אני צריך המלצות לסוללות חזקות לטירקס 450 מה עם זאת למשל :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Lipo_Pack.html
וזאת:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s..._3S1P_45C.html
ומה זה אומר הC הזה ?
אני צריך המלצות לסוללות חזקות לטירקס 450 מה עם זאת למשל :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Lipo_Pack.html
וזאת:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s..._3S1P_45C.html
ומה זה אומר הC הזה ?
. יש כמה סוגי C אבל אתה מתכוון למקדם הפריקה המתמשך והמתפרץ. יש גם C שהוא מקדם הטעינה אבל לא קשור לעניין הכח.
ככל שהC גבוה יותר ככה הסוללות מסוגלות לספק זרם גבוה יותר כשהדרך לחשב כמה היא להכפיל את המקדם בנפח הסוללה בmAh. אם ניקח לדוגמא סוללת 2200mAh 45-90c זה אומר שאם נפרוק את הסוללה ב2.2 אמפר ייקח לה שעה להיפרק לאפס. אם נכפיל במקדם המתמשך 45c נקבל 99 אמפר. כמובן שמשך הטיסה ייתקצר ביחס ישר לעלייה בצריכת הזרם. ב30c תקבל 2 דקות טיסה למשך (שעה לחלק ל30). הc המתפרץ, במקרה זה 90, אומר איזה זרם מקסימלי מסוגלת הסוללה לספק לזמן קצר של כמה שניות, במצב של עומס קיצוני. במקרה זה 188 אמפר.
עכשיו, מה זה קשור לכח? הספק הוא כידוע מכפלה של הזרם במתח, כלומר ככל שהסוללה מסוגלת לנפק יותר זרם לצריכת מתח נתונה, היא תיתן יותר כח. וגן תיגמר מהר יותר כפי שהסברתי.
צריך לזכור שהכל כמובן תלוי ביכולת הצריכה של הצרכן. אם למשל בקר ממוצע של טירקס 450 מסוגל למשוך 30 אמפר מתמשך ואם אני לא טועה עד 50 מתפרץ, הרי ש45c זה לחלוטין יותר ממה שהבקר מסוגל למשוך ובטח 90. אז למה משתמשים בסוללות עם c גבוה? בגלל שיכולת הפריקה הגבוהה הפוטנציאלית משמעה גם סוללות בעלת עמידות טובה יותר ואורך חיים ארוך יותר לאורך זמן גם כשמדובר בצריכת זרמים נמוכים יותר. לכן המשמעות לדעתי של בחירה בסוללה של 45-90c על פני 30-60c תתבטא בעיקר באורך חיים יותר ארוך של הסוללה וביכולת לספק הספקים גבוהים יותר לאורך זמן בכל הטסה, ולאורך יותר מחזורי טיסה, ולאו דווקא ביותר כח בתחילת ההטסה. להערכתי סוגיית הכח אולי תתחיל להיות מורגשת אחרי 40-50 מחזורי טיסה.
או בקיצור... שתיהן מתאימות, ה2200mah תיתן לך בערך 10% יותר זמן טיסה ביחס ל2000mah. אני אומר ״בערך״ כיוון שבפועל לא פורקים את הסוללה עד סופה בטיסה, מומלץ לשמור על מקדם בטיחות של 20% לפחות והמחמירים יישתדלו לא לפרוק יותר מ60% (כלומר להשאיר 40%)
נערך לאחרונה על ידי Friman; 15-03-2013 בשעה 13:14:33.
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
ido123 (15-03-2013)
למה לך לקנות סוללות סיניות כשבעוד 7-10$ אתה יכול לקנות gens ace 2200 שיחזיקו לך הרבה יותר
כאמור זאת רק דעתי
t rex 550 pro spartan vortex nano, talon90 &600mx, 615&655
trex 450 savox motor, 415&9257, beastx v3, castel 50A
futaba 8fgh super
מגניב אתה נותן אחריות
אז תעמיס לי 4
טוב עכשיו ברצינות הסוללה האופטימלית
היא 2200 40 C ZIPI הוותיקה והטובה לי יש כאלו שעברו מעל ל 100 מחזורים ועדיין בועטות
הא וכן אין שום אחריות לאך אחד כבר ראיתי סוללות גנס שכשלו אחרי מספר מחזורים לא גדול במיוחד
וגם סיניות אבל כנראה זה תלוי במטען ושימוש נכון בסוללה
במחיר של שתי גנס אתה יכול לקנות 3 סוללות והכמות כן משנה ככה אנחנו יותר באוויר נקודה![]()
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
אני מטיס עם זיפי 2200 40 C נכנס בול אחלה סוללה ואורך חיים גבוה. חשוב לעשות הרצה?
אל תקנה ננו טק. ראה הוזהרת
סבבה תודה לכולם על העזרה למה לא ננו טק ? למישהו יש עוד חוות דעת שלילית עליהם ? תודה
הלכו לי כעבור 20 טיסות.
אחר כך קניתי ציפי והכל טוב
הנאנו טק לא שוות את המחיר העודף שלהן לטעמי. לי בסה״כ תיפקדו בסדר אבל לא היו עדיפות על טורניג׳י רגילות או זיפי שזולות מהן. לעומת זאת מזיפי קומפקט אני ממש מתרשם לטובה, זו שיש לי מחזיקה יפה מתח תאים גם בפריקה יחסית גבוהה..
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
אני מטיס כבר זמן רב עם ה BGRADE 3S 40C 2200MAH ומאד מרוצה.
יואב