שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    בקעת הירדן
    הודעות
    484
    מנחת הבית
    מנחת גדי
    תודה!
    158
    הודה 40 פעמים ב 33 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    יש לי את המנוע הזה
    http://www.leaderhobby.com/product.asp?ID=9394001224134
    האם אני יכול להטיס עם פרופ 14X7 משתמש עם בקר 100A בבדיקה סטטית המנוע נותן עם 4 תאים 1000W

    איתן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    לפי הנתונים הכתובים אתה תאמץ אותו יתר על המידה
    יכול להיות שיעמוד בזה, אבל זה על הקצה. שים לב ששכתוב שהוא 780W כך שאתה חורג לכיוון הלא בריא
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    בקעת הירדן
    הודעות
    484
    מנחת הבית
    מנחת גדי
    תודה!
    158
    הודה 40 פעמים ב 33 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    לכן אני שואל, בנתונים גם כתוב מידות פרופ של 13X8 די זהה ל 14X7
    אני לא מבין מה קורה ששמים סוללה 5 תאים על המנוע הזה .הרי כתוב 3-6 תאים
    מה ההמלצה לרדת בקוטר של הפרופ
    איתן

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    יכול להיות שהפרופ' שאתה רוצה עדין במגבלה.
    אתה חייב להיות על הדופק בבדיקת צריכת זרם ומידת החימום של הרכיבים. שים לב שבאויר הסל"ד עולה מעט וכך גם הזרם אבל בו זמנית הקרור\אורור של המנוע יותר טוב מאשר בבדיקה על הקרקע.

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לumbo על הודעתו:

    eitanbin (04-09-2012)

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    אל תשים 14
    052-3200015

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    העומס של פרופ 13X8 נמוך מהעומס של פרופ 14X7!

    יש מצב שב4 תאים עם ה13X8 תהיה בתוך מגבלת ההספק של המנוע.
    ואם כתוב המפרט 14X7 כתוב גם 3 תאים
    וב6 תאים אני מעריך שהמירב שתוכל לשים זה 11X6.

    2 סנט חצי חינם

    וסתם משהו בנושא השוואת עומס פרופים, יש את זה בבלוג שלי אבל זה קצר אז אחסוך לך את החיפוש:
    קוטר כפול 2 ועוד פסיעה = "ספרת עומס אמפירית לפרופ"
    14X2+7=35
    13X2+8=34
    תבין לבד....
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  8. המשתמשים הבאים אמרו תודה לBoogle על הודעתו:

    eitanbin (04-09-2012)

  9. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    אין למנוע הזה סיכוי לשרוד עם פרופ 14x7. עם 4S אתה מדבר על צריכה גבוהה מ1000W, לכיוון ה1100W בשקט. אני יודע כי מדדתי מנוע 910KV עם פרופ 11x7 על סט אפ 4S והגעתי ל700+ וואט, במקרה שלך אתה בעולם אחר לגמרי.
    לא הייתי עולה מעל 12x6.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  10. המשתמשים הבאים אמרו תודה לflyinglizard על הודעתו:

    eitanbin (04-09-2012)

  11. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    יכול להיות שהפרופ' שאתה רוצה עדין במגבלה.
    אתה חייב להיות על הדופק בבדיקת צריכת זרם ומידת החימום של הרכיבים. שים לב שבאויר הסל"ד עולה מעט וכך גם הזרם אבל בו זמנית הקרור\אורור של המנוע יותר טוב מאשר בבדיקה על הקרקע.
    באוויר הזרם עולה? על הקרקע אתה צורך יותר זרם כי הפרופ נמצא כל הזמן בהזדקרות. באוויר חלק מההתנגדות לסיבוב הפרופ מקוזזת על ידי זרימת האוויר. אשמח לעמוד על טעותי כמובן.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  12. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    בקעת הירדן
    הודעות
    484
    מנחת הבית
    מנחת גדי
    תודה!
    158
    הודה 40 פעמים ב 33 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    העומס של פרופ 13X8 נמוך מהעומס של פרופ 14X7!

