שלום לכולם.
מישו יכול להסביר איך לכוון גוברנור של Vbar מול שלט futaba?
-גרסה 5.3
-שלט Futaba 10
-מקלט R6014FS(חיבור לויבאר רגיל ללא S-bus)
תודה רבה מראש .
דני.
שלום לכולם.
מישו יכול להסביר איך לכוון גוברנור של Vbar מול שלט futaba?
-גרסה 5.3
-שלט Futaba 10
-מקלט R6014FS(חיבור לויבאר רגיל ללא S-bus)
תודה רבה מראש .
דני.
נערך לאחרונה על ידי silenser; 17-10-2012 בשעה 15:07:15.
.Best Regards
Daniyar Sadykov
Symmetric X600
Edge120A HV
O.S 4535-560KV
Torq Servo
Mikado V-Stabi
T-Rex550 DFC
KDE 600XF 1100KV
CC Edge 100A
Mikado V-Stabi Mini
Bec Pro
.Keep moving forward
בבקשה
כן..... ראיתי את זה ........ הבעיה היא ש לי יש FUTABA ,ובפוטאבות יש טרימר של המצערת שעובד אחרת מ-JR.
.Best Regards
Daniyar Sadykov
Symmetric X600
Edge120A HV
O.S 4535-560KV
Torq Servo
Mikado V-Stabi
T-Rex550 DFC
KDE 600XF 1100KV
CC Edge 100A
Mikado V-Stabi Mini
Bec Pro
.Keep moving forward
יש מפסק T-CUT. בטרימר לא משתמש בכלל.......
.Best Regards
Daniyar Sadykov
Symmetric X600
Edge120A HV
O.S 4535-560KV
Torq Servo
Mikado V-Stabi
T-Rex550 DFC
KDE 600XF 1100KV
CC Edge 100A
Mikado V-Stabi Mini
Bec Pro
.Keep moving forward
הי... גוברנור לא עובד מתחת ל50% של מצערת.
אתמול הצלחתי להגיע ל 0% מנוע בעזרת end points של מצערת.
עכשיו מה שנשאר זה רק להבין למה במקסימום מצערת הקרבוראטור פתוח לא ל100% . זה בסדר?
כוון של סרוו נכון, מערכת יודעת איפו max throttle & motor off.
.Best Regards
Daniyar Sadykov
Symmetric X600
Edge120A HV
O.S 4535-560KV
Torq Servo
Mikado V-Stabi
T-Rex550 DFC
KDE 600XF 1100KV
CC Edge 100A
Mikado V-Stabi Mini
Bec Pro
.Keep moving forward
אתה צריך להגיע למצב שנקודת כיבוי המנוע שלך תראה בויבאר 115%- ושמקסימום מנוע יראה 100%+
בשביל להשיג את ה 115%- אתה צריך קודם כל כשזרוע הסרוו מנותקת לכוון עם ה-END POINTS של המצערת בשלט לערך שיראה לך בערוץ בויבאר 115%- (בשלט זה יראה משהו אחר וזה בסדר) ואז לחבר את זרוע הסרוו ולעבור למסך GOV2 ולסמן COLLECTIVE CONTROL בויבאר אחרי שוידאת שגרף הקולקטיב בשלט הוא ליניארי מ-0 עד 100 ואז לתת מקסימום מצערת ולכוון בויבאר את הלימיט כך שיהיה קרוב ל-100% כל האפשר ללא בינדינג של זרוע הסרוו.
איזה מוד גוברנור בחרת מלכתחילה ? COMBINED MODE? או 2 CHANNEL MODE?
מה שכתבתי לך תקף לשניהם אבל ההמשך קצת שונה.
היי.... יש לי combined mode, הכל נשלט דרך ערוצ אחד של המצערת ל aux של ויבאר .
.Best Regards
Daniyar Sadykov
Symmetric X600
Edge120A HV
O.S 4535-560KV
Torq Servo
Mikado V-Stabi
T-Rex550 DFC
KDE 600XF 1100KV
CC Edge 100A
Mikado V-Stabi Mini
Bec Pro
.Keep moving forward
אוקיי לאחר שביצעת את מה שרשמתי לעיל,
אתה צריך להבין כמה דברים:
יש חשיבות מאוד גדולה לכך שמנוע כבוי יהיה ב 115%-
בגרף המנוע בנורמל בשלט תכוון את כל הנקודות על משהו כמו 5%.זה יהיה מצב המפסק שבו אתה מתניע את המנוע.
לאחר שאתה משיג את זה אתה מעלה את הקיזוז של המצערת עד ל 92%- (ויבאר) ושם יהיה הסרק שלך. כיבוי מנוע ב 115%- (ויבאר).
עכשיו כרגע אני אסביר לך איך לכוון מצב טיסה IDLE UP 1 עם מהירות ראש אחת מפני שבשביל להגדיר עוד מצב טיסה עם מהירות ראש אחרת אתה צריך להשתמש ב BANK SWITCHING בויבאר וזה הסבר להמשך...
במסך GOV 2 בויבאר תכניס לחלונית גיר את יחס ההעברה של הממסוק שלך ותכניס את מהירות הראש המקסימלית נניח 2300 סל"ד. נניח שאתה מעוניין במהירות 2000 סל"ד. בגרף המצערת של IDLE UP 1 תעשה גרף שטוח של כל הנקודות נניח ב-93% ותסתכל בויבאר איזה מהירות ראש זה נותן לך ותשנה בהתאם.
איך זה עובד: אתה מתניע את המסוק בנורמל ובשביל להמריא אתה מעביר מפסק לאיידל אפ 1 ואז הויבאר מחיש את המנוע אוטומטית ב-SOFT START למהירות המבוקשת ואתה ממריא. כשאתה נוחת או שאתה מעביר חזרה לנורמל ולמעשה לסרק או שאתה מגדיר מפסק לכיבוי מנוע בערך 115%- בויבאר שדיברנו עליו. יש עוד דברים לדעת ולכן אני ממליץ לגשת לאתר שלהם ולקרוא ביסודיות! http://vstabi.info/en/node/760
בהצלחה!
היי . תודה על העזרה . אתמול כוונתי אותו מחדש.
רק לא הצלחתי להבין למה הוא לא פותח קרבורטור עד הסוף..... אפשר להגיע למקסימום רק דרך עליית נקודות בגרף במערכת( חלון של גוברנור איפו יש גרף של המצערת) מ100% לכוון 110%.
.Best Regards
Daniyar Sadykov
Symmetric X600
Edge120A HV
O.S 4535-560KV
Torq Servo
Mikado V-Stabi
T-Rex550 DFC
KDE 600XF 1100KV
CC Edge 100A
Mikado V-Stabi Mini
Bec Pro
.Keep moving forward
שוב, כמו שאמרתי, 100% מצערת זה גרף מנוע שטוח באיידל אפ כאשר כל הנקודות ב 100% וזה משקף את מהירות הראש המקסימלית שקבעת בויבאר שתהיה במסך GOV 2.
את גרף המצערת בויבאר תשאיר בצורת V ותטיס. אם בהורדת סטיק מהירה המנוע דועך אז תעלה את ערך ה MIN. GOV שהוא בעצם השפיץ התחתון של גרף ה V. אם המנוע נכנס ל OVERSPEED רציני אז תוריד מעט את ה MIN. GOV . המצב האידאלי הוא קצת OVERSPEED בהורדת סטיק לטיסת 3D. זה הכל ניסוי וטעייה ומשחק עם ה MIN. GOV.