שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

נושא: שאלת מנוע פושר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלת מנוע פושר

    היי,
    כאשר אני רוצה למקם מנוע פושר מאחורי טיסן סטנדרטי האם כדאי שהוא יהיה:
    1. לפני הכנף?
    2. אחרי הכנף?
    3. בנקודה מסויימת מעל הכנף?

    מה השיקולים?

    לגבי הזוית מנוע, הבנתי שזה הרבה משחק של ניסיון וטעיה אז אני אפילו לא אשאל אלא אם יש למישהו איזה מדד כיצד למקם את הזוית הנכונה.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    241
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת מנוע פושר

    אם הטיסן הוא כנף אמצעית רצוי שהמנוע יהיה בסביבות המיתר מאחורי הכנף,
    מתקינים את המנוע מעל הכנף זה יוצר בעיה של מומנט שיגרום לך להורדת אף ואז בשביל לתקן את זה שמים את המנוע בזוית התקפה חיובית כדי לבטל את התופעה.
    המומנט נגרם מזה שיש כח גרר על הכף אחורה וכח משיכה קדימה מהמנוע מקביל אליו.
    כמה ששמים את המנוע יותר קרוב לציר הגרר של המטוס יש פחות בעיות בתיקון המומנט ע"י זוית המנוע.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    232
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת מנוע פושר

    אם תתקין את המנוע מעל מרכז העילוי של הכנף, נראה לי ששום זווית מנוע לא תעזור. רק מיקס מצערת להגה גובה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת מנוע פושר

    אין לי בעיה עם התופעה שאני יודע שתתרחש. אני רוצה למזער אותה או לא ליצור תופעות לוואי אחרות.
    מה כדאי? 1,2,3?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    צור יגאל
    הודעות
    223
    תודה!
    3
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת מנוע פושר

    עושים מאזן של רווח והפסד ובודקים.
    הרווח -זרם האויר במורד הזרם ממנוע מהיר יותר מאשר לפניו לכן כדאי לנצל זרם זה כדי לקבל עילוי יותר חזק על הכנף

    ההפסד- זרם האויר שנדחף לאחור פוגע בכנף ומאבד מומנטום

    אך שים לב! תוספת העילוי תתקבל רק בחלק קטן של הכנף הנמצא בשובל הפרופ.
    היות והתשלום הוא גלובאלי (הפסד דחף) והרווח מקומי בלבד,
    כניראה שלא כדאי לשים את המנוע הדוחף לפני הכנף אלה מאחורי הכנף

    התשובה לכן היא
    2
    נערך לאחרונה על ידי Tomer2; 12-01-2009 בשעה 09:50:55.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת מנוע פושר

    תודה טל! מאחורי הכנף, כמו באיזי סטאר.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •