מדהים! לאחרונה התחלתי להתעסק בתוכנה ומאוד קשה לי ללמוד אותה, היא לא תוכנה פשוטה בכלל
כמה זמן עבדת על זה?
the best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter
-Winston Churchill-
יפה מאוד נמרוד, עבודה יפה מאוד
עשית את כל החלקים ב PART אחד??? ראיתי שיש שם FOLDER עם שמות של חלקי המטוס
SW דווקה מאוד קלה יחסית למתחרות שלה.
האמת שאני יושב על המודל הזה כבר כמה שבועות מכיוון שאין לי ממש זמן. אני מעריך שעבודה רצופה, אמורה לקחת לא יותר מ 12 שעות. לגביי SW, למען האמת היא נחשבת ליותר ידידותית מ CATIA למשל ויותר מקצועית מה- INVENTOR לצורך העניין.
עשיתי את זה MULTIBODY PART, זה הרבה יותר נוח מהתעסקות בהרכבה...כמובן שיש חלקים בודדים שחברתי בהרכבה כמו גלגלים וכנפיים.
כשאסיים אני אעלה את קבצי ה SW אם זה אפשרי ומי שרוצה להסתכל ולעשות בהם שימוש אין בעיה.
וקוראים לי ניר :]
יפה. ממש מקצועי.
יש לך מושג איך יודעים באיזה פרופורציות צריך להדפיס תוכנית? וכמה עולה. (כמובן אם יש לך נסיון).
------
Zahi Izhak Zohar
צחי זוהר (Tapatalk).
יש קישור לאתר שממנו ניתן להוריד התוכנה?
לא בטוח שהטיסן יתאזן בפרופורציות האלה
האף נראה קצר מדיי
יופי של עבודה, זה נועד לצורך לימוד התוכנה ?
כטיסן נראה שההגאים שלו קטנים מידי![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
מרשים ביותר בנאדם...
אתה יכול להסביר בקצרה מה ז"א MULTIBODY PART?
כי אני מכיר בסוליד רק PART או ASSEMBLY
ואני ממש אשמח אם תעלה את הקבצים
אגב, עשית את זה מתכנית מסויימת? או שניחשת מידות לפי העין?
ניר,
אתה בטח יודע שאתה יכול בסוף לשמור את הPART לחלקים נפרדים (כפתור ימני על הBODY)
ותוכל להדפיס ולעבוד על החלקים בנפרד בלי לעשות SHOW/HIDE לכול BODY בנפרד,
ומאיפה השגת את המודל של המנוע? אל תגיד שמידלת גם אותו ברמה כזו...
השתמשת ב ADDIN של SW לעשות RENDERING לתמונות או שזה ה REALVIEW ? כי הן ממש טובות...
רועי, מולטיבודי זה שיש יותר מגוף מוצק אחד בחלק, אפשר להגיע למצב כזה שעושים גופים שהם לא נוגעים אחד בשני או
כשיוצרים פיצר מורידים את ה V ב MERGE RESULT זה נוח כמו שניר עשה שיש מלא קורות פשוטות שלא רוצים לעשות המון MATES ועדיין
לא רוצים שזה יהיה גוף אחד, אז במקרה זה יש הרבה גופים בתוך ה PART מנותקים.
אני נוטה להאמין שאתם יודעים על מה אתם מדברים ויש סיכוי טוב שהטיסן הזה לא יטוס כמו שצריך, לא ממש התחשבתי בתכונות האירודינמיות שלו, את הכל עשיתי לפי העין, למרות שאת חתך הכנף הורדתי מאיזה אתר.
המודל שעשיתי לא היה כדי ללמוד את התוכנה ,אלא לבחון את האפשרויות של תכנון הטיסן ובאופן כללי השקעתי הרבה מחשבה באיך ניתן ליצור כל חלק. בפעם הבאה כשאתכנן טיסן אני אתחשב בתכונות האירודינמיות גם.
לגביי המנוע שבתמונה, הורדתי אותו מ GrabCad
royby12-אם לא הבנת משהו בהסבר של Shahar_Hz אני אשמח לההסביר שוב.
תודה לכולם.
אגב, איפשר להעלות לפה קבצי SW או DWG או DXF?
נערך לאחרונה על ידי nirmodan; 14-09-2012 בשעה 12:31:44.
הוא שנאמר, עבודה יפה ותוצאה מרשימה![]()
כמה אמור לשקול טיסן באורך מטר וחצי כולל מנוע ואלקטרוניקה?
עשיתי מעט שינויים...לא יודע בכמה זה עשוי לעזור לדבר הזה לעוף יום אחד :]
לפני שאתחיל לעשות טיסן נוסף אני אצטרך לקרוא קצת חומר.
יצא קצת כבד, לא?
איפה צריך להיות מיקום מרכז המסה?
אם מישהו רוצה את הקבצים, שיגיד לי ואני אשלח לו במייל, או בכל דרך אפשרית אחרת.
נערך לאחרונה על ידי nirmodan; 15-09-2012 בשעה 02:50:39.
לגוף באורך 1.50 מ', הכנף אמורה להיות באורך 1.80 מ' והמיתר הממוצע בסביבות 28 עד 30 ס"מ. טיסן במידות כאלו אמור לשקול בשלמותו, מוכן לטיסה, 2.5 עד 3.0 ק"ג.
מרכז הכובד של הטיסן, במקרה שלך אמור להיות ב-30% המיתר ומיקומו (של מרכז הכובד) לאורך הגוף, כ-45 עד 50 ס"מ מקו הפרופלור לאחור.
כמובן כל הנתונים הללו הם מקורבים. לקראת תכנון לבניה, על מנת להצליח ושהטיסן גם יטוס היטב, יש צורך בחישובים מדויקים.
לצורך חישוב משקל ומרכז כובד יש לקחת בחשבון את משקל ומיקום האביזרים
כ 200 גרם סוללת מקלט
כ300 גרם 5 סרווים ו מקלט
ועוד כ 100-200 גרם משקל מיכל דלק , פושרודים , ברגים ואביזרים שונים