שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 26

נושא: ביקסלר 3, FPV

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ביקסלר 3, FPV

    לא להתלהב, מדובר בביקסלר 2 שהוא השלישי שלי.

    אחרי שהטסתי אותו וראיתי שהכלי ממש מעולה, יציב ויכול לסחוב משקל יפה.
    מעבר להיותו גדול יותר במפתח הכנפיים, אורך הגוף ונפח, יש לו כל מיני חידושים כגון: מדפים, תושבת מנוע, נעילת כנפיים, אפשרות להכניס פרופ גדול יותר, מכסה שקוף, קורת חיזוק לגוף, צירים להגאים ולמדפים, מגן גחון וזנב מפלסטיק, תעלת חוטים למנוע משני כיוונים, מקום להעברת חוטי סרבו מאזנות ועוד...

    אחרי שראיתי שהוא טס טוב כטיסן מנוהג RC, היגיע הזמן לדחוף פנימה את הארדואינו.
    האף של הביקסלר 2 ארוך יותר, דבר המאפשר משחק רב, החיסרון שהוא מסתיר יותר למצלמה שיושבת מעל הטיסן.
    היות ודגם הזה דואה טוב יותר וגם מצוייד במדפים, ניתן בקלות להציף אותו לפני הנגיעה בקרקע. לכן החלטתי לנצל את פתח האוורור בחרטום להתקנת מצלמה.

    לסיום, כמה טיפים (לא חוטים!):
    את מרכז הכובד (בכל המוקצפים) אני מסמן ע"י סיכות עם ראש פלסטיק, מין חרוז קטן. אני נועץ שתי סיכות בקו ה CG האחורי ביותר ועוד שתיים בקידמי ביותר. באופן כזה אני יכול במהירות, גם בשטח לבחון אם אני מעבר לגבולות האיזון. כמובן שמרכז הכובד המדוייק הוא באלכסון ארבעת הסיכות, יש תמונה.
    בתחתי הכנפים אני תמיד מוסיף טסה סיבים. זה מאוד עוזר להחזקת כנפיים ישרות בעומס גדול.
    ואחרון, כדאי להוסיף מוביל קצר לפושרוד של הגה הכיוון, המרחק בין משטח ההיגוי ליציאת הפושרוד מהגוף הוא גדול מידי.
    אחרי שטיסות הניווט עברו בהצלחה, אפשר לחבר את הווידאו.

    ביקסלריציק
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	20120915_204916.jpg‏ 
Views:	302 
Size:	502.7 קילובייט 
ID:	76647   Click image for larger version. 

Name:	20120915_204926.jpg‏ 
Views:	278 
Size:	507.3 קילובייט 
ID:	76648   Click image for larger version. 

Name:	20120922_232015.jpg‏ 
Views:	270 
Size:	505.5 קילובייט 
ID:	76649   Click image for larger version. 

Name:	20121006_193132.jpg‏ 
Views:	274 
Size:	480.5 קילובייט 
ID:	76650   Click image for larger version. 

Name:	20121006_193157.jpg‏ 
Views:	282 
Size:	489.5 קילובייט 
ID:	76651  

    Click image for larger version. 

Name:	20121007_173353.jpg‏ 
Views:	276 
Size:	480.7 קילובייט 
ID:	76652   Click image for larger version. 

Name:	20121007_173407.jpg‏ 
Views:	287 
Size:	518.4 קילובייט 
ID:	76653   Click image for larger version. 

Name:	20121010_213732.jpg‏ 
Views:	282 
Size:	475.5 קילובייט 
ID:	76654   Click image for larger version. 

Name:	10092012527.jpg‏ 
Views:	344 
Size:	231.0 קילובייט 
ID:	76655   Click image for larger version. 

Name:	CG.jpg‏ 
Views:	260 
Size:	483.3 קילובייט 
ID:	76656  

    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ביקסלר 3, FPV

    יפה מאד. אין ספק שזה הטיסן צב'ר הבא שלי.

    איזה מנוע בחרת בסוף ?


    תודה על המידע.

    sgs II

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    שכחתי עוד טיפ חשוב:
    בכל הטיסנים המצויידים בטייסים אוטו' או כל כרטיס אחר המסוגל לפתוח מנוע באופן עצמאי, אני תמיד מוסיף משבת על קו ההזנה של הבקר.
    בשטח אני מחבר את הסוללה לכל המערכת, בודק/מכייל/מכניס נק' ניווט/מכייל פרמטרים, וכל זה ללא חשש של התנעה לא מבוקרת.
    רק כשאני מוכן לטיסה, אני מחבר "פלאג קצר" על קו הבקר. לא הפלאג כדאי לחבר בחוט למטוס כדי לא לאבד אותו!!!

    Click image for larger version. 

Name:	20121010_213732.jpg 
Views:	250 
Size:	475.5 קילובייט 
ID:	76657
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  4. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאיציק רונן על הודעתו:

    mix57 (28-10-2012)

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: ביקסלר 3, FPV

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    יפה מאד. אין ספק שזה הטיסן צב'ר הבא שלי.

    איזה מנוע בחרת בסוף ?


    תודה על המידע.

    sgs II
    תודה, הלכתי על RC TIMER, 2212/6.
    מנוע של 80 גרם ויכול לדחוף פרופ 7".
    כרגע הוא טס עם 6X4. אני צריך בקר 40 אמפר כדי להוציא מהמנוע 350 ואט.
    אני מצפה לנצילות מאוד טובה איתו וכוח מספיק.
    אני לא חושב שיש טעם לעלות למנועים במשקלים גבוהים יותר בואטים מטורפים, כמובן לא לFPV.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ביקסלר 3, FPV

    מעולה. לינק בבקשה ?

    sgs II

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    מה, למנוע?
    קבל.
    אשמח לחלוק איתך הזמנה של עוד אחד.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    יפה מאוד איציק
    הבלאגן חוגג ....

    ה- RC TIMER ממש לא אוהב פרופ מעל 6X5.5 בהנחה שמדובר על שלושה תאים.
    יש לו נטיה להשרף.

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ביקסלר 3, FPV

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    מה, למנוע?
    קבל.
    אשמח לחלוק איתך הזמנה של עוד אחד.
    זה הערסי הרגיל .. לא ?

    אני אצטרך משהו לביקסלר ..' אבל תנסה אותו קצת קודם .. שנדע שהוא באמת מתאקלם בסביבתו החדשה :-)

    sgs II

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    well ... ?

    should i get one ?

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ביקסלר 3, FPV

    בשבועות האחרונים חפרתי בעזרתו של עומר בכל פינות הרשת בחיפוש אחר מנוע באזור 70-100 גרם, להספקים סביב ה 300 ואט, לפרופ 7 בסוללה 3 S. מוזר אבל אין חייה מתאימה.
    בסופו של דבר הוחלט ללכת על פרופ 8 עם מתאם.

    המנוע של טונרג'י, נראה באיכות מעולה, מהאריזה ועד המתאמים.
    מתאם מנוע שזהכרתי קודם.
    יחד עם פרופ 8x6, קיבלתי 325 ואט ב31 אמפר.
    ממתין להפוגה בגשם...

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709455654.jpg‏ 
Views:	170 
Size:	44.6 קילובייט 
ID:	78281   Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709479071.jpg‏ 
Views:	152 
Size:	39.3 קילובייט 
ID:	78282   Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709501436.jpg‏ 
Views:	158 
Size:	45.4 קילובייט 
ID:	78283   Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709515606.jpg‏ 
Views:	146 
Size:	38.4 קילובייט 
ID:	78284   Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709528742.jpg‏ 
Views:	156 
Size:	43.8 קילובייט 
ID:	78285  

    Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709543520.jpg‏ 
Views:	151 
Size:	40.0 קילובייט 
ID:	78286   Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709555790.jpg‏ 
Views:	157 
Size:	44.9 קילובייט 
ID:	78287   Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709576465.jpg‏ 
Views:	162 
Size:	52.5 קילובייט 
ID:	78288   Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709602996.jpg‏ 
Views:	167 
Size:	47.1 קילובייט 
ID:	78289   Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709617710.jpg‏ 
Views:	164 
Size:	42.9 קילובייט 
ID:	78290  

    Click image for larger version. 

