מה יותר יציב להטסה E-sky belt cp v2 או טירקס 450 תודה לעונים
מה יותר יציב להטסה E-sky belt cp v2 או טירקס 450 תודה לעונים
השני
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
בוא נעשה דבר אחר, אתה תחפש כל אחד מהם ברשת,
תמצא תמונות וסרטונים ותחזור אלינו עם תשובה...
ועכשיו בוא נעשה קורס בחשיבה:
איך מגיע המסוק של E-sky?
תשובה: ready to fly.
איך מגיע טירקס 450?
תשובה: קיט קומבו מפורק לחלוטין עם אלקטרוניקה וללא שלט.
מחיר של קיט ומחיר של RTF יהיו שהים פחות או יותר,
המסווק של E-sky העשויי פלסטיק וכולל הכל באריזת צעצוע...
מכאן נובע ש...........
E-sky זה צעצוע... חרא של צעצוע כזה שלא טס כמו שצריך...
גם אם היית רוצה צעצוע לא הייתי ממליץ לך כל החרא הזה.
טירקס 450 זה כלי מצויין, הוא נותן הכי הרבה עבור המחיר שלו!
יציבות זה קצת מצחיק להזכיר בגדלים הללו מאחר וכטבעם של הגדלים האלה
הם לא הכי יציבים. אם יציבות אתה מחפש תעלה קצת בגודל לכיוון ה500!
שיהיה בהצלחה.
נערך לאחרונה על ידי AMIR; 17-03-2012 בשעה 07:40:48.
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
הכי יציב זה BELT CP
(הוא לא זז מהמדף)
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
guyro (17-03-2012)
ח ח ח ח הרגת אותי...
אהבתי!
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
תשמע בתור אחד שנכנס לתחום עם המסוק הזה(belt cp v2) אני יכול להגיד לך שהוא לא רע בכלל ללמידת הטכניקה הבסיסית ולרכישת המיומניות והביטחון הרב שנדרש כדי להטיס מסוקים גדולים יותר ובעיקר יקרים יותר.אין ספק שהטירקס הרבה יותר אמין והרבה יותר מקצועי מכל בחינה אבל וזה אבל גדול ההשקעה הכספית ההתחלתית שנדרשת על מנת בכלל להתחיל לרחף עם הטירקס היא לפחות פי שתיים מאשר ה-belt cp שלא נדבר על הוצאות עתידיות כמו אחזקה שוטפת וריסוקים לא עלינו(קח בחשבון שאין כזה דבר לא לרסק מסוק).
במידה ויש לך תקציב התחלתי של לפחות 2000-2500 ש"ח אני ממליץ לך בחום להתחיל עם הטירקס כי מעבר ללמידה הוא ישמש לך גם ככלי מקצועי לשלבים מתקדמים יותר במידה ואין לך את הסכומים האלה בתור התחלה ואתה עדיין רוצה להשתלב בתחום אתה בהחלט יכול להסתפק כרגע במסוק כדוגמת ה-belt cp וכמובן ברגע שתתקדם וכבר תיהיה בתחום תמיד תוכל להחליף ולעלות ברמה רק קח בחשבון שמרגע שנכנסת לתחום והג'וק נתפס אין דרך חזרה מנסיון.
שיהיה בהצלחה ואם אתה צריך עזרה כלשהיא אל תהסס לפנות אליי בפרטי!
יהודה.
העצות האלו מזיקות ומתאימות לאחיתופל
בלט סי פי זה המסוק היקר בעולם, לחיות איתו קשה ביותר ואתה חי מריסוק לריסוק, שלא לדבר על כך שאי אפשר ללמוד איתו כלום, אין בכל עולם המסוקים רכישה יותר גרועה מהבלט בכל פרמטר.
טעות נוספת:
בתקציב של 2000-2500 ניתן לקנות מסוק טוב פי מליון מטי רקס . גם הטי רקס אינו הבחירה הנכונה עבור מי שרוצה גם ללמוד בקלות, לנהל נכון את התקציב וגם להנות לאורך זמן
איפה כן צדקת? כשאמרת שמי שנכנס לעניין אין דרך חזרה![]()
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
tomy (17-03-2012)
עודד אני לא מתכוון להתנגח איתך או עם דיעותך...
בוא נאמר שבתקציב של 2000-2500 שקל אין ואני מדגיש אין תמורה יותר טובה לכסף מטירקס 450 (ח-ד-ש)
אם ניכנס לכל מסוקי הגאווי החדשים והסקסים שאני אוהב מאד וחושב שהם פצצתיים!
לא תוכל להשיג ב 2500 שקל.... מה לעשות???
כל ההוריקנים המגעילים האלה משולים בעיני לקופטרX ו HK למיניהם...
מסוקי פלסטיק עם איכות ירודה....שאינם דומים ולו בחצי בורג לסדרת ה X הפצצתית שגאווי הוציאו...
בסרט הזה כבר היינו ולא אכנס אתך לניגוח מחודש, אבל כשאתה טועה אתה טועה ידידי...
כשאתה צודק אני שמח לצודד בך ולחזק את דבריך.
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
ידידי היקר, מותר לך לחלוק על דעתי
אבל גם לי מותר לחלוק על דעתך
מה עוד שדעתך אינה מבוססת על הכרות מעמיקה, אלא על התרשמות חיצונית
לא קיים היום מסוק 450 שאפילו מתקרב באיכותו להוריקאן, וזה בלי כל קשר לסידרת הX המושלמת.
אבל להשוות הוריקאן ל HK מעיד אך ורק על חוסר נסיון. (גם להשוות COPTERX לHK מעיד על חוסר נסיון איתם)
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
ראה פוסט למעלה על טסט כושל להוריקן, מיסב תקול, תנסה מיסבים
עד שאחד יעבוד.... ממש איכות יש להוריקן הזה!!!
אבל, איש איש באמונתו יחייה, אני את דבריי הצגתי על פי עובדות מוכחות
בשטח, מותר לנו לא להסכים.
שיהיה שבוע טוב.
נערך לאחרונה על ידי AMIR; 17-03-2012 בשעה 22:58:36.
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
אמיר הטסת פעם הוריקן? אני יכול להגיד לך שגם אני הייתי סקפטי מאוד והופתעתי מאוד לטובה.
אני לא אגדיל ואשווה אותו לטירקס בכל גודל שהוא (לרבות ה 450), מאחר ואין פה בסיס להשוואה - אך אני כן אגיד לך שאיכותו עולה על אלו שציינת, גם אם גופו עשוי מפולימר.
אני מזכיר לך שגם המיקאדו הגרמני המוכר עשוי מפלסטיק או תרכובת פולימרית כזו או אחרת וזה לא הופך אותו ל״מגעיל״, ״לא איכותי״ או בר השוואה לכל אלו הקודמים...
אז ההוריקן אינו מיקאדו, אך גם אינו מתיימר להיות ובטח שלא עולה כמוהו - הוא מסוק מתחילים שכשרוצים מסוגל לעבור ולהחזיק התעללות בסל״ד ראש מכובד של מעל 2600 סיבובים לדקה, וכשרוצים טס יציב בהרבה יותר מכל מסוק 450 או 500 אחר בלי קשר לייצרן ספציפי (הוא פשוט גדול יותר, ובהסבה מקורית פשוטה גדל ל 550).
כך שעלות תועלת למתחיל שמחפש מסוק יציב בעל יכולות אווירובטיות, עם עלות ריסוק מצחיקה, ועלות קנייה שצוינה (2000-2500 ש״ח) ההוריקן של גאווי עמוק בסל, ומתמודד ביד רמה על ההובלה.
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?pm0g0p
אני אישית יש לי ניסיון כ שנה וחצי אם המסוק הנזכר ולרוב הבעיה לא במייסב אלא כיוונים לא נכונים ו"ובא חבקוק הנביא והעמיד על אחת וצדיק באמונתו יחיה"![]()
ידידי היקר, אני יכול לתת לך רשימה (מציאותית) על כל דגמי הטי רקס, שיהפכו את הפוסט למלחמה
החל מברגים שנשחקים, וכלה במיסבי מנוע שנהרסים בקצב מסחרר, דרך חופשים במיכלולים מסתובבים, והרשימה עוד ארוכה (לכל אחד מהדגמים יש את המחלות שלו.
אני לא חי בשום אמונה, אני איש טכני ומבין היטב בכל מה שקשור בטכנולוגיה, והבחירות שלי נעשות רק על פי שיקולים ומציאות טכנולוגית מוכחת ולא על פי דעות.
אבל בהחלט מותר לנו לא להסכים, ואפילו להישאר חברים![]()
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עוד אגב קטן,
גם הטירקס 600EFL החדש והאיכותי, כן - אותו אחד שגם ברשותך היום, גם לו יש מחלה נוראית וכרונית עם המיסב החד כיווני שלו.
אתה יכול לשאול את אלירן שאחרי שחטף ממנו בטיסת המבחן מכר אותו, ואת פיני שמחר בבוקר אצלי לצורך שידרוג הנדסי של החלק; וזה לאחר שהמיסב כשל שם כבר 4 פעמים, ועכשיו שכבר המיסב מחזיק מעמד (מיסב פורטוגלי משופר של 30000 סלד) - בית המיסב לא...
אם השידרוג יצליח אני אשלח מייל לאליין עם הצעת ייעול - מאחר וזה כבר בלתי נסבל...
מה שאני אומר, זה שבעצם יש בעיות לכל מסוק - חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות, שידרוג זה משהו שגדלנו לתוכו, וזה חלק מסל המוצרים שעליו עושה היצרן (כל יצרן) את הרווח העיקרי (יותר מהמכירה עצמה).
מיסבים הם נקודת תורפה עיקרית בכמעט כל המסוקים איתם נתקלתי - ואני די בטוח שלפחות מבחינת מגוון, נתקלתי במגוון הכי גדול בארץ, לרבות כלים אקזוטיים...
חלק טובים יותר, חלק טובים פחות אך ברובם (כמעט) ככולם - לאורך זמן (לא תמיד ארוך) המיסבים לא מחזיקים בהתעללות ו/או בריסוקים ו/או בתנאים הקשים בהם אנו נוטים להטיס (אבק/שינויי טמפ׳/ללא שימון/סל״ד יתר במפלצות עתירות וואטים וכו׳), ודורשים החלפה.
אוהב אותך הרבה - תקפוץ כבר השבוע לקפה!!!
שבוע טוב!
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?bbulzx
ליאור?
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
כן?
חזרתי אליך, אתה לא זמין...
אני ער...
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?mgu3rw
יאללה אני מחכה
לגבי שידרוג של KDE, לא נתקלתי בבית מיסב חד כיווני משופר - אם קיים כזה, הרי שמבחינתי לפחות זה הופך להיות ״שדרוג חובה״ (איכות חיים!!!)
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?gvrpy0
תותח אתה דותן
אמיר אני בטוח שהשידרוג המתואר של KDE, כמובן מביסוס עבר על המוצרים האיכותיים שלהם, טוב יותר מהמקורי של ALIGN.
פיני תזמין תזמין....
אני ממליץ לך לעבור למכוניות![]()