    יש מצב שב4 תאים עם ה13X8 תהיה בתוך מגבלת ההספק של המנוע.
    ואם כתוב המפרט 14X7 כתוב גם 3 תאים
    וב6 תאים אני מעריך שהמירב שתוכל לשים זה 11X6.

    2 סנט חצי חינם

    וסתם משהו בנושא השוואת עומס פרופים, יש את זה בבלוג שלי אבל זה קצר אז אחסוך לך את החיפוש:
    קוטר כפול 2 ועוד פסיעה = "ספרת עומס אמפירית לפרופ"
    14X2+7=35
    13X2+8=34
    תבין לבד....


    גם בבדיקת פרופ 13X8 ההספק הגיע 1000W עם סוללה 4 תאים
    צריך לבדוק עם פרופ 12X6
    המנוע הותקן על הטיסן הזה
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=17355

    משקל עצמי ללא סוללה 1900גר .משקל סוללה 4 תאים 400 גר.
    נערך לאחרונה על ידי eitanbin; 04-09-2012 בשעה 03:00:17.

  13. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    יכול להיות שהפרופ' שאתה רוצה עדין במגבלה.
    אתה חייב להיות על הדופק בבדיקת צריכת זרם ומידת החימום של הרכיבים. שים לב שבאויר הסל"ד עולה מעט וכך גם הזרם אבל בו זמנית הקרור\אורור של המנוע יותר טוב מאשר בבדיקה על הקרקע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    באוויר הזרם עולה? על הקרקע אתה צורך יותר זרם כי הפרופ נמצא כל הזמן בהזדקרות. באוויר חלק מההתנגדות לסיבוב הפרופ מקוזזת על ידי זרימת האוויר. אשמח לעמוד על טעותי כמובן.
    הכוונה שלי שאמנם העומס על המנוע באויר יותר נמוך כי זוית ההתקפה של הפרופ' נעשת יותר נמוכה - זה מוריד את הזרם. בו בזמן הסל"ד יכול לעלות מעט יותר - זה מעלה את הזרם. איפה נקודת שיווי המשקל החדשה המדויקת קשה לדעת.
    הסך הכל שאנחנו יכולים למדוד הוא רק על הקרקע עם ציוד מדידה רגיל (ולא כזה שניתן להטיס ושאין "לטיסנאי המצוי" ) מכוון שצריכת הזרם היא מראש על הקצה, הרי שבדיוק לשם כך כדאי להקפיד ולבדוק את את הטמפ' של הרכיבים השונים אחרי טיסות מבחן קצרות. כל זה אם השואל מאוד רוצה דווקא את הפרופ' 14X7.

  14. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    בקעת הירדן
    הודעות
    484
    מנחת הבית
    מנחת גדי
    תודה!
    158
    הודה 40 פעמים ב 33 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    הכוונה שלי שאמנם העומס על המנוע באויר יותר נמוך כי זוית ההתקפה של הפרופ' נעשת יותר נמוכה - זה מוריד את הזרם. בו בזמן הסל"ד יכול לעלות מעט יותר - זה מעלה את הזרם. איפה נקודת שיווי המשקל החדשה המדויקת קשה לדעת.
    הסך הכל שאנחנו יכולים למדוד הוא רק על הקרקע עם ציוד מדידה רגיל (ולא כזה שניתן להטיס ושאין "לטיסנאי המצוי" ) מכוון שצריכת הזרם היא מראש על הקצה, הרי שבדיוק לשם כך כדאי להקפיד ולבדוק את את הטמפ' של הרכיבים השונים אחרי טיסות מבחן קצרות. כל זה אם השואל מאוד רוצה דווקא את הפרופ' 14X7.
    השואל (איתן)מנסה להבין עם איזה פרופ כדאי להטיס את הטיסן ולא להרוס/לשרוף את המנוע.
    אין דבר כזה רוצה אם הפרופ לא מתאים לא נטיס איתו
    אני עושה נסיונות שונים עם פרופים שונים על הקרקע.
    תודה

