קניתי , הרכבתי על גוף של FlameWeel 450 ,
על פניו לא נראת לי בעיה לקנפג את זה ,
אבל ...
בדפי ההסבר הם מזהירים שאם משתמשים במנועים ובקרי מנועים שאינם DJI , יש לבצע את ההגדרה של הבקרים בנפרד ...
כאן השאלה : האם אוכל להיעזר בבעל ניסיון בזה ?
תודה
יגאל
קניתי , הרכבתי על גוף של FlameWeel 450 ,
על פניו לא נראת לי בעיה לקנפג את זה ,
אבל ...
בדפי ההסבר הם מזהירים שאם משתמשים במנועים ובקרי מנועים שאינם DJI , יש לבצע את ההגדרה של הבקרים בנפרד ...
כאן השאלה : האם אוכל להיעזר בבעל ניסיון בזה ?
תודה
יגאל
מן הסתם הם מתכוונים לכיול תחום המיצערת ולהגדרות בסיסיות של בקרי המנוע.
לגבי הגדרות בסיסיות: הכי חשוב להגדיר לבקר סוללת NiMH (אפילו שאתה משתמש ב-LiPo) ולבטל cutoff עם זיהו מתח נמוך. פרטים נוספים חפש פה בפורום.
לגבי תחום מצערת, מה שחשוב הוא שזה יהיה זהה בכל ארבעת ה-ESC: לכל אחד מהם, חבר את ה-ESC ישירות למקלט, שים בשלט מצערת למקסימום ורק אז חבר סוללה ל-ESC. הוא אמור להשמיע ציפצוף - אז מעבירים מצערת למינימום, הוא אמור להשמיע עוד ציפצוף ואז הוא מכוייל.
מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס
דרור , לגבי ה- ESC , מובן וברור .
בהגדרות הבסיסיות , לאיזה בקר אתה מתכוון ?
ה- ESC ?
או ה- WKM ? ( הרי בבקר זה , התכונה של מתח נמוך זו הסיבה להצדקה לקנות אותו ב- 4K ₪ ... ) *
ESC
אני לא מכיר את ה-WKM
מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס
yigal.tsur (26-06-2012)
צלצל אלי בערב אני אסביר לך את טווח מצערת
איזה בקרים יש לך ....
אל תעלה את הכלי עם בקרים שלא מומלצים או לא מוגדרים נכון
הבנתי כך ...
קניתי גם קיט של F550 ( לשלב הבא ... ) , אקח ממנו את המנועים והבקרים , בהשאלה .
תודה