שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: טיזר קטן לעורר תיאבון

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טיזר קטן לעורר תיאבון

    הפרוייקט הבא מתקרב לסיום
    ללא מילים:
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_6357 (Copy).jpg‏ 
Views:	163 
Size:	170.6 קילובייט 
ID:	67788   Click image for larger version. 

Name:	IMG_6370 (Copy).jpg‏ 
Views:	182 
Size:	198.4 קילובייט 
ID:	67789   Click image for larger version. 

Name:	resized_תמונה 082.jpg‏ 
Views:	164 
Size:	34.3 קילובייט 
ID:	67790   Click image for larger version. 

Name:	resized_תמונה 081.jpg‏ 
Views:	183 
Size:	38.7 קילובייט 
ID:	67791   Click image for larger version. 

Name:	resized_תמונה 063.jpg‏ 
Views:	168 
Size:	31.8 קילובייט 
ID:	67792  

    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    צורן
    הודעות
    254
    תודה!
    1
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    בניה יפה מאוד !!

    איך אתה נמנע מפתולים בכנף בזמן הדבקת הפרופילים לציפוי הבלזה?

    חן

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    או, איזה תענוג לראות בנייה אמיתית, מקצועית ברמה, מה מוטת הכנף הבילתי נגמרת הזו?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    92
    הודה 45 פעמים ב 37 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    נראה טוב , באמת מעורר תיאבון .....
    ספר קצת פרטים
    מהקטן לגדול

    Blade MCPX
    TREX 500 ESP
    TREX 550
    TREX 700 NITRO FLYBARLESS

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    קצת פרטים:
    הטיסן הנ"ל כולו פרי תיכנוני מאפס
    הפרופיל שנבחר הוא MH32
    מוטת הכנף 1.60
    הכנף מצופה בלזה 1 מ"מ ומחוזקת בתוכה בקורות אלומיניום מצופה קרבון, ולאחר שהכל יסתיים הכנף תקבל ציפוי פיברגלס 12 גרם.
    המאזנות חלולות וגם הן יצופו פיברגלס
    הזנב בתצורת V גולף מגוש בלזה לצורת פרופיל מושלם, גם הוא יצופה פיברגלס.
    חלק גוף קדמי גולף בקלקר שיצופה פיברגלס ולאחר מכן הקלקל יומס החוצה ותישאר רק קליפת הפיברגלס.
    החלק האחורי של הגוף הוא קורת קרבון קונית, חזקה ביותר ובאיכות קרבון מהגבוהות שקיימות (לא קרבון סיני)
    מנוע גדול וחזק כמובן עם פרופ מתקפל
    ושאיפה למהירויות גבוהות עם מנוע כבוי.
    כשהכל יסתיים ארכז את כל המידע ועוד המון תמונות בפוסט נפרד.

    ובלי כל קשר, עוד לפני שזה מסתיים, הפרוייקט הבא כבר התחיל
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    ציטוט נכתב במקור על ידי chen green צפיה בהודעה
    בניה יפה מאוד !!

    איך אתה נמנע מפתולים בכנף בזמן הדבקת הפרופילים לציפוי הבלזה?

    חן


    אין דבר יותר קל מזה
    הכנף כולה הודבקה על ג'יג שנבנה מהנגטיב של הפרופיל
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    אז זה ההוטלינר שספרת לי עליו?
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    עודד, עוד 5-6 שנים אני והבן שלי נבוא אליך לפתח תקווה לשיעורי בנייה בטיסנאות קלאסית.
    תרשום תרשום.
    העבודות שלך בבלזה (ובכלל) כל פעם מרשימות מחדש
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    לבנות טיסן מאפס באמצע הסלון כל הכבוד לך!!
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    הכנף מצופה בלזה 1 מ"מ ומחוזקת בתוכה בקורות אלומיניום מצופה קרבון, ולאחר שהכל יסתיים הכנף תקבל ציפוי פיברגלס 12 גרם.
    פיברגלס 12 גרם?
    אני לא מכיר בד פיבר 12 גרם, אני מכיר 20 גרם למטר ומעלה. האם הכוונה היא שכל הכנף דורשת 12 גרם לצורך הציפוי? (משקל הבד למטר כפול השטח?)

    הפיבר הכי קל שאני מכיר שאינו בד ארוג הוא MAT (נקרא גם טישו) כלומר, סיבים שדחוסים למשטח בכיוונים רנדומליים. משקל הטישו הקל שאני מכיר הוא 7 גרם למטר.
    הבעיה בבד לא ארוג הוא שהוא סופג הרבה אפוקסי יחסית לכמות הסיבים ויוצא מאד חלש.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    ציטוט נכתב במקור על ידי roydor צפיה בהודעה
    פיברגלס 12 גרם?
    אני לא מכיר בד פיבר 12 גרם, אני מכיר 20 גרם למטר ומעלה. האם הכוונה היא שכל הכנף דורשת 12 גרם לצורך הציפוי? (משקל הבד למטר כפול השטח?)

    הפיבר הכי קל שאני מכיר שאינו בד ארוג הוא MAT (נקרא גם טישו) כלומר, סיבים שדחוסים למשטח בכיוונים רנדומליים. משקל הטישו הקל שאני מכיר הוא 7 גרם למטר.
    הבעיה בבד לא ארוג הוא שהוא סופג הרבה אפוקסי יחסית לכמות הסיבים ויוצא מאד חלש.



