שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: שתי שאלות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    235
    תודה!
    18
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שתי שאלות

    בוקר טוב

    1. במספר שירשורים הדנים בנחיתות , נתקלתי במושג "הצפה" , רוב הנחיתות שלי עם הפאנקאב ,נחיתות מוצלחות ( יכול להיות שאני מבצע הצפה , מבלי להיות מודע לכך )

    מישהו יכול להסביר את המושג ?

    2. אתמול במהלך טיסה שגרתית ורגועה איבדתי שליטה והטיסן צלל עם האף לאדמה . כשבדקתי היו שני חוטי סרוו מנותקים , יתכן וניתקו בזמן הפגיעה בקרקע , ואולי

    ניתקו באויר אחרי ביצוע לופ ( לא איתרתי סיבה אחרת לאיבוד השליטה ) . יש דרך לחזק את החיבורים בין חוטי הסרוו שמגיעים מהכנף , לחוטים שמגיעים מהמקלט ?

    תודה , אבי .

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    1) "הצפה" זו הפעולה שעושים אחרי שמסיימים את ההנמכה, ונמצאים ממש מעל המסלול בגובה נמוך, בלי מנוע
    הטיסן מאבד מהירות ועילוי, ומושכים "אפ" בעדינות לשמור אותו בגובה נמוך מעל המסלול, ממש עד לסף הזדקרות, ואז הטיסן "יורד מעצמו" למסלול בנגיעה עדינה (קל לכתוב, הרבה אימון כדי לעשות)

    2) לרוב פשוט שמים סלוטייפ או סקוץ או אזיקון.
    בכול מקרה, הסיכוי שחוטים יקרעו בטיסה קטן מאוד, אלא אם משהו אחר היה משוחרר וקרע אותם (סוללה למשל, או שהחוטים הסתבכו בסרוו או בפוש-רוד או בהגה עצמו)

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לpomerus על הודעתו:

    avimag (24-06-2012)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    235
    תודה!
    18
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    ציטוט נכתב במקור על ידי pomerus צפיה בהודעה
    1) "הצפה" זו הפעולה שעושים אחרי שמסיימים את ההנמכה, ונמצאים ממש מעל המסלול בגובה נמוך, בלי מנוע
    הטיסן מאבד מהירות ועילוי, ומושכים "אפ" בעדינות לשמור אותו בגובה נמוך מעל המסלול, ממש עד לסף הזדקרות, ואז הטיסן "יורד מעצמו" למסלול בנגיעה עדינה (קל לכתוב, הרבה אימון כדי לעשות)

    2) לרוב פשוט שמים סלוטייפ או סקוץ או אזיקון.
    בכול מקרה, הסיכוי שחוטים יקרעו בטיסה קטן מאוד, אלא אם משהו אחר היה משוחרר וקרע אותם (סוללה למשל, או שהחוטים הסתבכו בסרוו או בפוש-רוד או בהגה עצמו)
    לגבי 1 , כך אני מבצע נחיתה .

    לגבי 2 , חוטים לא נקרעו , חיבורים התנתקו . שני קונקטורים של הסרוו שמגיעים מהכנף , התנתקו מהקונקטורים המקבילים שמגיעים מהמקלט .

    אבי

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    לגבי החיבורים - יש כזה
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=9802

    אבל אם חיבורים נותקו כתוצאה מההתרסקות זה מצויין - עדיף מאשר חוטים יקרעו או ציוד אחר שינזק
    לא כול כך ברור ממה שכתבת אם ברור למה החיבורים התנתקו. האם נראה לך שזה מהתמרון?

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    מיקום
    רעות
    הודעות
    255
    תודה!
    2
    הודה 19 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    2) בדיוק לזה pomerus התקוון.. שמים סלוטייפ על הקונקטורים כדי שלא יתנתקו..
    או ששמים כזה:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...5pcs_bag_.html
    או כזה:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...5pcs_set_.html
    3D Hobby Shop 71'' AJ Slick - Electric
    Castle Creations
    Hacker motors
    SAVOX SERVOS
    Futaba 9CAP 2.4Ghz
    ציוד לטיסן 50 סמ''ק - למכירה

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לnoam3d על הודעתו:

    avimag (24-06-2012)

  8. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    235
    תודה!
    18
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    ציטוט נכתב במקור על ידי pomerus צפיה בהודעה
    לגבי החיבורים - יש כזה
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=9802

    אבל אם חיבורים נותקו כתוצאה מההתרסקות זה מצויין - עדיף מאשר חוטים יקרעו או ציוד אחר שינזק
    לא כול כך ברור ממה שכתבת אם ברור למה החיבורים התנתקו. האם נראה לך שזה מהתמרון?
    את הניתוק ראיתי כמובן רק לאחר ההתרסקות ,אבל לא מצאתי סיבה אחרת לאבדן השליטה .

    הקישור להוביקינג נראה פיתרון מצוין ( אצרף לקניה הבאה ) . בינתיים אשתמש בסלוטייפ או מסקנטייפ.

    תודה ,אבי.

  9. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    אני שמתי כמה טיפות דבק חם בחיבורים בין הסרבואים למאריכי הסרבואים.


    Gil Friman

    שישי בבוקר באנדרטה
    -------------------------------
    T-rex 500E 3GX
    T-rex 600esp
    Multiplex FunCub
    Hitec Aurora 9
    נערך לאחרונה על ידי Friman; 24-06-2012 בשעה 13:39:14.

  10. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    235
    תודה!
    18
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    אני שמתח כמה טיפות דבק חם בחיבורים בין הסרבואים למאריכי הסרבואים.


    Gil Friman

    שישי בבוקר באנדרטה
    -------------------------------
    T-rex 500E 3GX
    T-rex 600esp
    Multiplex FunCub
    Hitec Aurora 9
    הניתוק היה בין הקונקטורים ,כך שדבק במקרה הזה לא יועיל . סלוטייפ או מסקנ כלשהו נשמע טוב כפיתרון זמני , אם כי זה קצת מסרבל .

    אבי

  11. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    אבי , הצפה ניתן לבצע בכל שלב טיסה כולל טיסה איטית בגובה , למשל כשאתה רוצה להאט ולקבל תחושה מה מהירות ההזדקרות של הטיסן שלך לא בגובה הקרקע.
    בעיקרון הצפה מתבצעת כאשר רוצים להגדיל את זוית ההתקפה של הכנף ביחס לוקטור התנועה של הטיסן, זה מתבצע בכח מנוע שאינו מספיק לטיפוס. משיכת הסטיק גורמת להרמת אף אך היות ואין לטיסן מספיק כח לטפס הפעולה נגמרת בהגדלת זוית ההתקפה ועל ידי כך הגברת העילוי והגרר.
    חשוב להזהר משום שהצפה מוגזמת תגרור הזדקרות הכנף וצלילה.
    בטיסן שאינו מאוזן היטב הצפה מוגזמת עלולה לגרום להפלת כנף (עקב הזדקרות קצה כנף) ותגובה מיידית של המטיס שתכניס את הטיסן לצלילה ספיראלית אל הקרקע.

    לגבי ניתוקים, ככל הנראה הסוללה לא היתה מאובטחת מספיק ואז בלופ (על פי עדותך) פשוט היא יצאה לטייל בתא הסוללות וככל הנראה ניתקה.
    ללא מתח ועם אנרגיה של לופ בהחלט אפשר למצוא את עצמך באדמה.
    אגב, גם לופ צריך לבצע נכון ולזכור לסגור מצערת כאשר אתה המצב מהופך ביחס לקרקע, אחרת בשלב הצלילה עם מנוע בפול, המשיכה החוצה מהלוף תפעיל כוחות G גדולים על הגוף ומה שבתוכו ובשלב הזה הכל יכול לקרות, בטיסני בלזה זה נגמר הרבה במחיאת כפיים של הכנף.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  12. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    מיקום
    Zikhron Ya`aqov, Israel
    הודעות
    1,030
    תודה!
    91
    הודה 34 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    ניתוק מאריכים- נראה לי יותר הגיוני שהמקלט הוא זה שזז ולא הסוללה כי בדרך כלל בפאן קאב כשהסוללה זזה החוטים שלה נוגעים במנוע...
    ולפעם הבאה- בלופ נכון הטיסן צריך לצאת עם כנפיים ישרות וחוסר במאזנות לא יהיה זה שיפיל את טיסן (כל זה במידה ואתה יודע להשתמש בהגה כיוון....)
    לגבי השאלה השנייה- עוד משהו שיכול להיות קריטי זה שימוש בהגה כיוון... ההבדל בין פאן קאב שלקראת הנחיתה משתמש בהגה כיוון לעומת פאן קאב שמתקנים אותו עם מאזנות הוא עצום!
    נערך לאחרונה על ידי yuval-the-pilot; 24-06-2012 בשעה 23:02:15.
    מנוע זה לחלשים...

  13. המשתמשים הבאים אמרו תודה לyuval-the-pilot על הודעתו:

    avimag (24-06-2012)

  14. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    פאן קאב לעומת פאן קאב ?
    וזה לעומת.
    :-)

    SGS2 ..

  15. #12
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    מיקום
    Zikhron Ya`aqov, Israel
    הודעות
    1,030
    תודה!
    91
    הודה 34 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    פאן קאב לעומת פאן קאב ?
    וזה לעומת.
    :-)

    SGS2 ..
    תוקן...
    וכן, אני יודע שזה נשמע מוזר אבל מה לעשות שמי שלקראת הנחיתה משתמש בהגה כיוון נוחת יותר טוב ממי שמשתמש במאזנות...
    מנוע זה לחלשים...

  16. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    235
    תודה!
    18
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    לגבי ניתוקים, ככל הנראה הסוללה לא היתה מאובטחת מספיק ואז בלופ (על פי עדותך) פשוט היא יצאה לטייל בתא הסוללות וככל הנראה ניתקה.
    ללא מתח ועם אנרגיה של לופ בהחלט אפשר למצוא את עצמך באדמה.
    אגב, גם לופ צריך לבצע נכון ולזכור לסגור מצערת כאשר אתה המצב מהופך ביחס לקרקע, אחרת בשלב הצלילה עם מנוע בפול, המשיכה החוצה מהלוף תפעיל כוחות G גדולים על הגוף ומה שבתוכו ובשלב הזה הכל יכול לקרות, בטיסני בלזה זה נגמר הרבה במחיאת כפיים של הכנף.
    בוגל , תודה על הסבר ה"הצפה".

    הניתוק לא היה בחיבורי הסוללה ( הסוללה מאובטחת עם סקוץ' ) . מהכנפיים יוצאים 4 חוטי סרוו שמתחברים עם קונקטורים ל 4 חוטים שמגיעים מהמקלט . שניים מהם

    היו מנותקים אחרי הפגיעה בקרקע ( יתכן מאוד שהתנתקו בעת הפגיעה ). אובדן השליטה לא היה במהלך ביצוע הלופ , אלא בזמן פניה שמאלית מתונה .

    אין לי מושג מה גרם לכך .

    תודה ,אבי .

  17. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    יובל הטייס, התגובה שלך מבולבלת ומנסה לתאר תובנות שפיתחת מבלי להשקיע קצת בלימוד התאוריה- חבל.
    אבי, לא יכול לנתח מבלי להיות בשטח אבל בפניה מתונה לא ניתקים חוטי סרוו.
    אם אתה מתאר פניה מתונה, למשל עם הגב לרוח , בהחלט יתכן שהכנף הפנימית לפניה הזדקרה ונפלה, התגובה הטבעית אצל רובינו, היא לנסות לחלץ מהנפילה על ידי פקודת סטיק לגלגול, הכנף הנופלת, כלפי מעלה. פקודה זו מורידה מאזנת בכנף הנופלת ומחריפה את ההזדקרות ולכן הטיסן יראה כאילו נכנס לצלילה בספיראלה אל הקרקע. אם אין לך מספיק גובה זה נגמר בחבטה.
    היציאה ממצב זה היא על יד פתיחת מנוע והטיית הגה כוון לצד התיקון. בתנאי שיש לך מספיק גובה.

    sent from my mobile, please excuse the keyboard, it's dumb!

  18. המשתמשים הבאים אמרו תודה לBoogle על הודעתו:

    avimag (25-06-2012)

נושאים דומים

  1. כמה שאלות מסוקי דלק
    על ידי RonTo בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 10-03-2011, 01:53:45
  2. [שאלה] טוב, כמה שאלות על FPV
    על ידי guy1a בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-12-2010, 17:50:38
  3. 2 שאלות בקשר ללוקטיט
    על ידי Shahars בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 04-02-2010, 09:40:12
  4. כמה שאלות
    על ידי chen_shriki בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-10-2009, 21:47:03
  5. [שאלה] חדש פה וגם כמה שאלות...
    על ידי yosi678 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-06-2009, 13:30:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •