות 12V (שלושה תאים) למנוע, וה BEC מוריד את ה 12V ל 5V למקלט ולסרבואים.
ההתיחסות לסוללות והטיפול בהן בטיסנים חשמליים די שונים מסוללות מקלט בניטרו. מומלץ בחום שתשקיע קצת זמן לימוד (קריאה) בנושא לפני שאתה קונה \ מטעין \ מרכיב \ סוללות לטיסן חשמלי (סוללות LiPO).
-
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום