תגובה: פרופ תלת להבי 9X7 - איך משווים לפרופ רגיל דו להבי?

נכתב במקור על ידי
pomerus
תודה על הלינק.
מעניין. לפי הטבלא שם פרופ 9X6 תלת להבי מקביל לפרופ 10X6 דו להבי - רווח של אינץ' אחד בקוטר (ובדחף הסטטי) ופסיעה זהה (מהירות זהה)
זה בדיוק האפקט שביקשתי להשיג - לפצות על חוסר מקום לקוטר פרופ גדול ע"י הוספת להב
אנסה את ההמלצה של צביקה להחלפת בקר (ואולי גם שינוי טיימינג), ונראה אם יתן תוצאה אחרת
150% התייחס לאינטואיציה שלי להבדל בדחף בין שני להבים לשלושה להבים. מהתשובה של צביקה נראה שהאינטואיציה פעלה בכיוון הנכון
יופי.
ככל שנוספים להבים היעילות יורדת - פרופ שני להבים היעיל ביותר - יש שיאמרו שפרופ עם להב אחד ומשקולת איזון הכי יעיל..
שים לב שטבלת ההמרה שונה לפרופים מעל 18 אינץ' קוטר - יש לרדת 2 אינץ בהוספת להב.
לגבי ה 150% - מה שהתכוונתי לומר זה ששינוי פרופ עם/בלי שינוי מנוע / סוללה משנה את תכונות המערכת ורק בדיקה / חישוב יציגו שיפור / הרעה ביעילות המערכת למעטפת טיסה נתונה.
Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes