אז מה באמת ההבדל הגדול? זה באמת שווה את השדרוג? הוא טס יותר טוב?
תודה
אז מה באמת ההבדל הגדול? זה באמת שווה את השדרוג? הוא טס יותר טוב?
תודה
-Synergy ZN -Line
-(Extra 260 35% ,SD models(crashed
-Showtime 90 4D ,Hangar 9
-Trex600 NSP,Align
-Spektrum DX 7
אור פיינגרש
זה פחות או יותר מסכם את זה
ישנם מס' שינויים בין הדגם הרגיל(3D) לבין הSX
חופה שונה
מיצב גובה, כיוון, והגוש השני של הקייס זנב בצבע זרחני
מיסב שלישי לציר ראשי
קאונטר ברינג(מיסב לפיניון)
MAIN HUB חדש
ציר ראשי חדש(אני מניח שקצר יותר)
מניח שיש עוד כמה פיצ'קעסים קטנים כמו צבע סקידים ופייפים שונים ואוחזי חופה מתכת וכאלה...אבל זה שולי
בקיצור למעט הMAIN HUB ומיסב שלישי אין שינוי משמעותי...
בהצלחה
נועם.
אז מה אתה אומר? שווה לקנות קיט שדרוג?זה באמת ישפיע על הטיסה כל אלה?
-Synergy ZN -Line
-(Extra 260 35% ,SD models(crashed
-Showtime 90 4D ,Hangar 9
-Trex600 NSP,Align
-Spektrum DX 7
אור פיינגרש
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
השינויים בזנב הם:
1. מעיין "בלוק" שמחזיק את הזנב.
2.האב זנב עבה יותר (5 ממ) שמאפשר שימוש בלהבי 105 ממ ללא שידרוג לקוויק.
באופן כללי השינוים המשמעותיים ביותר הם הקאונטרברינג שמחזיק גם את הציר ראשי ועובי הציר ראשי\פיניון. באופן רשמי עד היום ההמלצה של מיקאדו היתה סטאפ של 10 תאים (רבים עשו 12 תאים אבל היתה בעייה רווחת של סטריפ בגיר ראש) ולמרות שהם לא אמרו את זה, היום הSX בנוי לסטאפים חזקים יותר מה3D.
Mikado Logo 6003D 10S, Mikado Logo 600 se "swissrumpf", Tdr, Tdr 600
אוקיי אז לפי מה שהבנתי השינוי הוא בחוזק המבנה ולא בטיסה עצמה
-Synergy ZN -Line
-(Extra 260 35% ,SD models(crashed
-Showtime 90 4D ,Hangar 9
-Trex600 NSP,Align
-Spektrum DX 7
אור פיינגרש