תקלת גזירת הציר עדיין נבדקת , פיצוי כבר ניתן (הלוואי וכל העסקים בארץ היו נוהגים כך)
יפה מאוד - טיפול של יבואן רציני ואחראי, כל הכבוד (מכל הלב) !
אגב קורה גם במנועי ALIGN :
Align 430XL or 430L broken motor shaft
מי אמר ש ALIGN חפים "מפדיחות"
לגבי הME , אין פה שוני של ממש במכלולים קריטיים שאמורים ליצור הבדל בין הSE לME
התכנון הוא אותו תכנון - איפה שניתן הוזילו עלויות
הוזילו עליות משמעו (בדרך כלל איכות נמוכה יותר).
לדוג' מייצבים מקרבון שמחירים בארץ 60 ש"ח , מה תרומתם לטיסה של מטיס מתחיל ?!?
אתה צודק - כלום, אין תרומה.
הוחלפו במייצבים מפלסטיק שמחירם יהיה 20 ש"ח , וזה עדיף הרי שהם נוטים להשבר בכל נגיעה בקרקע !!!
אינני יודע, לא מכיר את המסוק.
האלק' זהה ביניהם , הצירים וכל העברת הכח זהה , ותמיד אפשר להחליף חלקים בין הME לSE !
למה להחליף ?, זה מה שהצעתי ...אם כבר COPTERX ללכת על ה V2
בכל מקרה ההמלצה להמתין היא נכונה ! לא בשביל הניסיון ...
בגלל שהמשלוח עוד בדרך לארץ