Name:	uploadfromtaptalk1353709645364.jpg‏ 
Views:	160 
Size:	43.8 קילובייט 
ID:	78291  
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ביקסלר 3, FPV

    כשאתה נמצא בצד הנגדי לאנטנה והמנוע חוסם את קו הראיה של ה 5.8
    זה לא הורג לך את הוידאו ?

    sgs II

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ביקסלר 3, FPV

    1. עוד לא בדקתי אותו באוויר. אני לא מצפה לטווח מעבר ל300 מטר.
    2. אני חושב שהגלים יעקפו את הנק' של המנוע, זה לא ממש קיר וכל תופעת הגלים היא קצת לא צפויה.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ביקסלר 3, FPV

    צפוייה לא .. אבל בניסוי וטעיה,... אפשר ללמוד.
    בפלקון זה הרג אותי לגמרי.
    ואני מתכוון לקלקר עצמו.
    הייתי מגיע ל 500 מטר עם אנטנות אומני.
    עם הרחפן כשהאנטנה זקורה למעלה אני מגיע ל 450. כשמסתובב לחזור. מת הוידאו

    sgs II

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ביקסלר 3, FPV

    ברור שצריך לבדוק את הדברים באוויר ובעיקר בזהירות (כמאמר הקיפודים).
    זה הייתרון שיש טייס אוטו', אפשר להתרחק בכל פעם עוד קצת, לעשות סיבובים במקום ולבחון את האיכות ב 360 מעלות.

    using Tapatalk 2
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  16. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאיציק רונן על הודעתו:

    guy1a (24-11-2012)

  17. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    ממש יפה, עבודה נקייה מאוד.

    האם ההגבה הנוספת השפיעה משמעותית על הזוית של המנוע ביחס למקור?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  18. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    מניין תושבת המנוע הזו ?

  19. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    ממש יפה, עבודה נקייה מאוד.

    האם ההגבה הנוספת השפיעה משמעותית על הזוית של המנוע ביחס למקור?
    הזוית הבסיסית נשמרת. וזה אומר שקו המנוע עולה מעל נק' הדחיפה המקורית. היות ובמקור היה מרווח לפרופ 7, השינוי ל8 (~ 13ממ') בגובה נראה לי שלא יקריטי, אבל בהחלט דורש בדיקה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    מניין תושבת המנוע הזו ?
    זו התושבת - קישור - מצאתי אותו לאחרונה במיקרה ואז ראיתי שהוא פורסם אצלנו ב 2011
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  20. #18
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    250
    תודה!
    21
    הודה 10 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    יפה מאוד איציק.
    אגב אני רואה ששוב החלפת מנוע ?

  21. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ביקסלר 3, FPV

    ציטוט נכתב במקור על ידי mix57 צפיה בהודעה
    יפה מאוד איציק.
    אגב אני רואה ששוב החלפת מנוע ?
    לא הבנתי, כל התרגיל היה להחליף מנוע, לאחד שיודע לדחוף 7-8"

    Tapatalk 2 הרשמו, חבל"ז
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  22. #20
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    250
    תודה!
    21
    הודה 10 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    איזה מנוע זה ?
    בסט התמונות יש יותר מאחד

  23. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    ציטוט נכתב במקור על ידי mix57 צפיה בהודעה
    איזה מנוע זה ?
    בסט התמונות יש יותר מאחד
    המנוע ה"צהוב" בתמונת הפירוק הוא הRCTIMER 2200 KV, עם פרופ 6X5.5 הוא היה נחמד מאוד בביקסלר הראשון.
    בביקסלר הזה ממש היה חסר כוח. אני לא מדבר על ביצועי 3D, אני מדבר על כניסה לתוך הרוח, קצת יותר מהירות בישרה ואופקית.

    המנוע החדש הוא Turnigy Aerodrive SK3 - 3530-1460kv
    המנוע נותן ביצעוים מצויינים, התחושה היא של מנוע איכותי. אבל בעיקר אין את הצוויחה של המנועים החמים יותר. בטיסת הניסוי הראשונה (עומר ואני עם שני סטאפים זהים, המטוס שלי כבד יותר), המנוע נתן את הכוח והביצועים שציפינו.
    הייתה בעיה שבפתיחת מנוע (מישרה ואופקית), הטיסן נדחף למטה. בטיסה שניה עומר בדק את הסאטאפ עם משקל נוסף באף (CG במיקום הקידמי ביותר, המתוכנן) והביצועים היו מצויינים. המטוס לא "תפר" יותר בפתיחת מנוע.
    בגלל הגשם לא הספקתי להטיס שוב, אני מתכנן לבחון גם אצלי ב CG קידמי וגם נצילות בפרופ 9X4 במקום ה 8X6.

    פרופיציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  24. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    ציטוט נכתב במקור על ידי mix57 צפיה בהודעה
    איזה מנוע זה ?
    בסט התמונות יש יותר מאחד
    המנוע ה"צהוב" בתמונת הפירוק הוא הRCTIMER 2200 KV, עם פרופ 6X5.5 הוא היה נחמד מאוד בביקסלר הראשון.
    בביקסלר הזה ממש היה חסר כוח. אני לא מדבר על ביצועי 3D, אני מדבר על כניסה לתוך הרוח, קצת יותר מהירות בישרה ואופקית.

    המנוע החדש הוא Turnigy Aerodrive SK3 - 3530-1460kv
    המנוע נותן ביצעוים מצויינים, התחושה היא של מנוע איכותי. אבל בעיקר אין את הצוויחה של המנועים החמים יותר. בטיסת הניסוי הראשונה (עומר ואני עם שני סטאפים זהים, המטוס שלי כבד יותר), המנוע נתן את הכוח והביצועים שציפינו.
    הייתה בעיה שבפתיחת מנוע (מישרה ואופקית), הטיסן נדחף למטה. בטיסה שניה עומר בדק את הסאטאפ עם משקל נוסף באף (CG במיקום הקידמי ביותר, המתוכנן) והביצועים היו מצויינים. המטוס לא "תפר" יותר בפתיחת מנוע.
    בגלל הגשם לא הספקתי להטיס שוב, אני מתכנן לבחון גם אצלי ב CG קידמי וגם נצילות בפרופ 9X4 במקום ה 8X6.

    פרופיציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  25. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאיציק רונן על הודעתו:

    mix57 (04-12-2012)

  26. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ביקסלר 3, FPV

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    המנוע ה"צהוב" בתמונת הפירוק הוא הRCTIMER 2200 KV, עם פרופ 6X5.5 הוא היה נחמד מאוד בביקסלר הראשון.
    בביקסלר הזה ממש היה חסר כוח. אני לא מדבר על ביצועי 3D, אני מדבר על כניסה לתוך הרוח, קצת יותר מהירות בישרה ואופקית.

    המנוע החדש הוא Turnigy Aerodrive SK3 - 3530-1460kv
    המנוע נותן ביצעוים מצויינים, התחושה היא של מנוע איכותי. אבל בעיקר אין את הצוויחה של המנועים החמים יותר. בטיסת הניסוי הראשונה (עומר ואני עם שני סטאפים זהים, המטוס שלי כבד יותר), המנוע נתן את הכוח והביצועים שציפינו.
    הייתה בעיה שבפתיחת מנוע (מישרה ואופקית), הטיסן נדחף למטה. בטיסה שניה עומר בדק את הסאטאפ עם משקל נוסף באף (CG במיקום הקידמי ביותר, המתוכנן) והביצועים היו מצויינים. המטוס לא "תפר" יותר בפתיחת מנוע.
    בגלל הגשם לא הספקתי להטיס שוב, אני מתכנן לבחון גם אצלי ב CG קידמי וגם נצילות בפרופ 9X4 במקום ה 8X6.

    פרופיציק
    ממה נובע ההבדל בביצועי המנוע בין הביקסלרים?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  27. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ביקסלר 3, FPV

    הי איציק,

    ראיתי את ההתקנה שלך על הביקסלר 2. ראיתי בנוסף עוד התקנות ברשת ואשמח לייעוץ.
    1. ראיתי בהתקנות נוספות שבאמת החליפו את התושבת למתכווננת ששמת, במידה ואקח את המנוע שהצעת איזה פרופ מומלץ לטיסת צבר. ראיתי שהמון מטיסים עם המנוע הכתום 2820 משהו כזה.
    2. ראיתי שגם אתה פתחת ״דלת״ בצד הגוף לגישה נוחה. אולם אצלך הוא קטן יותר אני משער בגלל הסרוואים. בהתקנות אחרות הם העבירו את הסרוואים אחורה ומיתקנו אותם על המייצבים עצמם(גם גובה גם כיוון) וכך חסכו גם את כל הפושרוד הענק, הוסיפו משקל מאחורה לטובת cg בהתקנות צבר ובנוסף השיגו הרבה מאוד מקום לציוד.
    יש יתרון בזה, כדי לעשות את המתקון ככה?
    3. לגבי הכנפיים, ממליצים לחרץ חורים לטובת מוטות קרבון ארוכים בטענה שהכנפיים חלשות. באמת מורגש העניין?

    בנוסף דברים שראיתי שחוזרים על עצמם זה גיפיאס על הזנב מצלמות ומשדר וידאו במקום החופה(לא מבין איך זה לא גורם להפרעות), בקר למעלה כדי שיתקרר כמו
    שאתה עשית. בנוסף עוד טיפים שרכשת עם הזמן ולא עדכנת בשרשור?

    אם תוכל לעזור אני יותר מאשמח!!
    תודה
    דוגמא:
    http://fpv-forum.com/index.php?topic=1479.0

  28. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 3, FPV

    ציטוט נכתב במקור על ידי tamos צפיה בהודעה
    הי איציק,

    ראיתי את ההתקנה שלך על הביקסלר 2. ראיתי בנוסף עוד התקנות ברשת ואשמח לייעוץ.
    1. ראיתי בהתקנות נוספות שבאמת החליפו את התושבת למתכווננת ששמת, במידה ואקח את המנוע שהצעת איזה פרופ מומלץ לטיסת צבר. ראיתי שהמון מטיסים עם המנוע הכתום 2820 משהו כזה.
    ל FPV המלצתי מנוע שמסתובב בסל"ד נמוך עם הרבה כוח. סל"ד גבוה אלו מנועים יותר "חמים" בצריכת זרם גבוה ובדרך כלל בנצילות פחות טובה, הם גם די מרעידים את המטוס בחוסר איזון הקל ביותר. בנוסף, המטוס עם כל הציוד יוצא יחסית כבד ונדרש דחף זמין.
    בעיקרון אני מעדיף לעלות בפרופ למינימום של קוטר 8" בגודל כזה של טיסן. היום יש לי על הביקסלר פרופ 9X4.5, עם סוללה 2.2 אמפר, כל הציוד כולל טלמטריה, וידאו ומצלמה, נותן כ 20 דקות טיסה שזה בערך טיול/סיבוב של 20 קילומטר.

    2. ראיתי שגם אתה פתחת ״דלת״ בצד הגוף לגישה נוחה. אולם אצלך הוא קטן יותר אני משער בגלל הסרוואים. בהתקנות אחרות הם העבירו את הסרוואים אחורה ומיתקנו אותם על המייצבים עצמם(גם גובה גם כיוון) וכך חסכו גם את כל הפושרוד הענק, הוסיפו משקל מאחורה לטובת cg בהתקנות צבר ובנוסף השיגו הרבה מאוד מקום לציוד.
    אני פתחתי את הדלת/פתח לטובת טייס אוטו' (ארדואינו). הפתח צר ומספיק למשימה הזו. פתח גדול מדי יחליש את גוף המטוס בנקודה די קריטית. במידה ואתה לא משתמש בטייס אין בכלל צורך במקום הזה. למודל הזה יש אף גדול שמספיק לכל הציוד גם בלי להשתמש באיזור הזה.
    יש יתרון בזה, כדי לעשות את המתקון ככה?
    אני לא אוהב את הרעיון. בעיקרון זה נחמד לשים את הסרבו הכי קרוב לנקודת העבודה, יש לזה המון יתרונות. ברוב כלי הטיס זה מה שנהוג. החסרון הגדול של סרבויים מרוחקים (מהמקלט) אלו הם חוטי החשמל המאוד ארוכים. 1. הם שוקלים יותר מהפוש-רוד. 2. יש נפילות מתח לאורך הקוים. 3. החוטים הארוכים משמשים כאנטנות ויכולים להיות מופרעים או להכניס הפרעות.
    במידה ובכל זאת רוצים/חייבים לעשות את זה: כדאי לעבוד עם חוטים בעובי הנכון (בנהתאם לצריכת הזרם של הסרבו). החוטים חייבים להיות מפותלים סביב עצמם. הפיצול מבטל את הרעשים בין הקו ההולך לחוזר (בגדול). בתעופה מקובל להוסיף סיכוך בנוסף לפיתול. כך שאתה מבין למה אני ממליץ לא לעשות את זה עם לא חייבים.

    3. לגבי הכנפיים, ממליצים לחרץ חורים לטובת מוטות קרבון ארוכים בטענה שהכנפיים חלשות. באמת מורגש העניין?
    אני לא מוסיף ולא ממלא קורות. זה המון משקל ובעיקר הרבה עבודה. בכל טיסני הEPP/EPO אני מדביק טסה סיבים בחלק התחתון של הכנף, משום שהבעיה היא בהתרוממות הכנף בגלל העומס. הטסה מאפשרת גמישות ומגבילה את הכפיפה, וכל זה במשקל נמוך וזמן עבודה אפס.

    בנוסף דברים שראיתי שחוזרים על עצמם זה גיפיאס על הזנב מצלמות ומשדר וידאו במקום החופה(לא מבין איך זה לא גורם להפרעות), בקר למעלה כדי שיתקרר כמו
    שאתה עשית. בנוסף עוד טיפים שרכשת עם הזמן ולא עדכנת בשרשור?
    ראשית זה כן גורם להפרעות. צריך להיזהר מתמונות בשרשורים. מישהו מעלה תמונה של מיתקון מגניב ואצלך נוצר הרושם שזה מה שצריך וזה מעולה, מעט אנשים חוזרים לדווח על התקלות.
    וגם אם נראה שהכל עובד, בגלל שכל הסביבה רועשת (זה נקרא רצפת רעש גבוה), ברגע שמתחילים קצת להתרחק, חלק מהתקשורות יסבלו קשה.
    מיקום הרכיבים הוא די פשוט:
    הבקר קרוב למנוע ובמקום מאוורר, אין שאלה. הGPS צריך להיות במקום שקט, אני לא אוהב חוטים ארוכים (ראה ערך סרבויים) לכן מיקמתי אותו בחרטום. את הוידאו זרוק לשליש כנף או אחורה לזנב ואת הטלמטריה הפוך מהוידאו. את אנטנת המקלט אני ממקם במרכז המטוס.
    הכלל שלי הוא פשוט: הקולטים אחד לייד השני במרכז המשדרים בקצוות רחוק.


    אם תוכל לעזור אני יותר מאשמח!!
    תודה
    דוגמא:
    http://fpv-forum.com/index.php?topic=1479.0
    הי,
    סליחה על התגובה במאוחרת, הייתי מאוד עמוס בימים האחרונים (האמת שכל הזמן).
    חלק מהתשובות בגוף השאלה.

    מקווה שעזרתי.
    פרופיציק
    נערך לאחרונה על ידי איציק רונן; 25-12-2012 בשעה 23:28:06.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •