1. מכירים את ה"פיצ'ר" שאם מורידים מצערת במצב ATTI או GPS מתחת ל 10% ל3 שניות המנועים נכבים וצריך לדרוך מחדש ?
פוחדים שזה יקרה באוויר כשמנסים להוריד גובה מהר ? יש פתרון. צמצמו את ערך ה END POINT התחתון של המצערת כך שבתצוגת ה OUTPUT של הסרוואים הערך יגיע למינוס 91 ולא למינוס 100 כאשר המצערת ב 0. כך סגירת המנועים תקרה רק כאשר הסטיק באמת ב 0 ולא במקום לא ברור שקשה לחוש אותו בזמן FPV.
2. מכירם את הפיצ'ר שבמצבים ATTI ו GPS כאשר סטיק מצערת באמצע אז הכלי שומר גובה (ויש הבהוב יחיד בלד) וכאשר הוא מעל או מתחת הכלי עולה או יורד בהתאמה (ויש הבהוב כפול בלד) ? ונכון שבFPV כשלא רואים את הסטיק קשה למצוא את ה Sweet Spot שבה הכלי שומר גובה ?
אז יש לי 2 פתרונות לזה :
א. לשנות את גרף המצערת ככה שמורחים את המרכז יותר, ואז בתצוגת הסרוואים במקום שרק בין 4 למינוס 4 הכלי שומר גובה (הבהוב יחיד) אז זה קורה בין 10 למינוס 10 (שזה שנתה אחת בסרגל השנתות שלצד המצערת).
ב. אפשר בנוסף להגדיר מפסק שמפעיל מיקס שגורם לגרף המצערת להיות שטוח על 50%, לא משנה איפה באמת המצערת. ככה אפשר להיות בטוחים שהכלי שומר גובה כשמורידים משקפיים, מביאים לחבר את השלט או משהו בסגנון, מבלי לפחד שאולי הסטיק של המצערת יזוז. יש לשים טוב לב שכשמוציאים את הכלי מהמצב הזה שהמצערת לא ב 0 כי אז הכלי יפול. בנוסף, לזכור לבטל את זה כשבאים לבטל דריכה, אחרת המנועים עובדים בפול כוח.
אלה 2 האגורות שלי. נשארו עוד 48
