בזמן ההמראה לאחר ההתנתקות מהקרקע הטיסן פונה ומזדקר בצורה חדה כמו שאפשר לראות בסירטון הבא:
אשמח לקבל עזרה למה הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה
בזמן ההמראה לאחר ההתנתקות מהקרקע הטיסן פונה ומזדקר בצורה חדה כמו שאפשר לראות בסירטון הבא:
אשמח לקבל עזרה למה הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה
בדקת מרכז כובד? יתכן והוא אחורי מדי.
ויכול להיות גם שאתה מנסה להמריא במהירות נמוכה מדי ולכן אתה מזדקר.
מאיך שזה נראה בסרטון, אני ממליץ לך בחום לחבור למטיס מנוסה שיעזור לך בטיסות הראשונות, אחרת אתה עלול לרסק אותו בצורה חמורה יותר וחבל...
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
bna016 (16-10-2013)
נתחיל מזה שליאב צדק, מרכז הכובד אינו במקום
כמו כן הטיסן לגמרי לא מכוון בשאר הפרמטרים ואולי אפילו הסט אפ לא מתאים, קצת קשה בהתכתבות...
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
מנסיון עם הטיסן הזה - עיגון הסוללה הוא בעייתי ודורש שינוי. יכול להיות שהמרכז כובד שלך זז. (יש שמלחימים אותו, ויש שמדביקים עם אפוקסי... אצלנו מקבעים את מרכז הכובד עם סקוטש)
הסרטון מראה שיש בעיה רצינית שתיפתר בשנייה שמישהו מנוסה יסתכל עליו (בשלב זה הטיסן אמור להבין שהוא הגזים ושזה לא מצחיק ואז להמריא סבבה).
ושיהיה לכולנו רק טוב
הטיסן נראה אחורי בטרוף... תנסה לבדוק את העיניין, ולקבע את הסוללה
מצטרף לקודמיי...
האם אתה יודע לבדוק מרכז כובד?
ריסוק ותיקון שכזה פוגעים באיכות הטיסה לימים שאחרי עשיית "שיעורי בית" וחבל.