    טעיתי במספר
    18 גרם למ"ר וזה לא טישו אלא אריג
    הנה הקישור לחומר:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...per_Thin_.html
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    שים לב שהאריג שבחרת הוא כנראה 104 (למרות שאצל היפני אף פעם אי אפשר לדעת באמת)
    הבד באמת שוקל 18 גרם למטר אבל אינו "מאוזן" (BALANCED). משמע, כמות הסיבים לכיוון אחד אינה זהה לכמות הסיבים בכיוון השני (60 לעומת 52)
    המשמעות היא שהמשטח עלול להתעוות לאחר ייבוש של האפוקסי עקב התפשטות חום של הפיבר. נפוץ למדי בהגאים של טיסני דיסקוס ולכן לרב משתמשים בדיסקוסים בבד 106 שלא 56 סיבים לכל כיוון ולכן הוא "מאוזן".
    על מנת להימנע מפיתול המשטח יש לחתוך את היריעות תוך "סיבוב" של 90 מעלות. כלומר, לחתוך את רצועת הבד שנועדה לחלק העליון של הכנף/המאזנת מרוחב היריעה ואת רצועת הבד שנועדה לחלק התחתון של הכנף/המאזנת מאורך היריעה.
    במידה ואין לך יכולת לעשות את זה (רוחב היריעה לא מספיק או לא מספיק בד שכן השיטה בזבזנית) אז אתה עלול לסבול מבעיות של פיתול קל במשטחים, בעיקר בקצה המאזנות.

    מידע על סוגי הבדים:
    http://www.cstsales.com/fiberglass_data.html
    רועי

  13. המשתמשים 3 הודו ל roydor על הודעתו:

    Hagay (17-05-2012),Liav (17-05-2012),pomerus (17-05-2012)

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    ציטוט נכתב במקור על ידי roydor צפיה בהודעה
    שים לב שהאריג שבחרת הוא כנראה 104 (למרות שאצל היפני אף פעם אי אפשר לדעת באמת)
    הבד באמת שוקל 18 גרם למטר אבל אינו "מאוזן" (BALANCED). משמע, כמות הסיבים לכיוון אחד אינה זהה לכמות הסיבים בכיוון השני (60 לעומת 52)
    המשמעות היא שהמשטח עלול להתעוות לאחר ייבוש של האפוקסי עקב התפשטות חום של הפיבר. נפוץ למדי בהגאים של טיסני דיסקוס ולכן לרב משתמשים בדיסקוסים בבד 106 שלא 56 סיבים לכל כיוון ולכן הוא "מאוזן".
    על מנת להימנע מפיתול המשטח יש לחתוך את היריעות תוך "סיבוב" של 90 מעלות. כלומר, לחתוך את רצועת הבד שנועדה לחלק העליון של הכנף/המאזנת מרוחב היריעה ואת רצועת הבד שנועדה לחלק התחתון של הכנף/המאזנת מאורך היריעה.
    במידה ואין לך יכולת לעשות את זה (רוחב היריעה לא מספיק או לא מספיק בד שכן השיטה בזבזנית) אז אתה עלול לסבול מבעיות של פיתול קל במשטחים, בעיקר בקצה המאזנות.

    מידע על סוגי הבדים:
    http://www.cstsales.com/fiberglass_data.html
    רועי




    קודם כל תודה על הטיפ
    הכנף עצמה עוד לפני הפיבר, חזקה ועמידה מאד לפיתולים.
    קורות הקרבון הפנימיות מצופות בלזה מכל הכיוונים ומחברות בין הציפוי העליון לתחתון, כך שהתוצאה עמידה ביותר לפיתולים וכפיפה.
    אחת מהמטרות של הפיבר זה להקשיח את פני השטח ולעשות את הטיסן כולו עמיד יותר, רובסטי יותר .
    אני אפילו שוקל לשים את הפיבר עם סיבים באלכסון ולא ניצבים לכנף, עוד לא גיבשתי החלטה בעניין.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    אני הנחתי שאתה מניח את הסיבים באלכסון, זה מה שנדרש לפיתול.
    למעשה במבנה שלך אין כמעט משמעות לשים את הסיבים ה-0/90 מעלות.
    בכנפיים שני הקורות הם אורכיות (מן הסתם) וכל המבנה החיצוני ב-45 מעלות

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיזר קטן לעורר תיאבון

    ציטוט נכתב במקור על ידי roydor צפיה בהודעה
    אני הנחתי שאתה מניח את הסיבים באלכסון, זה מה שנדרש לפיתול.
    למעשה במבנה שלך אין כמעט משמעות לשים את הסיבים ה-0/90 מעלות.
    בכנפיים שני הקורות הם אורכיות (מן הסתם) וכל המבנה החיצוני ב-45 מעלות


    0-90 מעלות יתנו מקסימום עמידות לכפיפה, בנוסף על קורות הקרבון ובנוסף על המבנה הפנימי הסגור
    אבל נראה לי שבכל זאת אלך על אלכסונים, אבל לא בטוח שעל 45 מעלות אלא משהו ביניים
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

נושאים דומים

  1. [שרשור בניה] טיזר.....
    על ידי mixerfix בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 24-01-2012, 20:58:59
  2. טיזר
    על ידי yoshinoa בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-01-2012, 20:56:36
  3. טיזר :)
    על ידי guy1a בפורום סרטונים ותמונות של FPV וצילום אוירי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-12-2011, 21:15:52
  4. פרוייקט מדהים-מעורר התפעלות
    על ידי wind556 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 05-05-2011, 21:18:04
  5. [מדליק] טיזר קטן....
    על ידי lior_bar_ami בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 08-10-2010, 19:43:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •