שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: מנוע מתחמם בהרצה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    110
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע מתחמם בהרצה

    שלום לכולם

    חבר התייעץ איתי לגבי תופעה שקרתה לו בהרצה של מנוע חדש. המנוע מדגם OS91SZ דלק 30% מגנום רגיל (מהסדרה הישנה) סיכות דלק פתוחות לפי הוראות יצרן. המנוע מניע בקלות וגם נראה עשיר אך לאחר ריחוף קל נראה כי הוא רותח.

    האם הבעייה יכולה להיגרם כיוון שהוא לא הכניס את יחידות השימסים (HEAD GASKET) שמסופקות עם המנוע ? לפי כתבות בחו"ל הבנתי שהמנועים מגיעים מכוונים לדלק 15% ואם משתמשים בדלק 30% יש להוסיף את השימסים.

    ב MANUAL של המנוע לא מוסבר את הצורך בשימסים

    אם יש למישהו עוד רעיון אשמח לישמוע

    תודה גדי
    נערך לאחרונה על ידי gadiro; 24-02-2009 בשעה 22:05:03.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    אני באמת לא סבור שבעיית החימום נובעת בגלל ה"שימסים"שהוא לא הרכיב.
    המנוע אומנם מכוון לדלק 15 אחוז אבל הוא גם מכווון לגובה מסויים על פני כדור הארץ ביחס לים.
    אני לא זוככר בעל פה לאיזה גובה הוא מכוון אבל האם חוץ מזה שהוא חם הוא גם שומע "זימזומים"כשהוא מוריד אותו לסרק?אם אתה יושדע באיזה "זימזומים "מדובר אז אחלה,אם לא מדובר על מין רעש כזה שהמנוע רוצה להעלות את הטורים שלו אבל לא מצליח כי הוא לא מקבל מספיק דלק בכדי לעלות את הטורים,תופעה זאת נוסעת כאשר מנוע חם מידי כתוצאה מכיוון "עני"למנוע.

    מעבר לזה איך בדקתם שהמנוע חם??הוא מאבד כוח?נכבה.?


    אם תרצה עוד עזרה או יעוץ אתה מוזמן להעזר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    110
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    המנוע זורק דלק מהאגזוז ונראה כי הוא דווקא עשיר, גם כשהסיכה נפתחה יותר עדיין המנוע רותח. המנוע לא מאבד כח ולא נכבה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    איך אתה בודק את טמפ' המנוע ומתי ?
    יש פה כתבה מאוד פרודוקטיבית בנושא הרצת מנועים,
    אני ממליץ שתקרא אותה, אולי זה יעזור.

    אורי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    אם אתה מסוגל להניח את האצבע על ה-BACKPLATE של המנוע כשהוא חם ולספור 6 שניות בערך מבלי להרגיש כאב שיגרום לך להזיז אותה אז זה בסדר. כמובן שהבדיקה הזו מתבצעת לאחר שאתה יורד מטיסה מהירה בסיומו של מיכל למצב סרק על הקרקע.
    נערך לאחרונה על ידי liran; 25-02-2009 בשעה 21:03:39.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
    אם אתה מסוגל להניח את האצבע על ה-BACKPLATE של המנוע כשהוא חם ולספור 6 שניות בערך מבלי להרגיש כאב שיגרום לך להזיז אותה אז זה בסדר. כמובן שהבדיקה הזו מתבצעת לאחר שאתה יורד מטיסה מהירה בסיומו של מיכל למצב סרק על הקרקע.

    מד חום מנוע לא יפתור פה את הבעיה של האיש?<?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    ציטוט נכתב במקור על ידי MYHOBBY צפיה בהודעה
    מד חום מנוע לא יפתור פה את הבעיה של האיש?<?
    בהחלט, אם יכול להשיג, לפי מה שידוע לי במקרה הזה כלל האצבע לא תקף, כי אז טמפ' עבודה למנוע שסיים הרצה יכולה להגיע ל-100 מעלות במצב עבודה אופטימלי. במקרה של הרצת המנוע הטמפ' אמורה להיות לדעתי בערך 20 30 מעלות פחות.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    1. תאמר לחבר שלך שיוסיף את השימס 0.2mm לראש.
    2. בדוק את תקינות הפלאג.
    3. לרוב עם דלק מאגנום על מנת לקבל כוח צריך טמפרטורת עבודה גבוהה יותר מדלקים אחרים אך לא נראה לי שזו הבעיה.
    4. עצם העובדה שהאגזוז זורק דלק לא אומר שהמנוע עשיר.
    5. כלל: בהרצה, טמפרטורת עבודה נכונה היא כשאתה יכול לשים את האצבע על כל חלק בנוע כמה זמן שאתה רוצה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    כמובן שמומלץ השימס של ה0.2 אבל אין לכך קשר לתופעה - גם ללא שינויים המנוע לא אמור להתחמם ככה בהרצה. במידה והמנוע מתחמם יש לפתוח את הסיכה ולא משנה כמה עד שהמנוע נפתח בעדינות - הרצה בטמפרטורה גבוהה תקצר מאוד את חיי המנוע. מאוד עוזר לדעתי מד טמפרטורה שמאפשר להגיע לכיוון מצויין גם בלי אוזן מיוחדת.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    110
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    תודה רבה

    העדכן בהמשך

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    בדוק כי מניפת הקירור אכן זורקת האויר דרך השראוד וכי השראוד שלם, אטום וללא בריחות אוויר.
    בדוק כי האגזוז לא סתום חלקית מהראש ואחורה.
    קנה לך מד טמפרטורה לייזר ב-150 ש"ח. תקבל קריאות נכונות ותשאיר לעצמך את כל האצבעות שלמות ללא כוויות וללא ספקולציות האם המנוע חם\פושר\קר או ירוק...

