כל כך הרבה משתנים לכל סטאפ עד שקשה עד בלתי אפשרי לבדוק את כולם על הטיסן.
אז אחרי ששרפתי מנוע עם מדחף חדש שזהה בדיוק לקודם שהיה שם החלטתי שנמאס ובניתי ממגירת דיסק ישנה, כמה צעצועים, ואלקטרוניקה סינית עמדה לבדיקת נתוני הסטאפ.
השתמשתי
בבודק סרוואים במקום לחבר מקלט.
ועכשיו אפשר בקלות ונוחות להחליף סוללות/בקרים/מדחפים ולראות את השפעה על הביצועים.
כמובן שאפשר גם לבדוק את הדחף של הסטאפ
לאחר החלפת כמה פרופים עניין התלייה לבדיקת הדחף הפך מעייף ואז עלה על דעתי הרעיון לחבר לכל זה גלגלים. הפכתי מהר את ארגז הצעצועים (פסח. הכל סגור) וזה מה שיצא.
חשבתי ששינויים במשקל העצמי משפיעים באופן זניח על החיכוך וההתנגדות למשיכה. ומיהרתי לבדוק -
אגב, את ההתנגדות למשיכה ניתן בקלות לבדוק עם המשקל.
לאחר עשרות בדיקות של סטאפים שונים והשוואה בין מדידת התלייה למדידת הגלגלים הגעתי להפרש מדוד וקבוע של 20 גרם יותר לטובת התלייה.
בחופשה הבאה אסדר ליצור הזה בסיס גלגלים רציני יותר
