שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: F3A brake

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל F3A brake

    נתקלתי במושג הזה במהלך תיכנות בקר, ואני לא מבין מה זה אומר ולמה זה נועד
    מישהו יודע ?
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: F3A brake

    לדעתי מדובר על ה - BRAKE המוכר.
    ב F3A נוהגים לשים את המנוע על מצב BRAKE כדי להוריד גרר בגלישה ללא מנוע (פרופ עומד במקום)
    כידוע, תופעת ה WINDMILLING, מצב בו הפרופ מסתובב חופשי, מייצרת גרר לא רצוי...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: F3A brake

    מצאתי משהו קצת שונה ומעניין

    "This is the addition of a proportional brake (now commonly called an F3A brake) to the controllers. Essentially it is identical to the brakes used on RC cars and works by initiating a brake at approximately 5% throttle and increasing braking power to 100% at 0% throttle position."

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: F3A brake

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    לדעתי מדובר על ה - BRAKE המוכר.
    ב F3A נוהגים לשים את המנוע על מצב BRAKE כדי להוריד גרר בגלישה ללא מנוע (פרופ עומד במקום)
    כידוע, תופעת ה WINDMILLING, מצב בו הפרופ מסתובב חופשי, מייצרת גרר לא רצוי...


    זה לא זה.
    פונקצית המעצור המוכר קיימת בסעיף אחר בתיכנות ואין אפילו טיפת קשר בין הפונקצויות האלו
    אפילו יש שם דרישה לתכנת את הפונקציה הזאת ב4 מצבי מיצערת ובכלל לא ברור לי בשביל מה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: F3A brake

    עודד - pomerus בדיוק כתב לך מעל את ההסבר.
    אם אני מבין נכון, מדובר במעצור שפועל באופן פרופורציונלי למיקום המצערת, ולא רק ב-0%.
    כך שלמשל אם אתה מוריד את המצערת מ-100% ל-5% באופן מיידי (ולא בהדרגה), הפרופ' יאט את המהירות הרבה יותר מהר לרמה של 5%, במקום לאבד אותה באופן הדרגתי.
    בטח יש עוד שימושים לזה כדוגמת בלימת הטיסן בצלילה ע"י הפעלת המנוע בסל"ד נמוך (ומניעה ממנו להגביר את הסל"ד בעקבות המעצור הזה)
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: F3A brake

    אוקי, נניח שאני מטיס את הטיסן במהירות 100קמ"ש ו-100% מצערת (לצורך העניין F3A), כאשר אני מוריד את המצערת ל-0% הטיסן ימשיך ללא קושי,
    כמובן במצב שהמנוע יעשה "ברייק" החיכוך מהפרופ יקטן והטיסן כמעט ולא יאבד מהירות בטיסה אופקית או יאבד מהירות "לאט" יחסית..
    אבל אם אוריד את המצערת למצב של 5% והמנוע יסובב את הפרופ לא בקצב של "X" סל"ד השווה ל-100קמ"ש מהירות טיסה, כלומר לא תואם את הסל"ד והפיץ' של הפרופ,
    הפרופ יתפקד כמעצור מאוד אפקטיבי ונקבל ממש "מעצור אוויר".
    אפשרות זו מאפשרת עוד דרך לתרגילים שונים עם טיסן ובטיסה מסוג F3A.

    זה מה שאני מבין מהפונקציה הזו, זה נראה לי די הגיוני, במיוחד באופי טיסה כמו F3A או גם 3D, מעולם לא יצא לי להשתמש בכזו והאמת שלא נתקלתי בה..
    נראה לכם?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: F3A brake

    אני יכול להבין את ההיגיון שבזה, אפילו עלה בדעתי לדאוג למשהו כזה על ההוטליינר שלי כדי לייצר עצירה בעזרת הפרופ, אבל וויתרתי על זה למרות שבבקר שלי קיימת הפונקציה הזאת.
    זה הבקר:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=20690
    היה קשה ומסורבל ביותר לתכנת אותו (עם כרטיס התיכנות המיועד כמובן)

    אבל מה עם מישהו שיודע מה זה מנסיון ולא מהשערות?
    אין כאן אחד כזה?
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 12-10-2012 בשעה 10:00:43.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: F3A brake

    מתחרי F3A מכירים ומשתמשים בפונקציה (לפחות המנוסים שבהם שמתחרים בבינלאומיים)
    כפי שתואר כאן, זו הורדת סל״ד לערך מאד נמוך על מנת לשמש כמעצור אויר (לא מדובר בנעילת הפרופ אלא להפך, לסובב אותו באיזור ה 5%).
    בתרגילי F3A נדרש דיוק גבוה מאד ולכן יש צורך בבלימת הטיסן בצלילות אנכיות (עם האף לכיוון הקרקע). על מנת להוסיף גילגולים מדוייקים במהירות קבועה.
    מי שראה טיסות F3A מקצועיות יכול לשים לב שהמהירות בנסיקה ובצלילה כמעט זהות
    גבי

  9. המשתמשים הבאים אמרו תודה לgmagnezi על הודעתו:

    wind556 (13-10-2012)

נושאים דומים

  1. שימוש במוד BRAKE בטיסנים חשמליים
    על ידי דניאל דקל בפורום סקירות רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-04-2012, 17:20:06
  2. [עזרה!] תכנות air brake עבור דאון
    על ידי aofer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-09-2010, 20:53:55
  3. [עזרה!] בקר superbrain לא מבצע hard brake
    על ידי nimo בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-07-2010, 21:16:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •