שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    שלום לכולם,
    לפני כמה שבועות קיבלתי מחבר TREX600 כולל מערכת FLB של VBAR שלא טס בסביבות השנתיים.
    את הכיוון הראשוני והטיסה הראשונה ביצע לי מישהו שאמור לדעת מה הוא עושה וגם בטיסת המבחן אני ביצעתי ריחוף קצר והייתי מרוצה מאוד.
    שבוע לאחר מכן הגעתי לשטח ההטסה שלי בחיפה ועליתי לריחוף ראשון. אכזבה גדולה.
    המסוק נותן לי כל הזמן "תיקים" קטנים כאלו עם הSWASH ברמה כזו שנראה שזה מסוכן להמשיך להטיס.
    דיברתי עם אותו בחור שכיוון והטיס לי את המסוק והוא חשב שיש צורך להחליף את הדו"צ של החיישן כי ייתכן ובגלל שהמסוק לא טס כבר שנתיים התבלה.
    החלפתי את הדו"צ לאדום של 3M אבל אין שום שינויי.
    בדקתי גם סלד ראש והוא נראה תקין.
    מישהו יכול לתת לי עוד כיוון לבדיקה או לפתרון התקלה המאוד מעצבנת הזו.

    כמובן שמטיסת המבחן ועד שהגעתי הביתה לא ביצעתי שום שינויי, לא במסוק ולא בהגדרות ולכן בכלל לא ברור לי למה המצב הזה בכלל התחיל.
    אשמח לדעתכם בטרם גם אני מאפסן את המסוק הזה
    צחי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    תלך לבחור שכיוון לך, אני בטוח שהוא יוכל לעזור לך הקבה יותר מכל תגובה שתקבל פה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    866
    תודה!
    48
    הודה 87 פעמים ב 68 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    לVBAR יש לוג
    תוריד אותו ותראה מה חריג בנתונים
    גם אם אין לך מושג ניתן ברשת להשיג את כל המידע
    בכל מקרה
    אתה יכול לשלוח או לצרף את הFILE ןאז מי שמבין יוכל לעזור
    dror
    T rex 700 DFC / vbar / KDE 495
    gaui x4
    T rex 450 pro fbl
    quad

    וכמה מעופפים מתחלפים
    DX 8

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    מסוק ניטרו או חשמלי?

    נשמע כמו הפרעה של חוטי מנוע או משהו בסגנון..
    כל הכפתורים של השלט במצב המתאים או או לי בטעות משהו קפץ לך?
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    אין צורך לעסוק בניחושים...
    אם פירסמת במדור חשמלי אני מניח שזה מסוק חשמלי.
    תפרק להבי זנב ולהבי ראש ותפעיל את המסוק על השולחן כאשר במחשב תפתח בתוכנת הויבאר את הספקטרום אנלייזר שזה מנתח רעידות בזמן אמת של הויבאר.
    תצלם את המסך ב print screen או בוידאו ותעלה כאן.

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לliran על הודעתו:

    צחי ניצני (12-05-2013)

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    הורדתי עכשיו קובץ LOG מהמערכת אבל לא מצליח למצוא כיצד מוסיפים קובץ PDF לפה, מישהו יכול לעזור?

    הנה סרטון קצר של ההפעלה
    נערך לאחרונה על ידי צחי ניצני; 12-05-2013 בשעה 20:52:09.
    צחי

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    הלוג לא מעניין, הויבאר תמיד יתריע על רעידות בלוג בכל מצב טיסה שהוא לא ריחוף, מספיק שעשית פליפ או שניים...תפעיל את המסוק יחד עם הספקטרום אנלייזר תצלם ותעלה...

    Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
    הלוג לא מעניין, הויבאר תמיד יתריע על רעידות בלוג בכל מצב טיסה שהוא לא ריחוף, מספיק שעשית פליפ או שניים...תפעיל את המסוק יחד עם הספקטרום אנלייזר תצלם ותעלה...

    Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
    הנתונים האחרונים של הלוג הם מריחופים בלבד.
    צורף סרטון להודעה הקודמת שלי. לא רואים אותו?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צחי

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    רואים בקושי.
    תעשה ניסוי קטן: בזמן ההפעלה עם הספקטרום אנלייזר תניח אצבע על הסנסור תוך הפעלת לחץ ותראה אם הרעידות פוחתות והגרפים יורדים, לרוב הרעידות מגיעות מהסנסור.
    אם יש שיפור אז הפיתרון הוא להדק את הסנסור עם אזיקון שמולבשת עליו צינורית דלק סיליקון לשיכוח הזעזועים מהסנסור. יש להקפיד שההידוק יהיה אנכי ללא הטיית הסנסור לכיוון כלשהוא דבר שיגרום לסחיפה של המסוק לכיוון ההטייה.
    איזה סנסור זה? שחור? כחול?
    נערך לאחרונה על ידי liran; 12-05-2013 בשעה 21:56:38.

