שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: כיוון שלט לטיסני DLG

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כיוון שלט לטיסני DLG

    לאור בקשות שהופנו אלי, להלן האופן בו אני מכוון את השלט לדאוני ה-DLG.
    מכיוון שאני דוגל בשיטת ה-RTFM או "Read The F@$ken Manual", אני לא אכנס יותר מדי לרציונל התוכנתי אלא לפונקציונאליות בלבד.
    אני מטיס עם 9303 של JR, גרסת ה-2.4 לטיסנים (ששונה במעט מגרסאות ה-FM, ה-9503 והמסוקים)

    אני מגדיר את המפסקים כך שהמפסקים שאני משתמש בהם הם ביד שמאל (אני זורק ביד ימין)
    מפסק שלוש מצבים מוגדר כך שכאשר המפסק מעלה, המדפים מעלה (SPEED), באמצע המדפים באמצע (CRUISE) ומטה המדפים מטה (THERMAL)
    מפסק שני מצבים בצד שמאל הרחוק מפעיל מצב עלייה
    מפסק קפיצי בצד שמאל מייצר לי מצב נוסף להרמת אף הטיסן (לא מחויב, למתקדמים בלבד שכן דורש לא מעט קואודינציה ותרגול)
    להלן צילומי המפסקים והמסך לבחירת מפסקים:




    במסך ה-DUAL RATE אני קובע רגישות לכל מצב טיסה בנפרד (רגישות בודדת לכל מצב טיסה).
    כל טיסן ומה שנדרש לו בהתאם למכאניקה של הסרוואים (אורך זרועות וכו') אך בעיקרון אני מכוון רגישות גבוהה יותר להגה הכיוון במצבי הגלישה והטרמיקה בעוד הגה הגובה והמאזנות רגישים יותר במצב ה-SPEED והכי פחות במצב הטרמיקה.
    בנוסף, האקספוננט גדול במצב ה-SPEED ובינוני במצב הטרמיקה לצורך מתן דיוק טוב יותר בהטסה סביב האמצע ותנועת הגה הגובה כלפי מטה גדולה יותר על מנת לאפשר הורדת אף במהירויות נמוכות בזמן הזריקה (סוף הזריקה במידה ואני "דוחף אף" מאוחר).




    כיוון מיקס הגה גובה מדפים - הרבה יחסית במצב SPEED וגלישה ופחות במצב טרמיקה שכן יש במצב זה כבר לא מעט מדף ולא רוצים לגרום לניתוק זרימה מהכנף בגלל יתר מדף
    [IMG] [/IMG]

    דיפרנציאל - כל מצב טיסה והדיפרנציאל שלו


    אני משתמש גם בסליידר לצורך הוספת מדף במידת הצורך, פיצוי הגה הגובה לטובת קיזוז על פי הצורך.


    במצבים שונים רגישות הסלידר שונה


    מיקס מאזנות להגה כיוון - כל מצב טיסה והמיקס שלו


    ברקסים - אני מכוון כך שהסטיק לא יעבד בחמישית הסטיק הראשונים על מנת שלא אפעיל את הברקסים בטיסה בטעות. בנוסף אני מבטל את הברקסים במהלך השיגור (סטיק לא עובד)



    בלחיצה על המתג הקפיצי אני מקבל תוספת של UP ומדף במצב גלישה שגורמים להרמה מהירה של חרטום הטיסן לעומת הגה גובה נטראלי ומדף במצב מהירות ללא המתג (טיסן מבצע מסלול בליסטי). מצב זה מאפשר הרמת אף מהירה ויעילה בשלב הזריקה בזמן הלחיצה על הכפתור והמשך עלייה "נקייה" לאחר שחרור הלחצן (המצב לא מחוייב שכן דורש תפעול של שני מפסקים במקום אחד במהלך הזריקה).



    מיקס להגדלת מיקס מאזנות להגה כיוון בזמן הורדת מדפים



    רועי
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	CIMG4659.JPG‏ 
Views:	410 
Size:	416.4 קילובייט 
ID:	62167   Click image for larger version. 

Name:	CIMG4664.JPG‏ 
Views:	80 
Size:	390.7 קילובייט 
ID:	62168   Click image for larger version. 

Name:	CIMG4663.JPG‏ 
Views:	374 
Size:	395.2 קילובייט 
ID:	62169   Click image for larger version. 

Name:	CIMG4666.JPG‏ 
Views:	373 
Size:	396.2 קילובייט 
ID:	62170   Click image for larger version. 

Name:	CIMG4665.JPG‏ 
Views:	381 
Size:	382.0 קילובייט 
ID:	62171  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG4668.JPG‏ 
Views:	382 
Size:	382.3 קילובייט 
ID:	62172   Click image for larger version. 

Name:	CIMG4667.JPG‏ 
Views:	414 
Size:	391.1 קילובייט 
ID:	62173   Click image for larger version. 

Name:	CIMG4669.JPG‏ 
Views:	379 
Size:	370.7 קילובייט 
ID:	62174   Click image for larger version. 

Name:	CIMG4670.JPG‏ 
Views:	375 
Size:	383.0 קילובייט 
ID:	62175   Click image for larger version. 

Name:	CIMG4671.JPG‏ 
Views:	379 
Size:	392.3 קילובייט 
ID:	62176  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG4672.JPG‏ 
Views:	369 
Size:	373.8 קילובייט 
ID:	62177   Click image for larger version. 

Name:	CIMG4661.JPG‏ 
Views:	378 
Size:	393.0 קילובייט 
ID:	62178   Click image for larger version. 

Name:	CIMG4662.JPG‏ 
Views:	379 
Size:	395.4 קילובייט 
ID:	62179   Click image for larger version. 

Name:	CIMG3503.JPG‏ 
Views:	397 
Size:	33.8 קילובייט 
ID:	62180   Click image for larger version. 

Name:	CIMG3504.JPG‏ 
Views:	390 
Size:	39.8 קילובייט 
ID:	62181  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG3509.JPG‏ 
Views:	379 
Size:	43.8 קילובייט 
ID:	62182  
    נערך לאחרונה על ידי roydor; 12-02-2012 בשעה 23:15:38.

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לroydor על הודעתו:

    tomer_inbar (15-02-2012)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון שלט לטיסני DLG

    להלן התוצאה הסופית בכיווני טיסן.
    כיווני ה-FLOW שלי (ייחודיים ל-FLOW ולווא דווקא יתאימו ל-AKCENT או TOPSKY, נועד להמחשה בלבד)
    כמובן שכל טיסן והכיוונים המתאימים לו וכל טיסנאי והעדפותיו האישיות.

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	Flow setings.png‏ 
Views:	373 
Size:	22.3 קילובייט 
ID:	62183  
    נערך לאחרונה על ידי roydor; 12-02-2012 בשעה 23:44:25.

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוון שלט לטיסני DLG

    תודה רבה
    נבדוק מחר ונראה...
    רק בשמחות

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •