אם אתה מתכוון לניהוג קרקע וניהוג בריצה אז שים לב :
1. לתרגל הסעה במהירות נמוכה תוך כדי משיכת הגה גובה לפול אפ לשמירת הצמדת הגלגל לקרקע.
2. פתיחת מנוע בהמראה לעולם לא תבוצע במכה מפאת הרמת זנב מיידית וניתוק הגג״ז מהקרקע ולכן איבוד ניהוג בשילוב תנועת סיבסוב שמאלה עקב הפי-פאקטור.
3. יש להחזיק משיכה קלה לאפ ולפתוח מנוע בסחיטה איטית, לאחר מספר מטרים שחרור הלחץ מהגה הגובה בכדי להמנע מניתוק מוקדם והזדקרות מיידית .
4.בשלב שחרור הלחץ מהגה הגובה גלגל הזנב ינתק מהקרקע והניהוג יעבור להגה הכוון, בשלב הזה הלהב היורד של הפרופ , הימני, מייצר כוח רב מהשמאלי, שעולה מעלה, ולכן תקבל סיבסוב שמאלה שיש לתקנו עם לחץ קל על הגה הכוון ימינה( קל אמרתי !!), אם הזנב עלה ואתה ממשיך בריצה ישרה ולא עשית פרסה , או התחלת לנוע בזיגזג על המסלול, או, רחמנא ליצלן, נלחצת ופתחת בבת אחת מצערת לפול (כי ברור שעדיף בחוסר שליטה להאיץ את הטיסן במקום ןהאט אותו...

) ומשכת אפ בתקווה לנתק לפני שאתה נתקל בשיחים או בעמוד שבצד המסלול ( בשלב הזה אני שולח לך תנחומים וממליץ לך לקרוא את ההוראות מהתחלה) , ... איפה היינו ? אהה כן הזנב ניתק, הצלחת לשמור על ציר מסלול ואתה רץ ומאיץ, סחט את המצערת עד הסוף , תן לכלי לרוץ עוד כמה מטרים טובים הוא כבר ינתק לבד ותוכל בלחץ קל על הגה הגובה להגיע לטיפוס יפה.
בהצלחה.
5. בנחיתה , אחרי שנגעת בגלגלים הראשיים ואתה חש איבוד שליטה בכוון בהאטה, זה הזמן למשוך פול אפ ולתת קצת במנוע, כדי שזרם האויר ילחץ על הגה הגובה ויצמיד את הגגז למסלול ותוכל לחזור לנהג.
( גילוי נאות: לא בדקתי את הקישור שלך ויתכן שאתה בכלל מדבר על טיסן עם מגלש בזנב, אם כן גזור ושמור לטיסן הרלוונטי

)