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    תודה אנסה זאת בהקדם. מדובר על סנסור שחור ועל מערכת מהדגמים המוקדמים של vbar.
    האם במידה ואני מחליף את הסנסור יש צורך לבצע כיול/כיוון מחדש לכל המערכת?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צחי

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    במסוק חשמלי אין צורך להדק את הג'יירו עם שום דבר, צריך קודם כל לדאוג שהמסוק יהיה חף מרעידות ותקלות עד כמה שניתן ופשוט להדביק את הג'יירו עם הספוג המתאים.
    יש לוודא שיש לחוטים שמגיעים לג'יירו מעט חופש והם אינם מהודקים קרוב מדי, בנוסף כדאי לא להצמיד ביחד לחוטים אחרים כדי למנוע הפרעות אפשריות, בעיקר לא לחוטי המנוע/בקר.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    במסוק חשמלי אין צורך להדק את הג'יירו עם שום דבר, צריך קודם כל לדאוג שהמסוק יהיה חף מרעידות ותקלות עד כמה שניתן ופשוט להדביק את הג'יירו עם הספוג המתאים.
    יש לוודא שיש לחוטים שמגיעים לג'יירו מעט חופש והם אינם מהודקים קרוב מדי, בנוסף כדאי לא להצמיד ביחד לחוטים אחרים כדי למנוע הפרעות אפשריות, בעיקר לא לחוטי המנוע/בקר.
    אין "צורך" גורף להדק כל ג'יירו במסוק חשמלי או אחר, אלא במידת הצורך, ולעיתים הוא קיים...
    מעבר לכך מסכים עם כל מילה...
    צחי, לשאלתך האחרונה למיטב ידיעתי לא צריך.

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
    רואים בקושי.
    תעשה ניסוי קטן: בזמן ההפעלה עם הספקטרום אנלייזר תניח אצבע על הסנסור תוך הפעלת לחץ ותראה אם הרעידות פוחתות והגרפים יורדים, לרוב הרעידות מגיעות מהסנסור.
    אם יש שיפור אז הפיתרון הוא להדק את הסנסור עם אזיקון שמולבשת עליו צינורית דלק סיליקון לשיכוח הזעזועים מהסנסור. יש להקפיד שההידוק יהיה אנכי ללא הטיית הסנסור לכיוון כלשהוא דבר שיגרום לסחיפה של המסוק לכיוון ההטייה.
    איזה סנסור זה? שחור? כחול?
    ביצעתי את הניסוי עם האצבע על הסנסור, לצערי הרעידות לא פחתו על פי האנלייזר הרעידות הן בתחום סלד של כ5000 ס.ל.ד
    מה מסתובב פה בסלד הזה אני לא ממש יודע
    כרגע יש לי חשד במיסבים/ציר ראשי, קיים חופש ממש ממש ממש קטן באיזור הזה. אמשיך לעדכן ואשמח לשמוע דעות ופתרונות נוספים.
    בעוד כמה דקות אעלה קישור לסרטון קצר שצילמתי בזמן ההפעלה, בו תוכלו לראות גם את ההשפעה על הסוואש וגם את האנלייזר.

    להלן הסרט:
    http://youtu.be/2V2B0UEpoWw
    נערך לאחרונה על ידי צחי ניצני; 13-05-2013 בשעה 20:36:18. סיבה: הוספת סרטון קצר של הבעיה
    צחי

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    כמו שנאמר...תטפל קודם ברעידות של המסוק....
    בהחלט יעול להיות חופשים שנובעים ממיסבים דפוקים אבל לי נראה שיש לך הפרעה באחד החוטים, תעבור על הכל בדקדקנות ותוודא שאין חתך/גילוף באחד החוטים.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    עדכון מצב,
    הורדתי את הראש והגגש הראשי מהמסוק ובדקתי רעידות, הרעידות נשארו.
    חיברתי חיישן אחר למסוק שהונח על השולחן ליד המסוק והרעידות נעלמו, הוצאתי את החיישן מהמסוק והנחתי אותו גם על השולחן, שוב הרעידות נעלמו.
    החזרתי את החיישן המקורי למסוק תוך שימוש בדבק דו"צ מקורי של הVBAR ונראה שהרעידות נעלמו.
    הרכבתי את הראש והגגש חזרה ונראה כאילו הכל נעלם.
    מקווה שהבעיה היתה רק בדו"צ אבדוק זאת ביום שישי בבוקר אני מקווה.
    אם לא אז ככל הנראה זהו המנוע שמכניס את הרעידות מאחר וגם במצב של מסוק "ערום" הרעידות היו קיימות.
    אמשיך לעדכן ביום שישי. תודה לכל החברים שעזרו עד כה.
    צחי

  17. המשתמשים הבאים אמרו תודה לצחי ניצני על הודעתו:

    liran (16-05-2013)

  18. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    עדכון מיום שישי בבוקר,
    הלכתי להטיס עם הדו"צ המקורי של מיקאדו, מה אומר ומה אגיד, המסוק יציב כמו סלע שקבור באדמה כבר מליון שנה.
    זו הפעם הראשונה שאני מטיס מסוק FBL ואני יכול לומר שנראה שזה הולך להיות תענוג. (כל עוד המערכת לא תשתגע שוב)

    תודה רבה לכל אלו שעזרו וסופ"ש מהנה לכולם.
    צחי

  19. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    כמו שנאמר ג'יירו טוב מתחיל בדו"צ מתאים
    (מי אמר למי ומתי..?)
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  20. #18
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    ציטוט נכתב במקור על ידי צחי ניצני צפיה בהודעה
    עדכון מיום שישי בבוקר,
    הלכתי להטיס עם הדו"צ המקורי של מיקאדו, מה אומר ומה אגיד, המסוק יציב כמו סלע שקבור באדמה כבר מליון שנה.
    זו הפעם הראשונה שאני מטיס מסוק FBL ואני יכול לומר שנראה שזה הולך להיות תענוג. (כל עוד המערכת לא תשתגע שוב)

    תודה רבה לכל אלו שעזרו וסופ"ש מהנה לכולם.

    ברור שאתה תהנה מה VBAR על זה אין ויכוח
    רק מה, בגלל שאתה לא יודע מה זה לעבור ממערכת אחרת אתה לא מעריך את ה VBAR מספיק..
    אני עברתי מה 3GX, זה כמו שמים וארץ
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  21. המשתמשים הבאים אמרו תודה לbartovmoti על הודעתו:

    צחי ניצני (17-05-2013)

  22. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    שמח לקרוא שנפתרה הבעייה, אני מסכים עם מה שאמרו החבר'ה...להיכנס לעולם הפלייברלס עם ויבאר זה להתחיל בסטנדרט הכי גבוה שיש...תהנה!
    אגב, אם אתה רוצה באמת להנות ויש לך אנדרואיד, ממליץ לך בחום לרכוש את האפליקציה של הויבאר ובעוד כמה גרושים להזמין לך מודול בלותות'. לכוון מסוק בשטח או אפילו על השולחן דרך הטלפון זה כיף לא רגיל B-)

    Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
    נערך לאחרונה על ידי liran; 17-05-2013 בשעה 19:47:06.

  23. #20
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחפש כיוונים לבדיקת רעידות עם VBAR

    ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
    שמח לקרוא שנפתרה הבעייה, אני מסכים עם מה שאמרו החבר'ה...להיכנס לעולם הפלייברלס עם ויבאר זה להתחיל בסטנדרט הכי גבוה שיש...תהנה!
    אגב, אם אתה רוצה באמת להנות ויש לך אנדרואיד, ממליץ לך בחום לרכוש את האפליקציה של הויבאר ובעוד כמה גרושים להזמין לך מודול בלותות'. לכוון מסוק בשטח או אפילו על השולחן דרך הטלפון זה כיף לא רגיל B-)

    Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
    בנתיים אני עם אייפון. אולי לכשימות נעבור לאנדרואיד


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צחי

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה מחפש לקנות vbar לא משנה איזה
    על ידי sapancool בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-04-2013, 19:34:46
  2. [עזרה!] מחפש קצת כיוונים לגבי אופניים חשמליות
    על ידי dani1999 בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-10-2012, 23:43:01
  3. [שאלה] כיוונים עם ראש DFC
    על ידי dror_z בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-06-2012, 19:22:22
  4. ירושלים מחפש VBar
    על ידי silenser בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-01-2012, 15:55:08
  5. צפון מחפש VBAR מלא חדש..
    על ידי wonderd בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-08-2011, 14:28:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •