שלום יש לי לפעמים קאט במנוע, או.אס 55 אם זה משנה מה יכולות להיות הסיבות לקאטים ?
שלום יש לי לפעמים קאט במנוע, או.אס 55 אם זה משנה מה יכולות להיות הסיבות לקאטים ?
על מנת לקבל תשובה הגיונית, עליך לפרט באילו מצבים קורה הקאט: בטיסה עם מצערת פתוחה לרווחה? חצי מצערת? בסרק או קרוב לסרק. האם בטיפוס אנכי או מיד אחרי היישור?
האם על הקרקע המנוע פועל היטב בכל מצב מצערת? האם המנוע מחיש מידית בפתיחת מצערת ללא היסוס?
יכולות להיות הרבה סיבות לקאטים:
כיוון מנוע.
תקלה בצנרת הדלק/דיחוס, מיכל דלק.
קרבורטור/משתיק משוחררים.
פלג/דלק לא תקינים.
רעידות.
וישנן עוד סיבות שונות ומשונות...![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
על הרצפה המנוע עובד מצויין גם כשאני מעמיד אותו 90 מעלות וכו וכו
לדעתי הקאט קורה באמצע הטיסה כלומר בערך אחרי 6 דקות אולי זה משהו בצינורית קצרה מידי אוליאבל לא ניראה לי ממש שזו הבעיה
רציתי לדעת איזה עוד אפשרויות אולי זה כי כיוון הסיכה לא טוב ? למישהו יש מדריך לכיוון בשליפה ?
לדעתי חור בצינורית בתוך המיכל וכאשר כמות הדלק יורדת המנוע לא מקבל דלק