  15. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    ציטוט נכתב במקור על ידי eitanbin צפיה בהודעה
    השואל (איתן)מנסה להבין עם איזה פרופ כדאי להטיס את הטיסן ולא להרוס/לשרוף את המנוע.
    אין דבר כזה רוצה אם הפרופ לא מתאים לא נטיס איתו
    אני עושה נסיונות שונים עם פרופים שונים על הקרקע.
    תודה
    בדף המוצר מציעים מנוע 42XX עם KV של 650 - 800 ולכן גם פרופ' גדול 14X7 או 13X8.
    אתה מנסה להשתמש במנוע קטן יותר - EMP SERIES Outrunner Brushless Motor C3548 KV1100 אבל עם KV 1100, לדעתי אתה צריך לנסות להשתמש בפרופים הקטנים יותר שהם מציעים 12X5 ,12X6 . הסל"ד שתקבל יהיה קרוב יותר לזה של מנועי ניטרו שזה הפרופים שהיו משתמשים לטיסן כזה. אם המנוע יצליח לתת את ההספק הרצוי - זה סיפור אחר.


    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	11111.JPG‏ 
Views:	107 
Size:	72.3 קילובייט 
ID:	73222  

  16. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    בקעת הירדן
    הודעות
    484
    מנחת הבית
    מנחת גדי
    תודה!
    158
    הודה 40 פעמים ב 33 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    היי קראתי היטב את דף המוצר את כל ההמלצות ב RCGROUPS
    התקנתי תחילה את המנוע הזה
    https://www.leaderhobby.com/product....=9394001226269
    אבל עם סוללה 4 תאים המנוע חלש ומספק כ 600W עם פרופ 14X7 ,המנוע הזה צריך סוללה 5 תאים כדיי להגיע להספק גבוה וזה תוספת משקל לטיסן הזה שגם כך כבד.
    איתן

  17. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להשתמש עם פרופ 14X7 עם המנוע הזה

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    הכוונה שלי שאמנם העומס על המנוע באויר יותר נמוך כי זוית ההתקפה של הפרופ' נעשת יותר נמוכה - זה מוריד את הזרם. בו בזמן הסל"ד יכול לעלות מעט יותר - זה מעלה את הזרם. איפה נקודת שיווי המשקל החדשה המדויקת קשה לדעת.
    הסך הכל שאנחנו יכולים למדוד הוא רק על הקרקע עם ציוד מדידה רגיל (ולא כזה שניתן להטיס ושאין "לטיסנאי המצוי" ) מכוון שצריכת הזרם היא מראש על הקצה, הרי שבדיוק לשם כך כדאי להקפיד ולבדוק את את הטמפ' של הרכיבים השונים אחרי טיסות מבחן קצרות. כל זה אם השואל מאוד רוצה דווקא את הפרופ' 14X7.
    זה שהסלד באויר עולה מראה שהעומס על המנוע יורד ולכן הזרם רק יורד ככל שמהירות הטיסה עולה
    ולכן אין כאן ענין של שיווי משקל.
    גבי

נושאים דומים

  1. [שאלה] מדוע לא ניתן להשתמש בנקודות בונוס אצל הסיני?
    על ידי bna016 בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 06-05-2012, 23:50:17
  2. [עזרה!] האם ניתן להשתמש בספק 16V למטען 6 תאים של טורניג'י?
    על ידי tisanir בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 29-03-2010, 15:59:57
  3. האם ניתן להשתמש ב- RX-2609 שמגיע עם ה- 4G6/4G3 במסוק 450?
    על ידי szangvil בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 12-03-2010, 18:00:28
  4. [שאלה] איך ניתן להתשמש בסוללת ליפו למנועי ברש ולא גמור את הסוללה.
    על ידי nir בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-07-2009, 20:47:09
  5. האם ניתן להשתמש בספיד קונטרול כרגולטור?
    על ידי חזי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-08-2008, 22:40:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •