אחרי הלחמת הבקר למנוע האם חייב שרינק או שדבק אזולירבנד שחור יכול גם לעשות את העבודה ?
יש לציין שזו הפעם הראשונה שאני מתעסק עם מלחם ככה שאין לי ידע מוקדם.
תודה
ניר.
אחרי הלחמת הבקר למנוע האם חייב שרינק או שדבק אזולירבנד שחור יכול גם לעשות את העבודה ?
יש לציין שזו הפעם הראשונה שאני מתעסק עם מלחם ככה שאין לי ידע מוקדם.
תודה
ניר.
יעשה את העבודה , המטרה היא לבודד את חוטי המנוע\בקר אחד מן השני. כמו גם לאבטח את החיבור בינהם.
איתי.
.Itay.
בשום פנים ואופן לא איזולירבנד! הוא לא מחזיק לההרבה זמן, הוא לא באמת יבודד את החוטים בגלל שאין שטח הדבקה.
הכי טוב שתפנה למישהו שיודע מה הוא עושה ותלמד ממנו
מאד לא רצוי. זה איזור יחסית חם, איזולירבנד יתפרק במהירות, וקצר באזור הזה הוא (כמעט) הדבר האחרון שאנחנו רוצים, בפרט באוויר.
אני לא יודע איזה בקר אתה מלחים, אבל הזרמים שעוברים בחוטים האלו יכולים להגיע לעשרים ושלושים ומעלה אמפר.
ההלחמות צריכות להיות איכותיות, אחרת עלול להווצר נתק ו/או התחממות של החיבור.
נתק כזה באוויר, אם הוא בין הבקר למנוע ישבית את המנוע שזה לא נעים. אם הוא בין הבקר לסוללה ישבית את כול הטיסן (כי המקלט והסרוואים מקבלים מתח מהבקר) והטיסן יעבור למצב "אבן באוויר" וריסוק לקרקע.
המלצתי לך - תמצא חבר או מכר או ידיד או שכן שיש לו נסיון בהלחמות, ולפחות את הראשונות תעשו יחד. זה לא תורה מסיני, אבל זה יכול לחסוך צרות.
שרינק הרבה הרבה יותר מומלץ מאיזולירבנד מכול הסיבות שאמרו. לכול מי שמטיס חשמלי יש שרינקים בארגז או בבית. תגיע לשטח הטסה ותקבל.
ואם לא.
כתיקון חרום אפשר לחזק את האיזולירבנד עם אזיקון. כדי שלא יפתח הדבק מהחום.
והוא יפתח.
sgs II