שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2011
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    676
    תודה!
    62
    הודה 59 פעמים ב 43 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ

    יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ ?
    תודה,
    tav 31

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ

    משתנה
    גיא.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2012
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    108
    תודה!
    26
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ

    עדיף לפחות כמו המשקל ועוד קצט, אם זה טיסן 3d כדאי כפול מהמשקל...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ

    ציטוט נכתב במקור על ידי Davidrefaeli צפיה בהודעה
    עדיף לפחות כמו המשקל ועוד קצט, אם זה טיסן 3d כדאי כפול מהמשקל...
    אתה טועה ומטעה - אין שום סיבה בעולם אלא אם אתה משגר רקטה לחלל לזרוק הערה כזו ... הכל תלוי בסוג הטיסן ואופי הטיסה
    לגבי פותח השרשור
    אני בטוח שאם תחפש היטב תגלה לא מעט שרשורים בנושא ובינהם גם טבלאות מצויינות המגדירות יחס W לקג' - כמובן שזה סוג של כלל אצבע אבל זה עובד וחשמלתי עשרות רבות של טיסנים .
    עריכה - כשאני קורא לעומק את שאלת פותח השרשור הפרופ דוחף אויר - אני לא מכיר נוסחה שכזו למרות שאולי יש שמבטאת יחס דחף פרופ למשקל הטיסה , אבל הספק מנוע ביחס למשקל טיסה יש ולזה התייחסתי ... בשילוב הפרופ המתאים המנוע יוציא את ההספק הנדרש על מנת להרים את המטוס לאויר .
    נערך לאחרונה על ידי shaharg; 02-07-2012 בשעה 00:05:37.
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ

    ציטוט נכתב במקור על ידי Davidrefaeli צפיה בהודעה
    עדיף לפחות כמו המשקל ועוד קצט, אם זה טיסן 3d כדאי כפול מהמשקל...
    אם מדובר במסוק אז אני מסכים איתך. כל כלי אחר - ממש לא. לאנשים יש נטייה לשים מנוע וסוללה חזקים כדי "שיהיה". זו טעות מרה מכיוון שהם גם מתרגלים להמריא בבום (שמים פול מנוע ועולים מיד) וכך לא לומדים המראה נכונה, וגם מקבלים טיסן שיכולת הדאייה שלו שואפת לאפס.

    מאחר ואין מספר קסם אז אני לא אנסה לנחש אחד כזה. רק אומר שססנה ממוצעת יכולה לטוס בכיף גם עם מנוע שסוחב במקסימום מצערת 70% ממשקלה (וממריאה עם מצערת ב-3/4).

    בהצלחה
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ

    תנסה להסתכל כאן

    http://www.rcgroups.com/forums/attac...mentid=1246509

    וכמו שכתבו קודם - הכלל "כמה שיותר יותר טוב" לא תקף כאן, יחס כוח\משקל גבוה אומר - או טיסן שצריך רמת הטסה גבוהה כדי להנות ממנו, או שאי אפשר להנות ממנו בלי קשר לרמת ההטסה.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2011
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    676
    תודה!
    62
    הודה 59 פעמים ב 43 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ

    סתם לדוגמא אני לוקח F22 קאפה מוטת כנף 0.5M ומשקל טיסה 350g מה הדחף שאני צריך?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ

    אם לא תתייחס לטיסן שלך רק כלוח קאפה אולי תבין שיש גם משמעות ל"צורה" שלו..
    כשתיקח בחשבון (את הפרמטר הכי חשוב וקובע..), גוף הטיסן, תוכל להתאים סטאפ מתאים לצרכים שלך,
    הרי לא מדובר בארגז קרטון (לצורך הדוגמה) עם משקל מסויים וללא מבנה אוירודינמי כולשהו,
    מבנה הטיסן בעל תכונות מסוימות ובהן יכולת עילוי בדרגות שונות,
    אם ניקח לדוגמא קצה אחד של הסקאלה, "דאון" יכול ל"השאר" באוויר ללא מנוע כלל..

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Mar 2012
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    108
    תודה!
    26
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ

    האמת למדתי הרבה מהתגובות, למרות שהטיסן השני שבניתי ששקל 750 גרם כולל הסוללה שמתי עליו מנוע עם יכולת דחיפה של 1.1 ק״ג,
    הכל היה סבבה , אבל אחרי טיסה של כ4 דקות היה לא קשה להתרומם מגובה נמוך, אולי גם בגלל הרוחות שהפריעו,
    תודה לכם על ההסבר,
    דוד
    נערך לאחרונה על ידי Davidrefaeli; 01-07-2012 בשעה 23:58:14.

נושאים דומים

  1. X650 V8 ללא מדחף אחד
    על ידי ofek-raan בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-05-2012, 18:24:42
  2. מחפש מדחף
    על ידי אלון גרינה בפורום פורום סירות ומפרשיות
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-10-2011, 11:10:51
  3. [מדליק] מעשה בסקיד, פרופ סדוק ואיציק-Tracker אחד - טיסה אוירובטית
    על ידי MDreamer בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 07-09-2011, 17:09:42
  4. מדחף APC
    על ידי omribensamon בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-07-2011, 16:13:44
  5. מדחף לאייזסטאר
    על ידי mr_mor בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-12-2009, 12:17:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •