שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: winch

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל winch

    מחפש כרגע דאון של מוטת כנף 3 מטר ומעלה...שמתי עין על דגם מסיום....עיון ב RCGROUPS מעלה כמה דיונים לגבי בעייתיות מסיומת של אותו דגם בעת שימוש ב winch !!! ( הדגם עשוי בלזה ולא פיבר/קרבון ) בדיונים מוזכרים כמה מושגים שקשורים לעניין ואני לא מבין את ההבדלים אשמח לקבל רקע כללי לגבי שיטות ה winch שקיימים.....

    חלק מהמושגים שהוזכרו ב RCGROUPS הם: paddle winch, full winch, high start, stepping wich....

    אשמח לקבל הסבר שמתייחס לעוצמת כוח המשיכה/גרירה בכל אחד מסוגים כי זה עיקר מה שאני צריך להבין בהקשר לדאון המסיום.



    תודה...ושיהיה סוף שבוע טוב.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: winch

    WINCH זה בעצם סטרטר של רכב שעבר הסבה כדי שיוכל להעלות דאונים, העוצמה שלהם תלויה באיכות המנוע החשמלי ולווינצ'ים החזקים יש מספיק כוח כדי שבן אדם לא יוכל להתנגד אליו כשהוא מושך.
    מה הבבדל בן שאר סוגי אני לא יודע, אבל לדעתי מדובר באותו דבר.



    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: winch

    HIGH START (או בנג'י) זו שיטה להעלאת דאונים שהיא קצת פחות חזקה מווינץ' אבל דורשת מיומנות גבוהה על הסטיקים - הHIGH START זה גומי באורך של כ-30 מטר שבקצע שלו מחובר עוד כבל באורך של עוד כמה עשרות מטרים, להזנקה מחברים את החוט (עם טבעת בקצה) לדאון ומתחילים ללכת אחורה כדי למתוח את הגומי ואז משחררים את הדאון, מהרגע שמשחררים את הדאון הגומי מתחיל למשוך את הדאון, כדי לקב עוצמה מקסימלית המטיס צריך לטוס בצורת S כדי למתוח את הגומי עד כמה שאפשר ואז להשתחרר באותו אופן כמו שמשתחררים מווינץ'.



    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: winch

    תודה.

    לגבי ה- high start הבנתי וזה גם מתאים למה שכמה חברה רשמו ב- ב rcgroup ....הדאון יכול להיות מוזנק עם high start .....כלומר תחת לחץ מופחת.
    לגבי ה winch...יש דרך לתפעל אותו עם יותר לחץ או פחות לחץ ??? יש משהוא שנקרא full paddle לעומת paddle/winch לסירוגין ????

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: winch

    כעיקרון אפשר "לפמפם" את הפדל של הווינץ' וככה ליצור פחות כוח משיכה, אבל זה דורש קואורדינציה טובה בין הידיים שמפעילות את השלט לרגליים שמפעילות את הפדל (אלא אם יש מישהו שעוזר לך).
    גם קח בחשבון שווינץ' זה משהו מאד יקר - הטווח מחירים של ווינץ' סביר זה בין 2000 ש"ח ליד שניה ועד ל-1000 יורו לחדש.
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: winch

    איתן,

    ...והבנג'י, זה בטח גומי מיוחד ( אלסטי...וחזק ), עלויות? ניתן להשיג בקלות?

    ולעניין הדאון....מכיוון שהבנג'י מתון יותר בעוצמת הגרירה, אז ניתן לקבוע שניתן להזניק בעזרתו כל דאון ?


    ?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: winch

    הגומי שמשתמשים לדאונים כמו F3J הוא גומי מלקטס, אבל הייחודיות שלו היא שיש לו ציפוי (או שזה בתוך הגומי) שלא רגיש לקרני UV וככה הגומי שורד הרבה מאד שנים (מעל 10), בפעם האחרונה שבדקתי העלות שלו היא כ300 ש"ח לקוטר ואורך שמתאימים לדאון F3J.
    אפשר להעלות איתו כל דאון, למרות שלדעתי דאון שעולה עם בנג'י\ווינץ צריך להיות מאד חזק לכפיפה, ובנוסף לכל זה צריך מיומנות טובה מאד על הסטיקים כי כל טעות קטנה מכניסה את הדאון לעדמה במהירות גבוהה מאד.
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: winch