    לנושא השימסים, לעניות דעתי מדובר בשינוי יחסי הדחיסה של המנוע בהתאם לאזורים\טמפרטורות\דלקים בהם יעשה בהם שימוש. לא עד כדי כך ישפיע על מנוע רותח.
    נערך לאחרונה על ידי אבי סירוטה; 25-02-2009 בשעה 23:28:41.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    69
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    היי גדי האם בזמן שהמנוע בסרק הטורים לא משתוללים ( הכוונה עולים יורדים ) אם כן יכול להיות שיש לך יניקת אוויר לא רצויה שמשנה לך את כל התערובת ולכן גם כאשר אתה עם מנוע עשיר אתה עדיין חם ועדיין ולא משנה כמה תפתח או תסגור סיכה עדיין לא תגיע לתערובת נכונה.
    בדוק דליפות בין הגזוז אל המנוע בדרך כלל כאשר הידוק הברגים או אטם שלא סגורים כמו שצריך גורמים לכך שתהיה יניקת אויר מאיזור זה וזה יכול גם להשפיע על העבודה.
    ( אנשים נוטים לזלזל בדליפות מאיזור זה אך עושים זאת רק מחוסר הבנה ).
    נערך לאחרונה על ידי asaf g; 26-02-2009 בשעה 08:14:30. סיבה: טעויות כתיב

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    זה אני מטפל במנוע והשאלה של החבר בעצם הגיע לגדי לא ממני. כך שחסרים פרטים המנוע כן כבה בגלל התחממות. התחלנו ממצב של סיכה ראשית ואמצע כ 2.5 סיבובים פתוחים מניסיון שלי יש בעיה של הספקת דלק המנוע לא זורק דלק מהאגזוז , אין עשן וכמה שפותחים את הסיכה לא מגיע מספיק דלק. אין סתימות בשום מקום. היום הוחלפו כל צינורות הדלק וננסה לעקוף את המשאבה לי יש הרגשה שהרגולטור מונע מעבר של דלק או המשאבה נבודד אחד אחד את הבעיה ונספר לכם בהמשך.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheg צפיה בהודעה
    זה אני מטפל במנוע והשאלה של החבר בעצם הגיע לגדי לא ממני. כך שחסרים פרטים המנוע כן כבה בגלל התחממות. התחלנו ממצב של סיכה ראשית ואמצע כ 2.5 סיבובים פתוחים מניסיון שלי יש בעיה של הספקת דלק המנוע לא זורק דלק מהאגזוז , אין עשן וכמה שפותחים את הסיכה לא מגיע מספיק דלק. אין סתימות בשום מקום. היום הוחלפו כל צינורות הדלק וננסה לעקוף את המשאבה לי יש הרגשה שהרגולטור מונע מעבר של דלק או המשאבה נבודד אחד אחד את הבעיה ונספר לכם בהמשך.
    המשאבה הזאת נוטה לעשות בעיות ללא ספק.
    במקומך הייתי מתמקד בכיוון המשאבה ועוזב את המנוע.
    כמובן לפני זה בדוק אם ענין הדליפות.
    לי היה מנוע שבשביל להטיס הייתי צריך לסגור את שתי הסיכות של הטורים הגבוהים והאיידל אמצע כמעט עד הסוף בכדי שלא יעבוד עשיר.
    ממש מצב שבוא הסיכות היו מתופחות שלוש קליקים.
    כיוון של המשאבה פתר את בעיותי בזמנו.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    אין מה לכוון במשאבה זאת משאבה סגורה וגם אי אפשר לפרק אותה.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheg צפיה בהודעה
    אין מה לכוון במשאבה זאת משאבה סגורה וגם אי אפשר לפרק אותה.
    אם אני זוכר נכון ואני כמעט בטוח(עכשיו הרערעת את ביטחוני)אני זוכר שכן יש שם בורג לכיווון.
    אני בודק וחוזר אליכם.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    ציטוט נכתב במקור על ידי MYHOBBY צפיה בהודעה
    אם אני זוכר נכון ואני כמעט בטוח(עכשיו הרערעת את ביטחוני)אני זוכר שכן יש שם בורג לכיווון.
    אני בודק וחוזר אליכם.
    יואב,

    אתה מדבר על משאבת PERRY שהיתה במנוע CSPEC הישן.
    מאז עברו כ-3 דורות של מנועי 91 ב-OS והדברים השתנו. המשאבה היום כבר ממזמן סגורה ואין לה כיוון, כפי שמשה ציין.

    משה, ספר לנו מה קורה ברגע שאתה עוקף את המשאבה, ונמשיך משם.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    טוב הבעיה נפתרה !!!! המשאבה לא תקינה. עקפנו את המשאבה והמנוע זולל דלק כמו תינוק וקר כמו קרח. הסיכה הוחזרה למצבה הנורמלי כמו בהוראות היצרן

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע מתחמם בהרצה

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    יואב,

    אתה מדבר על משאבת PERRY שהיתה במנוע CSPEC הישן.
    מאז עברו כ-3 דורות של מנועי 91 ב-OS והדברים השתנו. המשאבה היום כבר ממזמן סגורה ואין לה כיוון, כפי שמשה ציין.

    משה, ספר לנו מה קורה ברגע שאתה עוקף את המשאבה, ונמשיך משם.

    כן צר לי,היה לי יום ממש עמוס ורק עכשיו התפנתי לבדיקה.
    אכן התבלבלתי ומדובר במשאבה ללא אופציה לכיוון.

    עמכם הסליחה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •