Hagay (16-04-2012)
יפה
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?hf2yv2
1+
trex 550e pro dfc
skookum 720BE + GPS
mks 665 + 669 HBL
cc 120HV
futaba 14sg
פיני נתנאל
050-5561861
מפחיד קצת, איפה שמים את הגבול בין כלי "מסחרי" ואמין שמטיסים מעל ההמון, לעומת כלי שמקורו ב"תחביב" וחובה לשמור 200 מטר מאנשים וממבנים??? יש רגולטורים?
ושיהיה לכולנו רק טוב
ההבדל היחיד הוא השימוש, אותו כלי, שמבצע עבודה בתשלום, יחשב מסחרי, ואם אתה מטיס אותו להנאתך, ללא קבלת תמורה ממישהו, ייחשב פרטי.
גיא.
מישהו משקיע כסף ב PR ...
מהותית אין שוני בין כל החברות וכולם מפתחים מוצרים דומים לשוק האזרחי.
הבעייה שעלולה להיווצר לנו מרגולציה שתכניס את הטיסנים למסגרת נוקשה שתפוקח על ידי המדינה
ולא, אני לא חושב שזה טוב לנו..![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
לא ייגעו במטיסי טיסנים. משיחה עם בני דוידור זה לא מעניין אותם, אך ורק מטיסי כלים מסחריים.
(זה לא אומר שאם אידיוט יטיס FPV ויתנגש עם ססנה בגובה 400 מ' או יתרסק לכביש מהיר ויגרום לתאונה אז הוא יהיה מוגן)
גיא.
מושיק (16-04-2012)
זו לא הנקודה של מה מעניין את רת"א... אלא המחוקקים שלנו, שיכתבו חוקים לכלי טייס במשקל 2 קילו...
כל עוד מדובר על משקלים של עשרות ומאות קילו הרי שזה לא נוגע בנו.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
הבעיות האלו קיימות במדינות מתוקנות
אנחנו האחרונים ...
ואם תזכרו מלפני כמה חודשים את החברה שמשכירה שרותי מיזלו"ט .. הם אמרו במפורש שהם עובדים במדינות עולם שלישי כי שם אין חוקים.
גם הצלם הארגנטינאי שניתבע במליונים ב LA על צילום בתי עשירים למכירה עם רחפן אמר את אותם דברים .. הוא מפסיק לעבוד בארה"ב בגלל זה ...
הנה דוגמה.
http://fpvlab.com/forums/showthread....ling-the-FAA.&
יש שרשור משעשע למחצה ב RCG ..
מישהו שאל, איפה אתם רואים את עצמכם ואת ה FPV בעוד חמש שנים ...
אז התשובה הכי טובה היא ... "in jail" ..
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1063816
שרשור רלוונטי (לכלים מסחריים): http://www.efly.co.il/forums/showthr...760#post348760