    HI START ניתן ואף מומלץ להתאים לדאון, בעבר היינו ממריאים דאוני שני מטר עם HI START של טיסן חיפה.
    ניתן לבנות HI START לבד מגומי ליטקס וחוט דייג (שזור או מונופילמנט)
    שיגור עם HI START לא דורש ניסיון רב אלא לימוד יחסית זריז.
    אופי השיגור הוא תלוי תכן ה-HI START, במידה והחוט קצר מאד, השיגור נעשה אתגרי שכן הכל קורה מהר מאד.
    במידה והחוט ארוך השיגור רגוע יותר ומזכיר עלייה על ווינץ חלש מאד.
    לרב כשאני מטיס F3J אני משתמש ב-HI START
    פטנט יפה נוסף לשיגור טיסנים:
    http://gesswork.com/

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: winch

    נחמד הווינצ' האישי....יקר אבל נחמד.

    בכל מקרה, מכיוון שהבנג'י לא דורש ניסיון רב ובעיקר לא בעל כוח גרירה גדול מדי ....סידרתם לי דאון חדש ( high aspect 3.1 של arthobby ).

    תודה.


    סופה נעימה ואחלה סוף שבוע.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: winch

    לפני מספר שנים קניתי גומי ל-HI START (ל-F3J) באתר הבא:
    http://www.aerofoam.com/products.htm

    אני רכשתי גומי בלבד, ללא ציוד עזר (יתדות, מגליל, מצנח וכו')
    הגומי שלהם מעולה, צבוע בשחור בתהליך הייצור על מנת למנוע מקרינת UV לפגוע בגומי.
    הגומי אמנם לא זול אבל שלי מחזיק מעמד כבר שלוש שנים כך שלדעתי שווה את המחיר.
    מגיע עם "טיפול" בקצוות כך שלא צריך להתעסק עם קשירות או חיבורים שדורשים מיומנות אחרת הגומי נקרע.
    אני קניתי גומי של 50 רגל למטוסי 4 מטר, לדעתי יתאים לך גומי 3 מטר באותו אורך.
    לפני שאתה קונה אתה מוזמן להצטרף אלי להטסה ותראה מה מתאים לך.
    רועי

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: winch

    שמרתי ת'אתר, תודה. יש עוד זמן עד רכישת הבנג'י...(את בניית הדאון הקודם של ארט הובי הצלחתי למרוח חודשיים). כרגע היה לי חשוב לדעת לפני הרכישה, שניתן להזניק את ה- aspcet בצורה כל שהיא ( בגלל הביקורות בRC בעניין הווינג' ).

    בכל מקרה תודה על ההזמנה. וע"פי היכולות שראיתי בארסוף בתחרות ה f3j שבוטלה...אשמח להצטרף לבנג'י הבא...אז תאותת.


    ליאור.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    הודעות
    515
    תודה!
    17
    הודה 11 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: תגובה: winch

    ציטוט נכתב במקור על ידי capusta צפיה בהודעה
    שמרתי ת'אתר, תודה. יש עוד זמן עד רכישת הבנג'י...(את בניית הדאון הקודם של ארט הובי הצלחתי למרוח חודשיים). כרגע היה לי חשוב לדעת לפני הרכישה, שניתן להזניק את ה- aspcet בצורה כל שהיא ( בגלל הביקורות בRC בעניין הווינג' ).

    בכל מקרה תודה על ההזמנה. וע"פי היכולות שראיתי בארסוף בתחרות ה f3j שבוטלה...אשמח להצטרף לבנג'י הבא...אז תאותת.


    ליאור.
    לגבי הווינץ :

    יש מה שנקרא תוף משחרר , סוג מערכת המאפשרת לקבוע מתח מסוים על הכבל
    המתח לא יעבור את הערך הנקוב .

    או אפשרות לשימוש בכבל קשיח קבוע , כמבן שהעדיפות היא לתוף משחרר
    מה שמחייב פרדה מערימת ש"ח מסוימת .

    דאונים וגלשני אויר משתמשים בשיטות הללו וממריאים בגרירת רכב .
    בנוסף לשיטות שהזכרת ניתן להמריא בגרירה על ידי טיסן אחר שיטה שבעצם די מיתרת את הכננת
    ווינץ בלעז .

    בנג'י ניתן להשיג גם באתר של R2 יש להם שני סוגים :
    לפי משקלי הדאונים .:


    http://www.r2hobbies.com/eng/products.php?cat=227
    "don't forget to write the manual"

    פתגם סיני עתיק....

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •