יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ ?
תודה,
tav 31
יחס בין משקל טיסה לדחף פרופ ?
תודה,
tav 31
רחפן למכירה: http://www.efly.co.il/forums/showthr...586#post442586
my new YouTube chanelhttp://www.youtube.com/user/Tav317
משתנה
גיא.
עדיף לפחות כמו המשקל ועוד קצט, אם זה טיסן 3d כדאי כפול מהמשקל...
אתה טועה ומטעה - אין שום סיבה בעולם אלא אם אתה משגר רקטה לחלל לזרוק הערה כזו ... הכל תלוי בסוג הטיסן ואופי הטיסה
לגבי פותח השרשור
אני בטוח שאם תחפש היטב תגלה לא מעט שרשורים בנושא ובינהם גם טבלאות מצויינות המגדירות יחס W לקג' - כמובן שזה סוג של כלל אצבע אבל זה עובד וחשמלתי עשרות רבות של טיסנים .
עריכה - כשאני קורא לעומק את שאלת פותח השרשור הפרופ דוחף אויר - אני לא מכיר נוסחה שכזו למרות שאולי יש שמבטאת יחס דחף פרופ למשקל הטיסה , אבל הספק מנוע ביחס למשקל טיסה יש ולזה התייחסתי ... בשילוב הפרופ המתאים המנוע יוציא את ההספק הנדרש על מנת להרים את המטוס לאויר .
נערך לאחרונה על ידי shaharg; 02-07-2012 בשעה 00:05:37.
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...
אם מדובר במסוק אז אני מסכים איתך. כל כלי אחר - ממש לא. לאנשים יש נטייה לשים מנוע וסוללה חזקים כדי "שיהיה". זו טעות מרה מכיוון שהם גם מתרגלים להמריא בבום (שמים פול מנוע ועולים מיד) וכך לא לומדים המראה נכונה, וגם מקבלים טיסן שיכולת הדאייה שלו שואפת לאפס.
מאחר ואין מספר קסם אז אני לא אנסה לנחש אחד כזה. רק אומר שססנה ממוצעת יכולה לטוס בכיף גם עם מנוע שסוחב במקסימום מצערת 70% ממשקלה (וממריאה עם מצערת ב-3/4).
בהצלחה
ושיהיה לכולנו רק טוב
תנסה להסתכל כאן
http://www.rcgroups.com/forums/attac...mentid=1246509
וכמו שכתבו קודם - הכלל "כמה שיותר יותר טוב" לא תקף כאן, יחס כוח\משקל גבוה אומר - או טיסן שצריך רמת הטסה גבוהה כדי להנות ממנו, או שאי אפשר להנות ממנו בלי קשר לרמת ההטסה.
סתם לדוגמא אני לוקח F22 קאפה מוטת כנף 0.5M ומשקל טיסה 350g מה הדחף שאני צריך?
רחפן למכירה: http://www.efly.co.il/forums/showthr...586#post442586
my new YouTube chanelhttp://www.youtube.com/user/Tav317
אם לא תתייחס לטיסן שלך רק כלוח קאפה אולי תבין שיש גם משמעות ל"צורה" שלו..
כשתיקח בחשבון (את הפרמטר הכי חשוב וקובע..), גוף הטיסן, תוכל להתאים סטאפ מתאים לצרכים שלך,
הרי לא מדובר בארגז קרטון (לצורך הדוגמה) עם משקל מסויים וללא מבנה אוירודינמי כולשהו,
מבנה הטיסן בעל תכונות מסוימות ובהן יכולת עילוי בדרגות שונות,
אם ניקח לדוגמא קצה אחד של הסקאלה, "דאון" יכול ל"השאר" באוויר ללא מנוע כלל..
האמת למדתי הרבה מהתגובות, למרות שהטיסן השני שבניתי ששקל 750 גרם כולל הסוללה שמתי עליו מנוע עם יכולת דחיפה של 1.1 ק״ג,
הכל היה סבבה , אבל אחרי טיסה של כ4 דקות היה לא קשה להתרומם מגובה נמוך, אולי גם בגלל הרוחות שהפריעו,
תודה לכם על ההסבר,
דוד
נערך לאחרונה על ידי Davidrefaeli; 01-07-2012 בשעה 23:58:14.