מאוד פשוט לקחת נייר אפיה לגזור את הצורה בצורה מדויקת ,לחבר ודי אם השמן המטנף הזה
מאוד פשוט לקחת נייר אפיה לגזור את הצורה בצורה מדויקת ,לחבר ודי אם השמן המטנף הזה
יש לי רעיון יותר טוב...
כשיורדים מהטסה והמנוע והאגזוז חמים להדק בזהירות את ברגי האגזוז ותשכח מנזילות, בריחות וכד'...כמובן ללא אטם כלל...אני מטיס מסוקי ניטרו משנת 1998 והשיטה הזאת עבדה לי יותר טוב מכל אטם אגזוז שניסיתי ומעולם לא סבלתי מנזילות. מה שכן יש להקפיד להחליף אטם ראש מנוע ואטם באקפלייט ברגע שפותחים את המנוע לתחזוקה.
בהצלחה.
אני מסכים איתך אבל מנסיון האברגות מתקלקלות
ההברגות מתקלקלות בדרך כלל מחוסר רגש בידיים של המבריג
התמפרטורה והויברציות עושות את שלהם
במידה והמנוע עובד עני, כלומר לא מכוון כהלכה, אז כן אני מסכים איתך.
אם המנוע מכוון כהלכה, לא אמור לקרות שום דבר כזה...
כפי שציינתי מקודם מומלץ אחרי שיורדים מהטסה והכל חם לעשות מעין בדיקת הידוק של ברגי האגזוז בסופר דופר עדינות ביד שאוחזת במברג אם יש חשש שהמנוע נשמע עני כתוצאה מבריחת לחץ בחיבור בין האגזוז למנוע.